Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17961 til 17980 af 169995
-
Havet - den lille havfrue
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT, hvor det overordnede emne er Havet og jeg har valgt fagene engelsk A og Dansk A. Jeg skal skrive om "Den lille havfrue" som tekst og film, hvor jeg vil kigge på, hvordan disneys film adskiller sig fra H.C. Andersens eventyr. Jeg har kigget på noget nykritisk og... -
En flinker fyr
ForumindlægHej jeg sidder og analyser en flinker fyr. Et af mine spørgsmål hedder: Bestem ismen til novellen? Nogen der ved hvilken isme en flinker fyr tilhører og hvorfor? På forhånd tak forhjælpen. -
STX eksamensbevis
ForumindlægHej med jer :-) Jeg er snart student og kunne godt tænke mig at se, hvordan et eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? :-) Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk :-) Håber meg... -
Svar fra skriftlig prøve, hvornår?
ForumindlægHejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar? -
Haster!!
ForumindlægHej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på? -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
God uddannelse efter HF
ForumindlægHvilket uddannelse kan man komme ind på med en HF udannnelse? -
Den nye reform
ForumindlægSom bekendt har regeringen lavet en ny reform for gymnasielever. Her er det blevet vedtaget at biologi, geografi og kemi skal lægges sammen til en eksamen. Jeg skal snart til den eksamen og vil gerne høre fra nogen der allerede har været inde. Hvordan forgår det og er der nogle ting der er vigtig... -
HS afskaffes
ForumindlægJeg ser overhovedet ingen grund til at den 1årige HH afskaffes. Den såkaldte HS ungdomsuddannelse er perfekt for gymnasium- eller HTX-studenter, som vil beskæftige sig inden for handel. Handelsskolen giver en lang række kompetencer inden for handelsverden, og derfor er HH-studentereksamen meget s... -
jura i statskundskab
Forumindlæghej :-) jeg har prøvet at søge lidt rundt herinde, men synes ikke jeg har fundet tilstrækkeligt svar. min store interesse er international politk, og jeg overvejer derfor kraftigt mellem Statskundskab og International business and politics. men jeg har hørt at der skulle være pænt meget jura i st... -
Finansøkonom 1-2. Semester
ForumindlægHejsa :) Jeg har bøjer til salg fra 1-2 semester til finansøkonom uddannelsen og det er næsten nye og ubrugte. Debuter jeg har er ISBN: Driftøkonomi : 9788776757274 Finansjura liv og pension: 978-87-91887-36-9 Finansjura bank-Realkredit: 978-87-91887-35-2... -
Nogen der har fået 13?
Forumindlæganyone got a top score yet?? -
Hjælp det haster
ForumindlægHej er der nogle, der kan hjælpe mig den 12/6 efter jeg har trukket nr. til tysk eksamen? Eller hvis jeg bare kan sende dig det, jeg har tænkt mig at sige, så du lige kan rette det? -
Skal jeg følge min drøm eller opgive den?
ForumindlægHej allesammen. Jeg bliver færdig til sommer og drømmer om at læse til tandlæge, men mit gennemsnit er desværre ikke højt nok til det. Mit spørgsmål er derfor, om jeg skal glemme det og læse økonomi i stedet for, eller om jeg skal lade vær med at møde op til den sidste eksamen og tage hf enke... -
Dumpe eller bestå matematik
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik her om lidt, og er ret usikker på om jeg består... Jeg har fået 4 i min årskarakterer, og er derfor usikker på om jeg stadig kan bestå matematik hvis jeg dumper den mundtlige eksamen?? -
gennemsnit?
Forumindlægheeej Går på hhx 3 år og er blevet lidt i tvivl om hvordan man regner gennemsnittet når man bliver færdig? synes det hele er helt forvirring. kan ikke åbne det ark hvor man regner gennemsnit. hvad hvis man har fået dårlige årskarakter? skal de s alle regnes med selvom män ikke skal op i alle... -
vektor
ForumindlægJeg har et problem i Opg 3 (se link) hvor man skal finde længden af projektionen af vektor b på vektor a. jeg kan ikke finde koordinaterne til vektorene...jeg har fundet ud af at skalarproduktet = 0,5.... http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-MED.pdf -
De vigtigste elementer under den russiske revolution i 1917
Forumindlæghej , skal analysere nogle af de vigtigste elementer under den russiske revolution? nogle der har idéer ? -
Har vi en Excel ekspert?
ForumindlægHej jeg sidder med 1005 observationer og skal sætte dem i en tabel "opgave a". Hvordan gøre jeg det hurtigst muligt. Data er i Excel dokument -
eksameopgave
ForumindlægHej alle! Nogle der har skriftlig VØ eksame aflevering fra september 2006? Tak på forhånd. Thomas.
