Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 18121 til 18140 af 119569
-
Kovalente bindninger
ForumindlægHvad er det, at kovalente bindninger er? Jeg har nogle noter under kategorien "kemiske bindninger" under emnet "ioner". Er det et synonym for enkeltbindinger? -
FOF
ForumindlægHej. Jeg ved godt at hvis jeg ikke har haft a i 3 år er der steder jeg ikke kan komme ind og så bliver jeg nød til at læse ved siden af for at komme ind, men hvordan foregår det? har jeg så 3 år fri for at læse matematik og så komme ind på uni? -
AREAL AF TREKANT
Forumindlægjeg skal bruge formlen for arealet af en trekant, den med sinus?? hurtigst muligt .tak!1 -
1/3 karakter
ForumindlægHej! Jeg fik 7 sidste år i skriftlig engelsk, og 8 i år. Den sidste år tæller 1/3... Hvordan regner man det ud??? Og hvordan regner jeg det sammen med resten af mine karakterer? -
At opskrive forskrifter for funktioner
ForumindlægHej, I det vedhæftede billede er en figur for nogle lineære funktioner som jeg skal finde. Jeg ikke hvordan man gør. Nogen der kan hjælpe? Tak på forhånd -
Sandsynlighedsregning - statistik
Forumindlægn fabrikant producerer lysstofrør. Lang tids erfaring med rør af type A har vist, at det antal timer, et rør kan brænde, inden det er tjenligt til udskiftning, er en normalfordelt stokastisk variabel med en middelværdi (my) på 9600 timer og en standardafvigelse på 1200 timer. En butikskæde har ... -
Moderne partikelfysik
ForumindlægOpgave 6 i denne forvolder mig store problemer.... Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man gør? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Studieretninger-og-fag/Studentereksamen-stx/Fag-paa-stx/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/121008%20Universets%20byggesten%20V... -
LaTeX, igen
ForumindlægHejsa.Jeg vil gerne have skrevet nogle noter ude i marginen af et af mine LaTeX-dokumenter (ligesom "xdvi", "windvi", "yap" og "dvips" på side 4 på http://www.imf.au.dk/system/latex/kursus2005/noter/dlf_latex_noter2005.pdf). Hvordan gør jeg det? -
Engelsk - en sætning
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med en enkelt sætning fra dansk til engelsk? "men hvad jeg foretog mig, vil jeg ikke tale om." (udtalt af ex-spion) Mit eget forslag er "however what I did, I will not discuss." Nogen der har et bedre forslag? -
Omskrivning af sætning til et kvadrat..
ForumindlægJeg er gået i stå i følgende opgave. Håber nogen kan hjælpe mig. Brug anden kvadratsætning til at skrive nedenstående udtryk som et kvadrat: 25^2-20x*t+t^2 -
Eksamensspørgsmål: Vektor i planen.
ForumindlægHej til alle derude: Jeg har brug for hjælp i Eksamensspørgsmål. Jeg har to underspørgsmål i matematik (Vektorer i planen), som jeg ikke kan adskille sig. 1. Gør rede for skalarproduktet af to vektorer. 2. Gør rede for anvendelser af Skalarproduktet Jeg håber, at I kan hjælpe mig med at fors... -
interfere? (Er det korrekt?)
ForumindlægHvordan siger man "Hun vil ikke blande sig i noget som helst"?? She will not interfere in something? -
Jeg har brug for matematiknoter på c
ForumindlægHeeeeeeeeeeeeeej er der ikke nogle der har matematiknoter på C nivau hf???? -
ligningen
ForumindlægJeg ved det ikke, hvordan den ligningen løses hjælp hjælp -
Skriftlig eksamen, man må høre musik, men må man se videoer?
ForumindlægHejsa, jeg står og skal snart til skriftlig eksamen i Matematik B. Sagen er at jeg husker som en dør, selvom jeg studere materialet, så jeg vil høre om der er nogen der ved om der er "lovligt" at se videoer fra f.eks. Fri Viden hvor de forklarer de forskellige regneregler? Jeg er ve... -
Hvad laver en revisor assistent?
ForumindlægOg kan man ansøge om jobbet, hvis man lige har afsluttet STX og er igang med ens sabbatår? -
HJÆLP! Timetal på gym?
ForumindlægHej! Er der nogen som kan give et umiddelbart gæt på, hvor mange timer man vil have i 1g på STX om ugen? -
3. semesters studerende
ForumindlægHej alleSom nogle af jer sikkert er bekendte med, så læser jeg matematik på universitetet. Jeg er lige begyndt på 3. semester, og jeg kan mærke, at sværhedsgraden er steget markant. Derudover er der rigtig mange forelæsninger og meget, som skal læses (og ikke mindst forstås!) til hver gang.Vores ... -
økonomi
ForumindlægHej :) Er der nogen, som har kendskab til økonomi-studiet, som evt. kan fortælle lidt om det? Jeg er mest interesseret i at høre hvordan matematik indgår i studiet? Jeg går i 3g og matematik A, men er lidt usikker på om jeg ville kunne klare matematikken. Jeg er udmærket i matematik, bare ikke et... -
Reducering??(HJÆLP)!
ForumindlægHvordan reducere man det her: (a+b)-(2a+b) Og 4a*2+(3-7a) Jeg er ikke så god til matematik, så i må meget gerne forklare det på lavt niveu, hvis jeg kan kalde det det! - På forhånd tak (:
