Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 17981 til 18000 af 44202
-
Matematik Programmer
ForumindlægNu har jeg igennem de sidste tre år lavet alle mine problemregninger, matematik projekter og fysikrapporter (inkluderende illustrationer, som grundet at de er lavet i word, er virkelig dårlige) i programmet word. Jeg kan fortælle jer at dette er meget ufedt, når jeg ikke engang har MicroSoft Equa... -
Mængde inklusion
ForumindlægHej SP Jeg sidder med denne opgave, som jeg godt kunne bruge en smule hjælpe til (vedhæftet) -
Haster overhovdet ikke.
ForumindlægHej jeg har lidt svært, med noget matematik. Vil gerne vide Hvordan man Omskriver noget til Brøker, Fx 60 % til en brøk. Vil også gerne vide hvordan jeg ganger et tal ind i en brøk fx 4 *3/4 (tre fjerde dele) Og også hvordan jeg omskriver brøker til procent. Skal virklig Bruge det her. Jeg ville... -
Narcissisme eller postmodernisme
ForumindlægHej. Jeg laver talepapir til AT eksamen. Emnet er "at være på" - selviscenesættelse.. Jeg skriver i psykologi og dansk.. jeg er bare blevet meget usikker nu, for jeg kan ikke lige se forskellen på narcissisme og postmodernisme? altså hvordan er individet? Håber I kan hjælpe :) -
nogen som kan hjælpe med at rette??
Forumindlæghey folkens! Jeg har en eksamens stil som skal rettes. Håber i gider. Opgave gik ud på: min email er [email protected] Husk-lær Skriv et essay om erindring, hukommelse og det at lære. Dit essay skal tage udgangspunkt i uddraget af Jan Stages erindringsbog - "og ham der slår på tromme ...... -
SRP emne - nogle forslag derude?
ForumindlægHej derude, jeg skal skrive SRP her ved juletid, men vi har fået afvide af lærerne at der er godt at tænke i god tid. Jeg har længe filosoferet over hvilke to fag jeg kunne koble. Jeg er næsten overbevist om det ene jeg burde bruge var samfundsfag men mange har også svært ved at koble det fag t... -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
Jeg har snydt!
ForumindlægHej jeg har lige overstået SSO og under forløbet kom jeg til at skrive lidt af fra en bog som jeg ikke har nævnt i min litteraturliste. Jeg var lidt syg den uge, og der gik lidt for meget computerspil i foretagendet så det endte med at jeg sammenlagt snuppede 4-5 sider fra en ikke opgiven bog. Mi... -
Middelalderen emnevalg!
ForumindlægHej folk. Jeg skal skrive en synopsis meget snart, men har ikke rigtig kunnet vælge et emne indenfor middeladeren op til 1215 i Europas og verdens historie. Er der nogen af jer der har gode ideer til hvad jeg kunne skrive om? Jeg kan ikke komme på nogle emner ..! Håber på nogle gode... -
Hvad betyder: Præsentation af analyse- og fortolkningspunkter??? HJÆLP
ForumindlægHej! :-) Jeg er ved at lave en Synopsis af Dan Turèll "pas på pengene". Jeg støder på punktet i min opgave: præsentation af analyse- og fortolkningspunkter... Hvad skal jeg svare på der? Derimod er der også et andet punkt jeg ikke helt forstår, som lyder på: præsentation af perp... -
Winston churchill - Problemformulering
ForumindlægHej folkens! Er i gang med at skrive min sidste AT-synopsis. Mit emne er kommunikation og underemnet er Winston churchill og hans taler, hvor jeg har valgt at specificere mig med "their finest hour". Nogen der kunne hjælpe med en god problemformulering? :) På forhånd tak :) -
Retorik/ analyse
ForumindlægHej. Jeg sidder med min AT synopsis og er kommet i tvivl om hvordan man skal lave en analyse af et interview fra TV'et. Derfor er mit spørgsmål, om man bare skal lave en retorisk analyse, hvor man lægger vægt på sproget, deres argumentation, appelformer, diskursanalyse og ellers opbygge sin f... -
AT Metode i Matematik
ForumindlægJeg er igang med min synopsis til AT 2015 - Kommunikation, hvor jeg har valgt at skrive om Enigma under 2. Verdenskrig. Herved i Matematik og Historie. Jeg er dog i meget tvivl om hvilke metode jeg skal benytte i Matematik. Er det matematisk modelering? Kan man opsætte en model for den kombinator... -
Naturvidenskabelige metode.
ForumindlægHej! Jeg er igang med at skrive synopsis til min AT eksamen. Jeg skriver i fagene idræt B og kemi A. I min analyse skal jeg beskrive hvordan steroider er fremstillet, og jeg har fundet en artikel om syntese af testosteron. Men hvordan presser man den naturvidenskabelige metoder ind over en artike... -
RET VIGTIGT--HJÆLP
Forumindlægheyy alle sammen.. er der nogen her fra, som har læst bogen eller set filmen "under morbærtræets skygge" og "ikke uden min datter" ret vigtigt da jeg skal lave en 3g synopsis, i psykologi og dansk.. hvis nogen har læst dem, så skriv til mig.. taak:) mvh migg.. -
Eksamensprojekt HF! hjælp lige folkens;((
ForumindlægHej jeg skal nu til at skrive EP i dansk og Religion, hvor jeg bladt andet skal lave et synopsis til eksamen.' mit overordnet emne er Yahya Hassan, hvor jeg vil i religion komme ind på islam. men jeg har stadige problemer med min opgaveformulering. jeg ved ikke helt hvordan den skal lyde, ... -
Historie metoder og kilder.
ForumindlægHej Jeg skal til, at skrive en synopsis til AT-eksamen. Jeg er lidt i tvivl, om hvad det er for nogle metoder, man bruger i historie, og hvordan man kan præcisere det i sin problemfelt. Jeg har valgt, at skriver om atombomber og om manhatten projektet. Jeg ville hører, om hvis i kunne komme me... -
dansk/samf "Pelle Eroberen"
ForumindlægHej. Jeg har tænkt på i min AT-synopsis måske at skrive om Pelle Eroberen af Martin Andersen Nexø. Jeg har allereed valgt fagene dansk (A) og samfundsfag (B). Jeg tænker at der er ret meget samfundsfag i den så det ikke vil blive så svært at inddrage samf. Tror i det kunne være et godt emne? Er d... -
Navigation - Odysseus
ForumindlægJeg er igang med min forberedelse af årets AT synopsis, og lige nu er jeg faktisk gået lidt i stå så lidt hjælp kunne være perfekt. Hvorhenne i Odyssen kan man se hvordan odysseus navigere? jeg ved at han navigere via. stjernene, men hvorhenne står det? hjælp :) håber virkelig at i kan hjæpe mig ... -
AT Eksamen - Rejser: Døden
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en AT synopsis i Religion og Samfundsfag. Området er Rejser og jeg har så valgt at bruge døden som en rejse. Dette er nemt nok at skrive om i Religion. Mit problem er bare at jeg ikke kan koble Samfundsfag på Religion. Er der nogen der kan se en Samfundsfaglig vinkel at angri...
