Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17941 til 17960 af 187712
-
Oversættelse af tekst.
ForumindlægHej alle! Jeg er kommet i et kæmpe dilemma. Min hjælpelærer er blevet syg, og jeg har en tysk stil for til på tirsdag. Jeg har skrevet den hele, men kan simpelthen ikke oversætte den. For så dårlig er jeg til tysk... Er der nogen helt fantastiske mennesker derude, der kunne oversætte den for mi... -
Giver dette mening?: Zum frühstück bekam ich gebutterte Brötchen und ein glas milch
ForumindlægKan man sige?: a) Zum frühstück bekam ich gebutterte Brötchen und ein glas milch ? b) Hvordan siger man: Nu skal jeg spise rundstykker med smør til morgenmad på tysk? c) Hvad betyder zum på tysk? -
Hvordan oversætter man disse sætninger!
ForumindlægHej alle. Jeg er ikke den bedste til tysk og ville lige spørge hvad " To af mine venner er rejst til England" og " jeg har været hos min tante" bliver oversat til, i tysk :-) Syntes efterhånden der er så mange regler, at jeg ikke an holde styr på dem :-( -
Oversættelse
ForumindlægJeg skal have oversat noget tysk, hvor jeg har beskrevet et billede, med et køkken. Min lærer kigger efter om det er stavet rigtigt, med endelser osv. Om jeg har skrevet det rigtigt i nutid og datid. Håber en har styr på sit tysk, og vil hjælpe :)) -
Asylanten!
ForumindlægHey!Sidder med en tysk aflevering som hedder Asylanten, jeg er bare gået i stå, da jeg har svært ved at oversætte de 5 linjer fra tysk til dansk. Er der nogen som skulle ligge inde med den opgave? Bare til inspiration!På forhånd tak -
Et spørgsmål?
ForumindlægTil min project opgave i tysk kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om:Welche Bedeutung thinks du die Arbeit hat für moderne Menschen? Håber meget på i har en mening om det på tysk Tak! -
en lille hjælp tak!!!
ForumindlægHej jeg har er igang med en tysk aflevering og nu er tysk ikke det jeg er bedst til så er der ikke en der vil hjælpe med at oversætte disse to sætninger for mig...Men de gamle huse ligger ofte smukt.Hvor sad den lille piges mor?Jeg takker mange gange på forhånd... -
oversættelse.
Forumindlæghej. jeg har fået denne tyske tekst, og jeg skal skrive noget om den, bla. et referat på tysk, men jeg er i tvivl om hvad den handler om,. har nogle ideer men er ikke sikker på hvad der er rigtigt. håber der er nogen der kan hjælpe. vedhæfter filen. -
Disposition
ForumindlægEr der nogen som vil rette min tysk dispositon til tysk mundtligt eksamen, og evt. komme med forslag ? Den skal være færdig i morgen - ved godt det er ret tideligt. Skriv til mig, så sender jeg den. p.s. Tag jer ikke af de noter og oversættelser, som kommer ind i mellem :) -
Holocaust-mahnmal.
ForumindlægHeeey Studieportalen-brugere.... xD Er der nogen der ku tænke sig at oversætte noget tysk for mig.? Det er ca. 15 linjer.. Og jeg ved at en god tysk oversætter vil bruge højst 15 min. på det.. :):) -
Oversættelse
ForumindlægHej ville høre om der er nogle der vil rette min tyske sætning..Den danske:De flest af de billeder, som vi arbejder med, er store.Den tyske:Das meiste von das bild, dass wir arbeiter mit, sind grösse. -
Angela Merkel
ForumindlægHej !Jeg står og skal fremlægge i Tysk A i morgen ! Jeg ville høre om nogle af jer evt. havde noget liggende om henholdsvis Angela Merkel + de andre øvre ledere i partiet, helst på tysk :)På forhånd tak -
oversættelse :-)
ForumindlægHej er der nogle som har lavet ovs: en anekdote om arbejdsmoral i tysk på et tidspunkt! jeg står og ku godt bruge lidt hjælp da jeg ikk er den bedste til tysk, dette er min sidste afl for 3g. og vil gerne sikre mig en god karakter til slut da det ikk er gået så godt i år! -
Der Koch
ForumindlægHej :) Jeg sidder i en lidt kedelig situation. Jeg skal lave en aflevering i tysk. Den hedder Der Koch, og er et eksamenssæt fra d. 23 maj 2011. jeg kan slet ikke finde ud af det, kan ikke så godt tysk. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :) -
eksamen 2006
Forumindlægnogle der ved hvad man kan risikere at komme op i til tysk skr på a niveau til eksamen....evt emner, stile hæfter osv? jeg er selv sproglig og er ikk den bedste til tysk men ønsker at få et godt resultat her til sidst! karina -
Nogen der kan rette en opgave?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lavet en tysk oversættelse som jeg meget gerne vil have rettet igennem. Er der en sød sjæl der gerne vil bruge lidt tid på at kigge den igennem? Det skal lige siges at jeg ikke er den bedste til tysk grammatik, men jeg har prøvet mit bedste. :) Tusind tak på forhånd. ... -
Rettelse
ForumindlægHejsa.. Jeg er en pige der er ok til tysk, men ville gerne have en der vbar rigtigt god til at skimme mine opgaver i gennem.. For tysk er det sprog jeg gerne ville kunne til fulde.. Please henvend jer til mig, på mail: [email protected] -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til tysk eksamen her om to uger. Jeg går i 2g, og skal afslutte tysk på B niveau. Det er en mundtlig eksamen. Jeg ville lige høre om I har nogle gode råd, som I kan anbefale mig, da jeg er lidt nervøs. -
Studieture
Forumindlæghej Jeg skal på gymnasiet efter sommerferien, og har valgt sproglig linje (engelsk A, tysk A, samfundsfag B). Jeg tænkte lidt over hvordan man ved eller hvordan et gymnasie bestemmer sig for om rejsen skal gå til engelsk-talende lande eller tysk-talende lande? -
Skriftlige karakterer...
ForumindlægDe skriftlige karakterer er blevet offentliggjort nu... For mit vedkommende er det blevet til: 6 i dansk 9 i engelsk 9 i matematik og 11 i tysk Så...trods dansk-karakteren er jeg ganske tilfreds...og overvældet over min tysk-karakter! Hvordan er det gået med i andre?
