Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18061 til 18080 af 45491
-
hermeneutisk spiral?
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig hvad det lige er en hermeneutisk spiral er? og hvordan man bruger den metode? Tak -
jer der HAR været til AT-eksamen!
Forumindlæg... kan I sige noget om hvad lærer og censor spørger om? Altså om det mest er metodemæssige spørgsmål eller mere faglige? -
AT-synopsis, forvirret?
Forumindlægjeg skal op til AT- synopsis og har valgt fagene samf og eng. i eng har jeg bare valgt den hermeneutiske spiral,(jeg har læst en bog) hvad kan jeg mere sige til det? så har jeg valgt kvalitativ metode i samfundsvidenskab da jeg har interview en person, hva kan jeg mere sige end at jeg har valg... -
Perspektiver og begrænsninger
ForumindlægHej Alle sammen er der nogle der forstår hvad der menes med "undersøgelsens perspektiver og begrænsninger"? på forhånd tak! Isabella -
Doping - hjælp
ForumindlægNogle der har nogle gode problemstillinger til emnet doping ? da jeg skal lave at synopsis om doping -
Eksamen i 3g
ForumindlægEr eksamen i historie (3g) en 24-timers eksamen? -
Operation X - Micahel Speigelhaer
ForumindlægHvis man skal lave en aktantmodel ud af det afslørende dokumentarprgram "operation X", hvor Michael Speigelhauer er afsløreren. Er han så subjektet?? -
Historie eksamen :)
ForumindlægJeg har lidt glædet mig til historie eksamen som først er på mandag. Jeg vil lige høre fra nogle eksperter om hvordan eksaminationen forløber + evt. gode råd :) -
Nykritisk metode
ForumindlægSkal lige have noget på plads. Ved nykritisk metode forstås da, at det udelukkende er teksten der er fokus på - altså tegnsætning, sprog osv. Er der i en nykritisk metode ikke plads til fortolkning på selve litteraturen? -
Metoder&teorier Religion&Biologi.
ForumindlægJeg har om Livet efter døden i religion og biologi. Og jeg er fuldstændig blank med hvad for nogle metoder og teorier jeg har brugt i min opgave. Jeg har prøvet af læse nogle i de andre indlæg, men det siger mig ikke så meget. Min problemformulering: Selvom vi engang vil dø i fremtiden, ønske... -
hjælp til psykologi eksamen HASTER!
Forumindlæghvordan foregår en eksamen i psykologi? :s skal op imorgen. jeg går på gymnasiet og det er psykologi på c-niveau. nogen der kan give et eksempel måske? -
Folkevisen Niels Ebbesen
ForumindlægEr der nogle sm har noget om Folkevisen Nielse Ebbesen ? vil være taknemmelig hvis I kunne hjælpe .. ps. det haster . (please) -
Indledning!! HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen jeg har fået en opgave, som går ud på at skrive en indledning til en skønlitterær tekst.. men jeg er i forfærdelig tvivl om jeg har gjort det rigtigt... Jeg har fokuseret på et bestemt tema, i dette tilfælde et tema inden for en periode... Jeg har skrevet om det grundlæggende i... -
Passer mine svar til problemformulerigen?
ForumindlægHej SP Jeg er har skrevet 5-6 sider omkring kost & livsstil, men sidder her og er i tvivl om mine svar er god nok til problemformuleringen, da det mest er vigtigt. Er der nogen der har noget tid til at kigge den igennem? - Sender i indbakke. Både problemformuleringen og overement samt... -
Hjælp til tysk eksamen, HASTER!
ForumindlægHej ! Jeg har trukket opgave/teksten: Berlin im Ökorausch. Bio statt Bolle. Det er en tekst indenfor emnet "Konsum und Einzelhandel" - Nogen der kan hjælpe med hvad jeg kan perspektivere til i det virkelige liv, samt evt. komme med andet hjælpeligt materiale til dette emne !? PÅ fo... -
Verden efter 1989
ForumindlægHej derude, har lige trukket emnet "Verden efter 1989" og er ærligtalt lidt på bar bund mht hvad min problemstilling kan være. Af bilag har jeg følgende: A. Kristlig Dagblad d. 13.9.2001 "Det fuldkomne samfund er rystet" B. Politiken d. 23.9.2001 "Hadets anatomi" C... -
Hjælp
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig To funktioner f og g er givet ved: f(x)=-2x^2+2 og g(x)=-(1/2)x+4 Punktmængden M1 er afgrænset af graferne for f,g, y-aksen og x-aksen a) Beregn ved hjælp af stamfunktioner arealet af M1 -
Uafhængighedserklæringen
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig hvad baggrunden for USA's Uafhængighedserklæringen er ... 1) Gør rede for baggrunden for/årsagerne til, at de 13 kolonier i juli 1776 vedtog denne erklæring. 2) Gør rede for erklæringens indhold. Hvorledes er den disponeret? Uafhængighedserklæringen skr... -
Videnskab og Ansvar - Musik og Historie
ForumindlægHej alle. Jeg går i 2.g og skal bruge nogle idéer - jeg skal skrive AT med overskriften ''Videnskab og Ansvar'' og har valgt to interessante, men i forhold til dette lidt komplicerede fag, nemlig Musik og Historie. Har i nogle idéer til en problemformulering?? Alt hjælp er værd... -
Synopsis - Klima og international samarbejde
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive en synopsis i samf. til på mandag. Emnet er klima og internationalt samarbejde. Jeg har valgt problemformuleringen: Hvad skal der til for at kunne få en global klimaaftale? Har i nogle idéer til en problemstilling? Jeg har allerede skrevet nogle spørgsmål, men jeg ved ikke o...
