Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18161 til 18180 af 25907
-
kildekritik
Forumindlægen person har skrevet en bog men en anden person udgav bogen men udelod at tage nogle bestemte sætninger med. Er det så en primær eller sekundær kilde? -
Begrebet fedme
ForumindlægGiv en biologisk redegørelse for begrebet fedme? er der nogen der kan hjælpe mig lidt. Ved ikke rigtig hvad det præcist indebærer. Har det noget med BMI eller? -
Matematik uden naturvidenskab?
ForumindlægEr det slet ikke muligt at tage en længerevarende uddannelse inden for matematisk uden at naturvidenskabelige fag(foruden matematik) er inkluderet? Jeg har let ved og nyder at lave matematik. Men fysik, kemi, biologi osv. kan jeg tilgældt ikke fordrage. Har jeg et stort problem? Jeg har kigget l... -
eksamen haster!
ForumindlægNår jeg skal præsentere teksten skal jeg starte med: The tekst names "..." and it's written by "..." in 1910. The story is a novelle and it tells us about the relationship between the father and the son. Passer ordstilling og er der gramatiske fejl??? på forhånd tak.. -
HJÆLPPPPPPPPP
Forumindlæghvilken ord er bedst til at bruge for disposition: a plan eller a disposal??? -
Jokes!
ForumindlægHeey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation.... -
fobi'er
ForumindlægJeg vidste ikke om jeg skulle oprette indlægget under "psykologi" men nu gjorde jeg det. Kan I nævne alle de fobi'er I kender samt deres betydning? Fx araknafobi = bange for edderkopper på forhånd tak :D -
Food eller foods
ForumindlægMå man godt sige foods eller er food altid singular? -
Die schwedenfähre?
ForumindlægNogle der kender denne tekst, Die schwedenfähre fra meine freie deutsche jugend af claudia rusch? ? ? Har trukket den til eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til forståelsen af nogle ting .. -
en hurtig evaluering.
ForumindlægHej.. Nu satser jeg lige på at der er nogen der fanger hvad jeg har gang i hér. Det forholder sig sådan, at jeg har været så heldig at trække "emissions,- og absorptionsspektre" til min fysikeksamen. teksten er (nogenlunde): Gør rede for centrale begreber indenfor emnet E&A-spektre.... -
Skriftlige eksamenskarakterer
ForumindlægNå, så er de skriftlige eksamenskarakterer blevet offentliggjort på mange skoler. Der var en diskussion om, hvordan det gik, lige da vi havde været oppe. Det kan vi så følge op på nu; hvordan gik de skriftlige eksaminer, og er du tilfreds? -
Hjææælp til argumentation
ForumindlægHej jeg skal lave 4 pro argumentationer for dette spørgsmål: "how can we save our world"? Nogen der kan komme med 1 eller 2 eksempler, så jeg forstår det Det haster! -
Krimi
ForumindlægNogen, der kan anbefale en rigtig god krimi, som man kan læse over sommerferien? (Ikke for mange sider :)) -
Mundtlig Eksame
ForumindlægJeg skal op til dansk eksamen her på onsdag, hvor jeg kan trække tre hovedeområder: Litterær, medier, og sprog Er der nogen som kan forklare lidt nærmere om hvad der sker til dansk eksamen? Man trækker et spørgsmål.. Kommer spørgsmålet til at være ind for et af de tre hovedeområder?? -
Opgave eksempler??
ForumindlægHej, hvor kan jeg finde SRP eksempler med fagene matematik og fysik??? :))))) -
Karakterer på forskellige niveauer og gennemsnit?
ForumindlægHey. Jeg har hørt noget om, at A-niveaufags karakterer tæller mere på gennemsnittet end f.eks. B- og C-fag. Passer dette - og i så fald - hvor meget tæller en karakter på hvert niveau i forhold til gennemsnittet? -
5,045E+11
ForumindlægHejsa Hvad er det nu E står for? Det er i forbindelse med en varians værdi. Hvordan var det nu lige man kunne omskrive ovenstående værdi til eksakt tal? -
De store tal lov
ForumindlægHvad menes der med de store tals lov? Er det bare at se på grænseværdierne og se at oo+oo = oo oo+1=oo osv. ? -
Optimale bredde og højde
ForumindlægHvad er den optimale bredde og højde for et menneske? -
Ligand og kompleksbinding
ForumindlægI min søgning efter at blive klogere er jeg i min lærebog sporadisk blevet fedtet ind i noget kompleksbinding. Jeg kan forstå at ved en kompleksbinding så forfindes et centralt metalion bundet sammen til nogle ligander. En ligand kan være et molekyle (en dipol velsagtens) som så er bundet sammen ...
