Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 18201 til 18220 af 325233
-
Brom opløst i alkohol
ForumindlægJeg har lige spørgsmål til en opgave, som lyder: Brom adderes til cyklohexen, som er opløst i methanol. Hvordan skal det sidste forståes (at det er opløst)? -
Socialisme
ForumindlægVi hører altid, at børn af akkademiske/faglærte forældre altid eller for det meste tager samme uddannelse status, som deres forældre, og børn af en arbejdere / ufaglærte forældre gøre det samme?Undersøgelserne viser at den primære socialisering er jo ved at miste betydning, og at den ssekundær på... -
Produkt - genteknologi
ForumindlægHvilken slags produkter kan man lave til projektopgave i niende klasse, hvis ens emne er genteknologi, og man gerne ville have at eleverne ikke keder sig? -
matematikopg.
ForumindlægHej vil hører om der er nogle der kan hjælpe med denne, da jeg slet ikke ved hvordan jeg skal gribe den an.For ethvert tal k er en funktion fk bestemt ved fk(x)=x+k*e^xGøre rede for, at for positive værdier af k er fk voksende og har værdimængden RGør rede for, at for negative værdier af... -
Digtanalyse (lyrik)
ForumindlægHej alle! Nogle herinde som kunne hjælpe mig med at analysere en digt? Så vil jeg være mere en taknemlig for det. Hvis nogen vil gøre det med betaling, så er det også fint. -
andre der skal op i fysik mundt.?
ForumindlægHej..er der nogle som skal op i fysik mundtlig som deres første mundtlig studentereksamen?kunne være sjovt at hører hvordan det gør med jer og hvordan i øver jer.. -
Har nogle spørgsmål vedrørende kristendommen og buddhisme
Forumindlæghejsa.Håber nogle kan hjælpe mig med at svare på diise spørgsmål:1) hvad er uvidenhed i kristendommen og buddhisme2) hvad er synd i buddhisme og kristendommen.På forhånd tak -
nogen der ved....
Forumindlæg....hvor længe der går før man har klaget over en (skriftlig) karakter, til man får at vide om den er blevet ændret? -
Psykoanalyse og behaviorisme
ForumindlægHej! Jeg skal lave en opgave om noget psykoanalyse og behaviorisme... Jeg forstår det virkelig ikke! Er der nogle der kan hjælpe med at lave en opgave? -
hjælp
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe miig med at fine en en novelle som jeg kan samligne den med en novelle der hedder Drivhuset af Anders Bodelsen -
Lineær programmering - niveaulinier
ForumindlægSynes at have lært, at niveaulinier altid ligger diagonalt samme retning - fx som med linien (0,18)(12,0). Nu sidder jeg med en stribe opgaver hvor linierne grafisk er spejlvendte i forhold til dette. Jeg har beregnet, at forskriften for niveaulinien til at være "-2/3X -6" - og så kan d... -
klorofyl- mutation?
ForumindlægHvad er en klorofyl- mutatuion for noget? det eneste jeg ved er at klorofyl er et farvestof! Håber der er nogle der vil hjælpe mig! på forhånd tak.. -
Om reklamer og dårlig planlægning
ForumindlægHvem kender følelsen af at sidde natten før en aflevering skal afleveres, glo fraværende på den og ende med at skrive noget lort, fordi kl. er 1 om natten? (eller 2,3, for den sags skyld). Åh jo. Jeg sidder her lige nu og fortryder min dårlige planlægning, som har havnet mig i denne forbandede si... -
usa et forbillede?
Forumindlæghvis USA i mange år har været et forbillede for mange, - hvorfor kan det så være? og kan man sige at usa har været forbillede?hjælp -
Programmering, nybegynder
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at begynde med programmering, men jeg ved ikke, hvilket program der ville være godt for en nybegynder. Er der nogen, der har forstand på sådan noget? -
skrftlig dansk FSA9, 2006
Forumindlæghej... er der nogen, der kort den skriftlige prøve i dansk fra 2006??? altså, hvilke 5-6 emner man kunne vælge at skrive om???? på forhånd tak... -
bioteknologi -genslpejsning
Forumindlægbioteknologi -genslpejsning er det det samme emne genslpejsning er det ikke noget med at klone dyr og mennekser og planter alt der har med levende ting -
Studenter - hva' nu?
ForumindlægHey studenter! Jeg er såmænd bare nysgerrig - hvad regner I med, at I skal nu, hvad søger I på osv? Venlig hilsen Cacci -
Det amerikanske valgsystem?
ForumindlægEr interesseret i at vide, hvordan det nu lige er med taber-kandidaten af præsidentvalgets stemmer. Mister de helt indflydelse? For det er da ikke særligt demokratisk?! -
6k+1
ForumindlægHvordan vises det, at et primtal kan skrives på formen 6k+1 eller 6k-1 >3 ? Hvor k er naturlig.
