Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 18161 til 18180 af 62610
-
Terminsprøver..
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op i engelsk B og dansk A terminsprøve... Jeg har slet ikke styr på hvad man gør I hvilke opgaver selvom jeg har skrevet en masse stile som har givet 00 og 02 -3 :S Kan I hjælpe mig?? Hvad gøre I henholdsvis ved engelsk stil og dansk stil.. Hvordan starter I ? Hvad går det he... -
5 sætninger.
Forumindlæg1.Der blev røget cigaretter i køkkenet og drukket rødvin i stuen. 2.Det lykkedes hende ikke at nå toget. 3.Det var først meget sent,at de sidste gæster gik hjem. 4.Mens vi sad og ventede på bussen, kom min mor forbi i bil og samlede os op. 5.Der er mange arbejdsløse i den by, han bor i. 1.They we... -
Reaktionskinetik
ForumindlægHey vil lige spørge om der er nogen som har gode notater til reaktionshastighed og reaktionsorden... :) -
Kemi-mundtlig
ForumindlægHejJeg ska op til mundtlig eksamen i kemi, og jeg vil gerne spørge jer der har været op til mundtlig eksamen eller skal. Hvordan vil i læse til eksamen? Og hvordan ka man får høj karakter i det til eksamen? -
Energibevarelse
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig yderligere hvad han mener i videoen fra 6:30 og til slut? Link til videoen: https://www.youtube.com/watch?v=YXGWb8prkms -
Hjælp til oversættelse af en kort sætning
ForumindlægDer var ville ikke nogen af jer der kunne oversætte denne sætning, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg skal starte eller slutte: Da vi på grund af mangel på personale ikke kan betjene vore gæster ved bordene, bedes De venligt henvende dem i køkkenet. For det lyder helt forkert at sige: W... -
Wikipedia til eksamen
ForumindlægJeg har downloadet wikipedia (kun på dansk), og lagt det på min eksterne harddisk. Spørgsmålet er om jeg godt må bruge det, da jeg rent faktisk ikke er på internettet, men har alle artikler liggende på harddisken. Og reglerne er vel bare at man ikke må være på internettet, og har ikke noget og gø... -
øvelse til årsprøve
Forumindlægnogen som kender nogle sider hvor man kan øve til 1.g 9;s årsprøven ... -
hjælp til 3 linier (oversættelse)
Forumindlæg-------------------------------------------------------------------------------- nogen der kan hjælpe mig med at oversætte disse sætninger??Da jeg gik i skole, blev kvinderne beskrevet som passive og reaktionære. men jeg kunne ikke acceptere denne fordom. heller ikke at kvinder blev glemt. min må... -
Oplæsning til 24-timers eksamen
ForumindlægHej Vil høre hvor mange af jer, som læser grundigt op på hele pensum til 24-timers eksamen. Sidder selv her og læser op til samfundsfag A, synes der er utrolig meget, og overvejer om man bare skulle skimte det igennem, når man nu alligevel har 24 timer at forberede sig i? Hvad gør I? -
har i det hele i hovdet
Forumindlæghej jeg læser til biologi hf på B niveue, jeg læser omkring 14 sider i en biologibog til forberedelse til biologi, men kan ikke huske det hle. mit spørgesmål er at hvad gør i når i læser ca 14, har i det hele i hovdet eller skriver i resume af det eller stikord. håber for svar :) -
formel vers
Forumindlæg2 spørgsmål:hvad skal man vide om formel vers i kontekst til homer og odysseen??og hvad er forskellen på dramatisk ironi og tragisk ironi og hvilken gør sig gældende i ødipus??jeg takker som altid for den gode hjælp!!! -
Herodot hjælp det
ForumindlægHey ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med herodot perserkrigen, jeg har læst den hele og kan godt give et referat, men det er så også det. for ved ikke hvad jeg skal sige om den til min eksamen. Har ikke noget problem ved platon og finde ting og snakke om men herodot er helt vildt svæ... -
This is my England
Forumindlæghar nogen af jer læst teksten?og har en idée om hvad for en text er? er artikel?der står "is based on an interview with Andrea levy" men den er så lang at ser ikke ud som en artikel -
Angående notater til mdt. eksamen
Forumindlæggælder det at man må tage sine hjemmelavede notater med ind under selve eksaminationen også for en 2.g9;er? jeg skal nemlig op i geografi -
HJÆLLLLLLLLLLLLLLP
ForumindlægJeg skal op i mundt fysik i morgen, og vi skulle læse næsten hele vores 9.klasses fysik og kemi bog....Men jeg har ik læst EN SKID:?...ved nogen hvad jeg skal gøre????? HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPP plssssssssssdet er imorgen jeg skal!! -
oversættelse
Forumindlæghej...jeg har brug for ligt hjælp her,jeg håber at der er nogel sød mennesker oversæt det har til mig . her er noget af historierDet hele køret rundt i min hovedet, jeg vidst ikke hvad jeg skulle gøre. Men det hele var over nu. Jeg tørret min tår af. Dave var død nu, og vi fik aldrig tid til at g... -
Lyder det godt?
ForumindlægYou shall respect each other’s opinions, its really important. Everyone may have her own opinions, but you shouldn’t assume, that they have the same opinion like, you. -
Kort tekst -rettelse
ForumindlægJeg skriver et resumé af en artikel. Resumeét skal fylde mellem 70 og 85 ord. Nu fylder det kun 48. Jeg beder om rettelse til min nuværende tekst. Og evt. hjælp til noget mere tekst. HASTER skal afleverer imorgen.Artiklen kan læses her:http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/07/... -
Freuds personlighedsmodel
ForumindlægHej. Jeg skal lave en redegørelse for Freuds personlighedsmodel, er der nogle som enten har lavet en opg. omkring det ? Eller måske kan anbefale en speciel bog ? :)
