Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18021 til 18040 af 169995
-
Hvad fik du i samfundsfag B?
ForumindlægHey guys Jeg har her på det sidste læst enormt meget samfundsfag som jeg læser på b niveau. Jeg er en af de stræber der gerne vil score en høj karakter i faget, da en lav karakter kan smadder mit snit. Jeg har nærmest aldrig sat mig ind i hverken politik, økonomi og whatever. Det jeg selvfø... -
Studieskift fra statskundskab til noget mere matematisk
ForumindlægHej SP. På statskundskab er jeg virkelig begyndt at savne matematik, derfor har jeg tænkt mig at skifte studie. Jeg tænker umiddelbart, at det skal være et studie med Mat A krav, da statskundskab selv er Mat B krav (og det er minimalt med matematik). Jeg vil stadig gerne arbejde med samfundsanaly... -
HJÆLP TIL SRP:(
ForumindlægHej Folkens jeg skal i min SRP opgave opgave analysere filmen Land and freedom, hvor fokuset skal være på de internationale brigadister engagement. er der nogle der evt. kan hjælpe mig? -
Kendis Kultur
ForumindlægHej. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, så jeg kan komme videre med min eksamens opgave. Jeg har valgt og skrive om Kendis Kulturen. Jeg har så et punkt hvor jeg skal skrive om hvem der enlig var de første store kendisser. Jeg har valgt at gå ca. 50 år tilbage i tiden. Jeg vil gerne lave ... -
Forslag til emner til hovedopgave i erhvervsret.
ForumindlægHej,Jeg har efter en pause i mit studie overvejet at færdiggøre denne ved at skrive en hovedopgave. Da det er studiet som markedsføringsøkonom, ville det jo passende være en opgave om markedsanalyse mm, men da dette faktisk ikke har min interesse, må jeg gerne lave en opgave i et andet fag. Her h... -
1 sætning oversættelse
ForumindlægJeg skal have oversat: Vinderne går videre til Hip hop international i Las Vegas. Det kaldes også for WOD - World of Dance. til tysk. Jeg kan ikke få det til at lyde rigtigt, please hjælp :-) -
Læse gymnasiet/IB i sverige
ForumindlægHej, jeg står med problemet at mine forældre bor i sverige (ikke i malmö), og jeg har prøvet at tage toget til dagligt for at læse i København (Metropolitanskolen). Det er simpelthen for langt og nu overvejer jeg at læse IB/gymnasiet i sverige. Er der nogle der ved noget om det faglige niveau der... -
Fremtidsplaner
ForumindlægAk ja, så nærmer vi 3g'ere hastigt skoleårets slutning (eller også håber vi det), og efter gymnasiet er der også et liv. Hvad skal Studieportalens brugere? Sabbatår? Arbejdeår? Direkte på videregående? - I så fald, hvilken? Har du gennemsnittet til det? Eller vil du sætte en afgørende slutsp... -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/ -
Geografi
ForumindlægHej Jeg har en eksame her om få dage der omhandler global opvarmning. Mit soørgsmål er: Hva påvirker den globale opvarmning, og hvordan kan tilbagekoblingsmekanismer forklares... -
Spørgsmpl mht. karakter - Faget Tysk
ForumindlægJeg regner med at skulel hæve tysk fra B til A, men hvad sker der lige med de karakter jeg har fået hidtil? Ligger nemlig på 12 i skriftlig såvel som mundtlig! Hvis de "døer" ud, så vil jeg da hellere afslutte faget nu hvor jeg har et godt resultat... Tak på forhånd. -
Lynhurtig hjælp søges om finanskrise og ledighed
ForumindlægJeg sidder til min 24 timers forberedelse og har trukket den Økonomiske krise. Jeg er vanvittigt dårlig til økonomi, men sidder og prøver at opstille mine foreløbige problemstillinger. Mine tekster handler om; - hvornår krisen kan forventes at slutte og hvorfor - om regeringen burde kunne have ... -
OT: Konkurrence ;)
ForumindlægHvem kan lave det højeste tårn af bøgerne til brug i dette semester? Jeg starter med dette beskedne bidrag:http://tinypic.com/3vj0zNogen højere? ;) -
Erhvervsøkonomi AU - Noget for mig?
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne høre om nogen herinde læser Erhvervsøkonomi evt. den engelse Economics and Business Administration på Aarhus Universitet eller ved noget om disse? Jeg kan ikke rigtig finde noget om de konkrete fag man har på de forskellige semestre (ved godt jeg kan kontakte en studieve... -
tutorhjælp på markedsføringsøkonomudd.
Forumindlæghej studieportalen, jeg har brug for hjælp i forbindelse med min økonomi eksamen den 12 dec, hvori makroøkonomi samt budgettering og optimering er kombineret. Jeg kunne godt tænke mig en der evt har gået på uddannelsen før, der kan hjælpe mig med denne eksamen. Betaling gives selvfølgelig, ... -
Tilbyder 1500 kr. for hjælp
ForumindlægJeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi den 29 maj som er en tag hjem eksamen i 24 timer, jeg vil spørger om du tilbyder hjælp, dermed sørge for at opgaven bliver så god som muligt, sammen med mig, jeg vil give 1500 kr for 12 timers hjælp. Jeg læser selv på københavns universitet på økonomi st... -
1500 kr for hjælp
ForumindlægJeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi den 29 maj som er en tag hjem eksamen i 24 timer, jeg vil spørger om du tilbyder hjælp, dermed sørge for at opgaven bliver så god som muligt, sammen med mig, jeg vil give 1500 kr for 12 timers hjælp. Jeg læser selv på københavns universitet på økonomi stud... -
Velfærdsstaten (danmarks historie)
ForumindlægJeg skal op i historie om lidt over en uge! og jeg er nu igang med en tekst der handler om Danmarks historie! det er af Olaf Søndberg si. 113-137... og jeg fatter det ikke! fatter det ikke, jeg er så dårlig til økonomi osv! jeg skriver lige noget som jeg skal ha hjøælp til! 1945-1958 var præget ... -
Økonomistuderende søges
ForumindlægI forbindelse med min 3.g-opgave, som primært kommer til at være en økonomisk en af slagsen, søger jeg en universitetsstuderende i økonomi til at hjælpe mig. Helt konkret drejer det sig om, at jeg teoretisk vil vise indifferenskurvens betydning for en skattelettelses effekt på arbejdsudbuddet. ...
