Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17961 til 17980 af 52201
-
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!! Fysik A Dispositioner
ForumindlægHeeej Eiensteins der ude :) Jeg er virkelig kommet i en lorte situation. Jeg fik at vide at jeg ikke skulle op til mundtligt eksamen i Fysik A, men der har åbenbart været en fejl og har lige fået at vide at jeg skal op på tirsdag eller onsdag, altså om 2-3 dage. Så da jeg ikke har tid til at læs... -
Argh mat-eksamen i morgen:)
ForumindlægJeg skulle høre om i kender nogle steder på nettet på der bliver forklaret om reducering fra a-z, gerne lidt mere pædagosk forklaret:). For det er ALTID det jeg fucker op i! -
Oversættelse, hjælp søges
ForumindlægHej folkens. Er du en knag til tysk, så beder jeg om din hjælp. Skal beskrive nogle billeder fra Berlin, her er det første jeg har beskrevet. Kan du hjælpe med grammatik og ordstilling etc? Mange tak !! :) In 1930 Potsdamer Platz war schon damals ein zentral Verkehrsknoten im Berlin. Viele Mens... -
population ? - statistik
ForumindlægHej jeg har fået en opgave med statistik hvor jeg bl.a. skal svare på hvad populationen er. Et firma, der slger kosttilskud via deres hjemmeside, oplyser, at 75% af de personer, der besger hjemmesiden, indtager kosttilskud dagligt. på hjemmesiden opfordres de besøgende til at deltage i en undersø... -
Lord of the flies
ForumindlægHey!!\n\nJeg er ved at skrive en engelsk omkring William Golding´s "Lord of the Flies" og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der havde nogle gamle notater eller sådan noget, især gerne omkring slutningen. Det ville virkelig hjælpe. \n\nHilsen Ditte. -
Eksamen
Forumindlægjeg her brug få hjælp til og gør mig klar til mine første eksamener nogen der her gode råd? jeg er nemlig begund og gør mig klar og der få started jeg med et typisk emme som misbrug og nu er jeg ude hvor jeg ik kan bune få jeg bliver beskyldt få og ha pøvet noget selv selom jeg ik her hvad gør m... -
magt og afmagt
ForumindlægHej vi har afgangseksamen i projektopgave om 5 dage og har stadig ikke fundet noget emne :( Så i må meget gerne komme med nogle forslag hvis i har litteratur henvisninger eller andet er det mere ind velkommentDet overordenede emne er Magt og Afmagt begge ord behøves ikke være involveret det må go... -
Musik på højniveau!
ForumindlægHej. Jeg har valgt musik på hjniveau og vi er i færd med at lære om noder, skalaer og sådan. Så sagde vores lærer idag at vi gerne må skaffe os et klaver!Så jeg vil gerne høre fra andre med musik på højniveau og du/I har klaver hjemme? og jeres mening om det.Tak :)Karoline -
Eksamen og ordbøger
ForumindlægMå man have ordbøger med til dansk STX eksamen?::2835:: -
eksamen VUC
ForumindlægHvordan foregår eksamen der??? mat på b-niveau.. Er der nogen der kan fortælle..?? -
Andengradsligning
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig, med løse ligningen her A(x) = 2x*((10-x(phi+2)/(2))+(pi/2)x^2 skal komme frem til en andengradsligning -
Rettelse
ForumindlægHey.. Er der en der vil være sød at rette min oversættelse fra dansk til engelsk? According to a major Jutlandic daily newspaper, several traffic researchers thinks that a series of big traffic investments has happened precipitately and on a much too slightly argument. The low utilization of the... -
Vinkelhastighed
ForumindlægI det følgende står der w i stedet for lille omega. Jeg er blevet bedt om at udlede formlen F=mw²r. Dette er gjort. Så står der i en parentes, at w=2pi*r. Det giver da ingen mening? Siden hvornår er 2pi/T det samme som 2pi*r? -
Haster: En lille tysk historie - brug for hjælp til grammatik
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en lille historie på 200 ord... men har ret svært ved det og har brugt en del tid på det.. så er blind for mine fejl. Er der nogen der kan rette det?? -
Eksamenssæt i samf A STX 2011
ForumindlægHej! Er der nogen som har opgavesættet fra samfundsfag A STX 2011? I så fald må I meget gerne sende et link :-) -
Unge og tro
ForumindlægDavs Jeg har en projektopgave om "Unge & tro". Jeg har selv valgt den emne, da vores grænse for en valgfri opgave alene var at den skulle være under "Ungdomskultur" emnet. Jeg har prøvet at lave en slags "indholdsfortegnelse" men synes sproget har brug for lidt r... -
Almen Studieforberedelse: Synopsis. Fys og rel
ForumindlægDet almene gymnasium 2.g årsprøve. Hej. Jeg står og skal skrive en synopsis til årsprøven. Dvs. jeg skal skrive min synopsis til nu på onsdag, så skal jeg senere op mundtligt og forsvare den. Det overordnede emne er Krig, teknologi og medier. Dvs. jeg skal ind omkring det hele. Mine to fag som j... -
Prøveeksamen
ForumindlægHvad er en prøveeksamen? -
kunsten at græde i kor
ForumindlægNogle der har læst kunsten at græde i kor? -
HURTIG HJÆLP
ForumindlægYO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem?
