Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 18121 til 18140 af 39570
-
At gå om
ForumindlægHvis man går i 3.g., har et snit på fx 9,4 men skal have 9,9 i sin uddannelse.Er det så en mulighed at gå 3.g. om?I så fald, man i 3.g. har fået 11 i standpunkt i et par fag, kan man så ikke allerede afslutte dem nu, og ikke have dem det år man går om, så man selektivt udvælger enkelte fag hvor m... -
Skoleinspektøren Dukker op til muntlig
ForumindlægHejsa alle sammen jeg ville meget gerne høre om det er lovligt at min Skoleinspektør bare kan komme og kigge med til min muntlige fremlæggelse af mit projekt. Dette var hvad der skete for mig, 30 sekunder før jeg skal op, fortæller min lærer mig at Bente gerne lige vil kigge med, hvilket se... -
Utilfreds over eksamensforløb i DIO
ForumindlægHej Jeg har lige været oppe i dio-eksamen, hvor jeg har fået en karakter, som jeg ikke mener afspejler min egentlige præstation. I mit eget oplæg kom jeg efter min mening ind på alle punkter som står skrevet i bekendtgørelsen: "Bedømmelsen er en vurdering af, i hvilket omfang eksaminande... -
tværfaglig kombination !!
ForumindlægHvilke muligheder er der ved tværfaglig kombination? -
Læse min synopsis?
Forumindlæghey nogen søde, som gerne vil se min AT-synopsis igennem, med rettelser og tilføjelser tak?? På forhånd Tusind tak -
Antal kvote 2 ansøgere?
ForumindlægHej, nu har der været en stort antal indlæg fra folk, som ville høre om gennemsnittet ville falde eller stige 2010. Men nu er kan man faktisk få et præg om det - nemlig ved at se på antallet af kvote 2 ansøger. Jeg vil høre om nogen har tallene over antallet af kvote 2 ansøger i år, og kvote 2 a... -
Hvis nu man ikke kommer ind
Forumindlægpå det ønskede studie(Antropologi), og så har et helt år til at forbedre sin muligheder, hvad ville så være det mest optimale/effektvite at gøre. Jeg tænker på, hvis man eksempelvis får en standbyplads eller, hvis man bare ikke kommer ind og vil prøve kvote 2 i næste omgang. Helt specifikt tænker... -
Hvad skal jeg efter 9.?
ForumindlægHej, Jeg går nu i 9.klasse, og står over for at skulle have min uddannelsesplan klar d. 17 februar. Jeg står bare lige over for nogle problemer... Jeg har kigget på nogle forskellige gymnasier, og jeg er stadig lidt i tvivl her. Det står mellem HHX og STX, og umiddelbart hælder jeg mod en STX -... -
Eksamenssæt 2013
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamenssæt fra 2013, til Mat B eksamen STX? :-) Skal til eksamen torsdag, ville være en stor hjælp! -
Naturfagpakke
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i naturfagpakken og synes det er lidt svært og komme i gang. Er der nogle der har været oppe til denne eksamen? Og har i nogle forslag til hvordan man skal gå i gang med forberedelse? -
Løsning til eksamenssæt januar 2007 - HASTER
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med løsning til opgavesæt for eksamen Januar 2007 - skriftlig eksamen for akademi uddannelserne? -
Alkoholer
ForumindlægHejsa, jeg skal til eksamen om en uge, og er ved at repitere alkoholer, men er meget i tvivl om hvad jeg skal ind under, hvis jeg trækker dette til eksamen, så håber på lidt hjælp. -
HJÆLP!
ForumindlægHej :) Nu nærmer fysik eksamen sig snart. Er der nogle, der har nogle gode råd om, hvordan man forbereder sig bedst til dette fag inden man skal op til eksamen? Tak på forhånd! -
Spanske vendinger
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig spansk eksamen næste mandag. Nogle der har nogle gode spanske vendinger man kan bruge til eksamen, som muligvis kan trække en lidt op? -
Fysik skriftlig
ForumindlægHej folk kan jo komme her ind. i morgen efter fysik eksamen, så kan vi diskuterer vores eksamen. og diskuterer om resultaterne. -
Historie A
ForumindlægHar skal til 24-timers eksamen i his her på mandag. Men vi har overhovdet ikk hørt om hvordan eksamen foregår. Er der evt. nogle der har nogle erfaringer og gode råd? -
Historieeksamen på HF.
ForumindlægHej.Første spørgsmål: Forgår den mundtlige eksamen i historie på HF ikke på samme måde som i gym?Andet spørgsmål: Fokusområder til eksamen?Takker. -
ANNUITET
ForumindlægHej.. Skal til eksamen imorgen i mundtlig MAT B, et af mine eksamen spørgsmål omhandler annuitet. Er der nogen der ved hvordan man redegøre for, hvordan man kan finde nutidsværdien af en annuitet? -
Naturgeografi B - jordskælv
ForumindlægEksamens spørgsmålet til b-niveau eksamen: Hvilken betydning har jordskælvs epicenter for katastrofens omfang? - Nogen kvalificerede svar? -
Danskeksamen, hvordan foregår det?
ForumindlægHej jeg skal op i dansk mundtlig eksamen og kan ikke helt huske hvordan eksamen foregår. Trækker man et ukendt læst tekst og skal derefter relatere til det man har lært?
