Dansk

Indledning

05. maj 2020 af jackeer (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej jeg skal skrive en indledning om emnet Mediernes fremstilling af ungdomoprørets effekt.

Ved ikke rigtig hvordan jeg skal starte den


Brugbart svar (1)

Svar #1
05. maj 2020 af Stygotius

Det ser ud tiil at du vil have andre til at lave samtlige dine hjemmeopgaver.

Har du bygget din gymnasietid på det ?


Svar #2
06. maj 2020 af jackeer (Slettet)

Hvis du nu kunne bruge dine øjne, som er blevet skabt for en grund. Har jeg skrevet meget tydelig med en tydeligt skrift med skrift typen 'Arial', at jeg vil have hjælp til at starte den, da jeg ikke lige helt kan komme igang.

Så synes jeg også at du måske skulle til at finde dig en hobby eller nogle venner i dens sags skyld, du kan tage hen og stille idiotiske spg som dette til. Amen det jo fuldstændig pinligt for dig. Lille barn!


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. maj 2020 af Stygotius

Hvis du nu kunne bruge dine øjne, som er blevet skabt (for) af en grund.Jeg (H)har (jeg) skrevet meget tydeligt med en tydeligt skrift med (skrift typen) skrifttypen 'Arial', at jeg vil have hjælp til at starte den, da jeg ikke lige helt kan komme (igang) i gang.

Så synes jeg også at du måske skulle til at finde dig en hobby eller nogle venner (i) for dens sags skyld(,), som  du kan tage hen og stille idiotiske (spg) spørgsmål som dette til. Amen??? det jo fuldstændig pinligt for dig. Lille barn!

Til lykke


Svar #4
06. maj 2020 af jackeer (Slettet)

Du psykisk syg man


Svar #5
06. maj 2020 af jackeer (Slettet)

btw hedder det tillykke ;)


Brugbart svar (0)

Svar #6
06. maj 2020 af Stygotius

Btw, nej,  det korrekte er enten "tillykke" eller "til lykke".

For din egen skyld,  -bring hellere din danske stavning i orden generelt hvis du vil tages alvorligt.


Skriv et svar til: Indledning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.