Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18021 til 18040 af 153957
-
HASTER: Engelsk hjælp?
ForumindlægHejsa. Jeg har en engelsk aflvering på 400 ord, som skal afleveres. Er der en eller anden som vil være sød at rette den lidt igennem. Pleaaas :-) -
Hjælp
ForumindlægVed kontant betaling med mønter skal man betale ? 11,85 ....... kr. er det så 12 kr. man skal betale -
Lave og Jon - Bestem tekstens Miljø
ForumindlægHej Derude, her sidder jeg fast i en opgave om folkevisen Lave og Jon hvor jeg har fået et spørgsmål der lyder på: Bestem tekstens miljø (giv udførlig dokumentation) ? Den forstår jeg ikke helt, kan I ikke hjælpe mig? Den skal afleveres imorgen. Skal bruge hjælp Hurtigt ;) Hilsen Jeres Omar -
vinkeldiameter
Forumindlæghvis man skal beregne månens radius ud fra en vinkeldiameter på 0,52 grader. opgavespørgsmålet lyder: hvis man måler vinklen fra kant til kant (vinkeldiameteren) af månen her fra jorden, finder man en vinkel på ca. 0,52 grader. herefter skal månens radius. -
Hvornår bruger man "have been"?
ForumindlægHej medbrugere! Jeg er i tvivl om, hvordan man skelner mellem brugen af "have been" og "to have". Jeg giver et eksempel: "The sex roles have been changed" "The sex roles have changed" Jeg ved, at det har noget at gøre med passiv/aktiv, men er der en reg... -
Karakter Opstilling 9 kl
ForumindlægHej alle sammen Jeg går på en friskole og har lige haft terminsprøver i denne uge jeg fik 7 i mattematik med hjælpemidler men vil gerne hvide hvor mange jeg fik rigtig. Så vil håre om i viste hvor mange man skal have rigt før man kan få 7 og om i ik også kunne svare på det samme bare med ... -
Rettelse af tysk mod betaling
ForumindlægHey, Jeg skal aflevere en tysk stil i morgen, og den kommer til at være afgørende for min afsluttende tysk karakter! Jeg vil høre om der er en der vil rette min stil (den skal være til et 12-tal og den er på lidt over 200 ord) mod betaling? Hvis der er en der er interesseret så skriv lige en pri... -
Ikonografi?
ForumindlægUnder betydningsanalysen er der to former. Ikonografi og semiotisk model. Hvad er forskellen? -
To streger under svar!..
ForumindlægHeej, er der nogen der ved hvordan man skriver de to streger under svaret... på computeren?? kan ikke finde ud af det plzz hjælp :) -
Vil du godt?????
ForumindlægHej sp :) Jeg skal meget op til termins prøve. Er det nogen som gider bruge lidt tid på at fortælle hvordan det foregår og hvordan man kan forberede sig bedst muligst. -
Mellemkrigstiden, perspektivering??
ForumindlægHJÆLP, hvad kan man perspektivere mellemkrigstiden til nutiden med, med henblik på versailletraktaten?? Plz hjælp :( -
Fairy Tales/Folk Tales
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om begreberne i overskriften. Jeg har fundet nogle steder på nettet (bl.a. wikipedia), hvor der står, at Fairy Tales er en undergenre til Folk Tales. Jeg har altid troet det var omvendt? Hvad er det så, der gør en folk tale til en fairy tale? -
Dumpet!
ForumindlægHej alle jeg er dumpet i min samfundsfag B-Niveau eksamen med 00, men har fået 4 i min årskarakter. Så ville høre om jeg så samlet set er dumpet? eller om min årskarakter tæller med? og i så fald hvordan?? -
Er Gymnasieeleverne blevet klogere?
ForumindlægNu følger jeg tit med herinde og jeg synes jeg kan se der er kommet længere og længere mellem de som faktisk søger lektiehjælp under emnet "privatlærer" og de som tilbyder lektiehjælp her på sitet. Skal det ses som om Gymnasieleverne er blevet klogere? Eller er det nærmere et bevis for ... -
God notatteknik
ForumindlægHej alle sammen Jeg har brug for lidt hjælp til hvordan jeg bedst muligt kan have styrer på mine notater og om i kender nogle gode notatteknik?? Jeg tager notater men problemet er, at de lægger spredt over det hele på mit værelse, jeg har også mapper hvor jeg nogle gange lægger i de forskellige ... -
Analyse af kortfilmen "skal vi være kærester?"
ForumindlægHvilke temaer har filmen?? -
Indholdsfortegnelse Word
ForumindlægHej jeg har lavet en indholdsfortegnelse i Word, jeg vil gerne fjerne de blå overskifter, som der ring rundt om, hvordan gør jeg dette? -
Diskursanalyse ???
ForumindlægHej er der nogen herinde sam kan forklare mig hvad en diskursanalyse er ? og evt. komme med et eksempel ?? -
Mundtlig Matematik
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig! Jeg går i 8. klasse og skal op til en mundtlig matematik på Mandag, og jeg er ikke så selvsikker i faget matematik. Så jeg kunne godt tænke mig, at få nogle gode råd til hvad man kan gøre, for at præstere bedre. Og måske også hvilke emner jeg kunne fokusere på. ... -
Tekster?
ForumindlægHejsa er der nogle der ved eller kender nogle steder hvor man kan finde tekste, skal nemlig op til eksamen og vil meget gerne finde de tekster jeg mangler igen men ved desværre ikke hvor...? Tak for hjælpen på forhånd!! ;-)
