Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 18081 til 18100 af 33808
-
Skifte fra hhx til stx?
ForumindlægHey Er i tvivl om jeg vil blive på min hhx uddannelse efter sommer. Jeg er næsten færdig med med 1.g, synes klassen er fint nok og hyggelig, men den er rimelig useriøs, og i mange timer mister stort set alle fokus :/ (specielt matematik og VØ) Derfor overvejer jeg lidt at skifte til stx (alment g... -
Digt analyse
ForumindlægHej folkens. Jeg er i gang med at analysere "En kvindes frygt" - Tove Ditlevsen. MEN!!! Tre af stroferne, har jeg ikke helt forstået. Det er disse strofer: "Du sir jeg er sød, og du kysser min mund, jeg stryger dit mørke hår, men af alt hvad jeg ved, er det sikreste det, at lykke s... -
Er du 5 årgang på STX
ForumindlægHej alle sammen Jeg kunne godt tænker mig at vide om nogen af jer er 5 årgang på STX? og hvorfor? -
Radio
ForumindlægHvad er en radio lavet af præcis? gerne detaljer tak. -
2. fremmedsprog på klassikerlinjen. Spansk, russisk eller tysk? HJÆLP.
ForumindlægOkay, så, jeg havde tænkt mig at få "Tysk fortsætter" og opgradere det til A, men så rådede min storesøster mig stærkt til, ikke at gøre det. Hun siger, grammatikken bliver ekstremt besværlig, og ingen fra hendes klasse kan snakke bare nogenlunde flydende da deres analysering af kasus o... -
Forskellen på Erhvervsøkonomi med tilvalg og HA??
ForumindlægHvad er forskellen åp erhvervsøkonomi og HA. Er meget forvirret. -
HJÆLP til at rette en tysk stil
Forumindlæghej derude, jeg har en tysk stil for til på mandag!!!!, og kunne godt tænke mig hjælp til at rette den please hjælp!!!! -
kemiA - hvad skal jeg læse?
ForumindlægHej folkens...jeg skal til at have kemi på højt niveau efter sommerferien. Kan i anbefalde mig noget som jeg ihvertfald skal ha fat på? altså en bog som er rigtig god tikl at have ved siden af sig i timerne? noget som jeg skal have læst inden skolen starter igen? Bare nogle gode råd jeg vil havep... -
Whom/who
ForumindlægHej Hvad er korrekt at bruge i denne sætning: First and foremost, it is essential to understand that the prediction of the future severely depends on who/whom on you ask. Jeg gætter selv på whom, da det ikke er subjekt i sætningen? På forhånd tak -
Ordbøger søges
Forumindlæg<p>Hej.</p> <p>Jeg er i år startet på gymnasium, og der er der et krav der hedder, at man selv skaffer sine Gyldendals-ordbøger. Jeg ville høre, om der skulle være nogen der har dansk-tysk og tysk-dansk ordbøger ligg... -
EN DER VIL RETTE OG EVT GIVE EN KAREKTER ?
ForumindlægHER ER MIN STIL : I have seen your announce in the local newspaper, and I would like to have a sommerjob before school start. I am very interested for hotel working and babysitting. My name is Sumeyra and I am 15 years old, but I am turning 16 in October . I leave 9th class this summer. I start ... -
Karakter i folkeskolen
ForumindlægHeeeej allesammen :-)? Jeg ville høre, hvad i har fået i de mundtlige eksamener indtilvidere? Er i glade for karakteren? I hvilke fag...? -
Percentil
ForumindlægHvad betyder percentil? Jeg har forsøgt at google det, og jeg har fundet flere steder, hvor det nærmest bliver beskrevet som fraktiler, men der står ikke noget om, at de to ord betyder det samme. Er percentil det samme som fraktil? Hvis ikke, hvad er så forskellen? -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
Har virkelig brug for hjælp!!
Forumindlæghej alle sammen skriver om dna´s skyld i at en celle bliver til en kræft celle!!! det er til srp.. har virklig brug for forbederinger og rettelser!! på forhånd tak( undskyld stavefejl men har travlt:D) De forskellige kræftsygdomme, har en overraskende ensartethed i de fundamentale processer på de... -
Hjælp til oversættelse af en sætning.
ForumindlægJeg er i tvivl hvordan jeg fomulere denne engelske sætning grammatisk korrekt til dansk: "Whereas the life expectancy for men aged 50 in European countries varies by some nine years, the years of healthy life differ enormously." Så hvis i har nogle bud derude, kunne det være ... -
kort spørgsmål :)
ForumindlægHej jeg skal op til terminsprøve, i engelsk, har valgt at at skrive på pc. Ville høre jer om det er bedst at skriver i hånden eller bedst på pc ??? fordele og ulemper.? Fordi jeg er virkelig i tvivl om det er bedst jeg har valgt at skrive på pc, har nemlig hørt mange ulemper for det. F.eks: skal ... -
The amish and their right to be different
ForumindlægHej folkens. Jeg har en engelsk stil for til på fredag. Og jeg skal skrive 350-450 ord. Lige nu har jeg skrevet omkring 379. Jeg mangler det sidste, men jeg har helt blank. Og ved ikke hvad jeg skal skrive. jeg skal skrive om amish folket, og deres ret til at være anderledes. Jeg mangler... -
yep, så er den her!
ForumindlægHey folkensJeg har engelsk mdt. årsprøve på torsdag (den nye ordning), og ville derfor høre, hvordan jeg bedst kan forberede mig derhjemme?Hvis I har nogle guldkorn og andre gode fif, vil jeg blive utrolig glad for at høre dem :)Desuden ligger jeg på 10-11. Vil helst gerne have enten 10 eller 11,... -
drømmejob??
ForumindlægHej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ...
