Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18181 til 18200 af 42938
-
Grammarly - snyd??
ForumindlægHejsa Tæller det som snyd hvis man bruger grammarly ( den downloade version på word) til en engelsk skriftlig eksamen? -
Udregn gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er igang med en HF som jeg færdiggøre til sommer, og jeg har kig på psykologistudiet, men jeg ville egentlig gerne vide hvorvidt det er en realitet, og derfor se hvilket gennemsnit jeg har, men jeg er åbenbart rimelig dårligt til det, eftersom jeg pludselig finder ud af f... -
Supplering af matematik C til B
ForumindlægHalløj! Jeg skriver herinde, da det simpelthen fylder for meget i mit hovede disse dage, og derfor håber jeg at en med erfaring kan give mig svar på følgende. (Jeg skriver her istedet for at kontakte det lokale VUC/HF fordi de har efterårsferie) Sagens kerne - jeg har dumpet matematik C skriftl... -
1. standpunktskarakterer - STX
ForumindlægPå onsdag skal jeg have mine 1. standpunktskarakterer i gymnasiet(1.g). Lige nu spekulerer jeg over hvordan de kommer til at se ud. Jeg er ikke så tilfreds med min mundtlige deltagelse indtil videre. Jeg har det med at blive meget nervøs, når jeg skal snakke ved større forsamlinger, derfor har je... -
Hvad betyder Sindelag? (HASTER)
ForumindlægSkal op til eksamen i morgen, så det haster!! :-) -
Må jeg tage GSK?
ForumindlægHej Jeg har idag afsluttet mit første år på HF i en klasse, men står lidt i et dilemma. Foruden min fulde HF er mine tilvalgte fag spansk 0-B samt matematik B. Som valgfrit fag det første halve år af 1. HF har jeg haft billedkunst, som jeg ikke fandt interessant. Jeg vil derfor ikke gå op ... -
Kan Valgfag Ændres Ved Start Af Gymnasiet?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige afsluttet mine 9. klasses mundtlige eksamener, og har nu et spørgsmål angående gymnasiet, som jeg skal på efter sommerferien: Jeg har valgt den naturvidenskabelige linje på stx. Heriblandt skal man selvfølgelig vælge 2 valgfag. Et fremmedsprogs fag på B niveau og et ... -
Har jeg overhovedet nogen chance?
ForumindlægJeg går i 1.g, og vi har netop fået 2-standpunkts karakterer. Mit gennemsnit er meget lavt, og jeg har haft problemer med for højt fravær (hvilket endte i en samtale). Jeg er hverken dum eller dårlig i skolen. Blot en anelse skoletræt. Nu har jeg virkelig fået et wake up call, og er derfor fast ... -
hjælp! brug for studievejledning!
Forumindlæghej med jer. jeg går på stx. Håber i kan hjælpe mig med noget som jeg er meget i tvivl om. Jeg har spekuleret over noget. Jeg fik afsluttet naturgeografi på C niveau her i 2.g på et 7-tal årskarakter, men hvis jeg nu fortsætter med naturgeografi næste år på B niveau og får 10, kommer både min års... -
Historie A - 24-timer?
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i historie A (24-timer eksamen) i næste uge, og vil høre om i har gode råd til sådan en eksamen? Forventer de meget, når det er en 24-timer? -
Hjælp!
ForumindlægHey! Hvordan studerer man inden eksammen jeg skal op i uge 48 i alle fag? Håber I kan hjælpe, og tak på forhånd! ;-) -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
LIVET
ForumindlægNu begynder eksamen småt at titte frem? Er jeg den eneste, der er så træt af skolen og livet? -
Fravær STX
ForumindlægHej :) Er der en regel for at man ikke kan komme til eksamen i et fag, hvor man har over 10% fravær, når man snakker stx? Mvh -
Eksamenskarakter og standpunktskarakter i 1.g
ForumindlægHej. Hvis jeg får 02 i standpunkt i mediedag (1.g) og 10 i eksamen, kommer mit 02 så væk i mit gennemsnit? Hvor meget tæller det. -
Spørgsmål
ForumindlægJeg har fået 02-02 i årskarakter, og skal til skritflig eksamen, jeg ved jeg får 00. Har jeg så dumpet matematik b? -
Oversættelse!
ForumindlægHjælp- Oversæt Hvis vi sammenligner Obama med Martin Luther King som i 60’erne prædikede lige rettigheder for sorte og hvide, valgte man dengang at skyde den sorte mand hvor mand i dag i USA valgte at gøre ham til præsident. Dette viser tydeligt den forandring som er sket i USA igennem ... -
The Farther You GO
ForumindlægFandt en diskussion fra maj hvor der bliver diskuteret hvad man skrev til engelsk eksamen "the farther you go". Men der er desværre ingen af alle jer, som har skrevet denne opgave som har lagt den herind til glæde for os andre. Jeg skal selv skrive den og synes den er svær at komme igan... -
Reeksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg var oppe i matematik her i torsdags, og pludselig under færdighedsregningen fik jeg det dårligt og kunne ikke koncentrere mig. Derfor vil jeg gerne spørge jer om det er muligt at komme til en reeksamen i folkeskolen? Jeg ved godt at eksamen i folkeskolen ikke betyder noget, men ... -
HJÆÆÆLP!!
ForumindlægHej folk. jeg fik aldrig et svar på mit indlæg, så nu prøver jeg igen! Jeg skal op til kemi eksamen næste uge. 0-B niveau. Jeg tænkte på, om det er muligt at tage sådan en reeksamen eller hvad det nu er, hvis man dumper? Og hvornår kan man komme op igen? Er det samme pensum man kommer op i, og h...
