Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17981 til 18000 af 52201
-
elementært spørgsmål
ForumindlægJeg er helt på spanden hvad angår kemi. Er sikker på at dumpe, det vil bare ikke hænge ved!! Men har lige et helt elementært spørgsmål. Når ækvivalenspunktet er nået og opløsningen derved skifter farve er det så fordi der er lige mange ioner af hvert stof eller er de opløst eller hvordan og hvor... -
Eksamen
ForumindlægHvad er forskellen på den gamle og den nye ordning mht matematikeksamen? -
At skrive en artikel
ForumindlægHej derude:) Jeg skal skrive en artikel (på engelsk) om "Hispanic immigration". Meeen, jeg ved ikke hvordan man skriver en artikel, og den skal fylde 800ord, så er lidt lost:( Håber der er nogen der kan hjælpe. på forhånd tak -
Hvordan skriver man en diskussion?
ForumindlægJeg skal lave en opgave, hvor jeg skal diskutere med udgangspunkt i et bilag omkring digitalt demokrati, hvilke forlemper og ulemper der er, men jeg forstår ikke på hvilken måde, jeg skal skrive en diskussion? For jeg ved ikke hvordan man gør, og hvordan man skal stille det op? Nogen der kan hjæ... -
Romerbrevet
ForumindlægSidder her og skriver stikord til nogle tekster i religion. En der har læst romerbrevet? Der står her i vores pensum at romerbrevet hører ind under temaet: "Dansk identitet". En som har læst det der vil være venlig og forklare mig hvad det helt præcist handler om, og hvordan man jeg ... -
Eksamens prøver
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvor jeg kan finde forrige eksamens opgaver i dansk eller engelsk? -
Eksamensklage på universitetet
ForumindlægEr der nogen som har klaget over en eksamen på universitetet, som har fået den igennem? Det skulle siges at det ses ret sjældent. -
Opgaver
ForumindlægHej når man skal til eksamen, er det så alle i københavns folkeskole, der skal op i de sammen opgaver? F.eks. alle skal op i de samme opgaver i fysik/kemi eller er det alle skal op i nogle forskellige opgaver. Har nemlig lige duskuteret med en ven, som mener at alle skal op i de samme opgaver! :) -
Tysk disposition
ForumindlægHejsa jeg skal lave en disosition over denne mundlige eksamen. nogen som kan hjælpe med at lave en? Den handler om reisen und ferien, og her er hvad den skal passe til: Mein Urlaub in Österreich. Ich war in der Österreich mit meinen Eltern und mein Bruder. Der Tag vorher unser abreise, war ich ... -
Terminsprøve - karakterer
ForumindlægHej Folkens :))) Jeg har haft terminsprøve idag og har sommerfugle i min mave over hvilken karakter jeg vil få! Er der nogle der godt kunne tænke sig at læse den og give et bud på hvad jeg vil få! Jeg vil ikke have at folk skal skrive negative kommentar!!! Fortsæt god aften :)) Sender den til je... -
Punktmængde og areal
ForumindlægOpgave 12 Figur 1 Figur 2 En funktion f er givet ved f(x) = 4-x^(2)/4 Grafen for f og førsteaksen afgrænser i første og anden kvadrant en punktmængde M, der har et areal (se figur 1). a) Bestem arealet af M. Har fået arealet til 21,33. Fra punktmængden M er der udskåret et rektan... -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
Er dette eksamenssnyd?
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil bare af nysgerrighed stille et spørgsmål. Hvis man til en skiftlig eksamen på gymnasiet, går på internettet og chatter med en person om noget, som IKKE har noget med fx selve eksamens opgaver(ne) af gøre, hvad er konsekvenserne så? Bliver man smidt ud? skal man gå om? el... -
HJÆLP!!! Anslag = hvor mange sider?!
ForumindlægJeg regnet ud, at jeg har 32.418 anslag... Hvor mange sider svarer det til? -
Indledning
ForumindlægHej jeg skal skrive en indledning om emnet Mediernes fremstilling af ungdomoprørets effekt. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal starte den -
Spansk hjælp?/Ekstra spansk lærer?
ForumindlægHej. Jeg jeg leder efter en ekstra spansk lærer, der kan hjælpe mig med at indhente det jeg ikke kan i spansk(hvilket er meget) da jeg har nogle indlæringsvanskligheder. Så jeg håber der er nogen derude der kan eller kender nogle der vil:) Selvfølgelig med timeløn. Jeg bor i roskilde omegn, så d... -
Valgfag eller at trække et fag op?
ForumindlægHej. Jeg går i øjeblikket i 1.g på en STX-uddannelse. Jeg skal vælge et valgfag til 2.g og til 3.g. I øjeblikket ved jeg ikke, om jeg vil trække engelsk op på A-niveau i 3.g eller om jeg bare skal vælge et valgfag på c-niveau... Er der nogen der kan give en klar forskel på engelsk b-niveau og a-... -
Et par spørgsmål onkring vektorregning
ForumindlægHey alle hjælpsomme sjæle. (tak!) Står og skal til skriftlig eksamen i matematik på mandag og jeg skal bare forberede mig så godt som muligt. Matematik er klart mit dårligeste fag, dumpede i skriftlig terminsprøve, mens jeg samlet set har et gennemsnit på 7,8. Så har siddet og regnet med vektorer... -
Yahya Hassan - Analyse
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til at skrive min SRP, hvor jeg blandt andet skal analysere Yahya Hassans digtsamling. Jeg synes virkelig det er svært at komme i gang med at analysere hans lidt spøjse digte. Hvis der er nogen som har analyseret nogle af hans digte eller måske har nogle gode noter, vill... -
Engelsk afl til imorgen!!! :(
ForumindlægHar stort set rettet hvad der kan rettes nu, men ved ikke om der er flere fejl.. Håber der virkelig er nogle som bare hurtig gider kigge det igennem? .. ville virkelig være en stor hjælp ! : If I have to write about one of the themes we have talked about in the class, would it defiantly be the p...
