Søgning på: Andet. Resultater: 18201 til 18220 af 91205
  • nogen der kan hjælpe mig med denne her

    Forumindlæg
    1/(x+3) = 2x jeg kan ikke får den til at passe, evt en som kan forklarer mig hvad jeg skal gøre ? eller måske gå til andet trin i opgaven
  • Lektiehjælp i Matematik

    Forumindlæg
    Hej! My name is Anastasia and I am studying Computer Science in University of Copenhagen on Master level. I am tutoring mathematics and I would like to tutor students of 9-10 class, gymnasium level or the University level. I have been tutoring for 2 years and have successfully prepared students f...
  • Lektiehjælp i Matematik

    Forumindlæg
    Hej! My name is Anastasia and I am studying Computer Science in University of Copenhagen on Master level. I am tutoring mathematics and I would like to tutor students of 9-10 class, gymnasium level or the University level. I have been tutoring for 2 years and have successfully prepared students f...
  • areal af punktmængde ?

    Forumindlæg
    (x,y) (-1 ≤ x ≤ a ∧ 0 ≤ y ≤ ex) er e3 - 1 / e jeg skal bestemme a hjælp tak -??
  • Udregn

    Forumindlæg
    hej 3/(2x)+5/x-2/3=?? skal jeg sætte x'erne på ene side og tallene på den anden. eller skal jeg bare regne divisonsstykkerne ud først? På forhånd tak:D
  • Dansk mundtlig eksamen, Dæmoniske Fortællinger

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har trukket dæmoniske fortællinger og ville spørge om hjælp. Er der nogen af jer der har idéer til bøger, noveller, essays, fotografier, film eller andet der kunne hjælpe mig med mit prøveoplæg
  • vektor og parallelogram

    Forumindlæg
    hej jeg ved at arealet finder man ved længden af det(a,b), men skal man så sætte a1b2-a2b1 i kvadratrod og i anden? for jeg får i mine udregninger minus og det kan ikke passe?
  • Tysk sætning

    Forumindlæg
    Hej, har prøvet at finde ud af (uden held) hvordan man siger "på en eller anden måde" på tysk.Nogle der har svaret til dette, da jeg ikke regner med at man kan tage ord for ord.
  • Farvel min elskede... Hjælp det haster!!!!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg ville høre om der var nogen der havde læst romanen og kunne hjælpe mig med nogle spm 1. Hvad er de centrale temaer 2. Perspektivering af værket til fx dansk litteratur/andet Tak Sana!!
  • Synopse om jalousi

    Forumindlæg
    Jeg har trukket emnet "Jalousi" i dansk, som jeg skal lave en synopse af. Er der nogen der kender tekster omkring jalousi? Noveller, sangtekster, eventyr, bare et eller andet, så skrive gerne. (:
  • Reaktionsorden

    Forumindlæg
    Såfremt man gerne vil bestemme reaktionsordenen for to reaktanter, og man ved den ene er af nulte orden og den anden af første orden, hvordan vil man plotte sine data, man kan vel ikke bare benytte ln([A])?
  • Forfatternes tekster

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en opgave i dansk og der er et spørgsmål jeg ikke kan finde svar på. Spørgsmålet: Hvad kaldes det, når en forfatter refererer eller bruger noget fra en anden tekst i sin?
  • En underlig ligning

    Forumindlæg
    Hej:) 2(x-8)(x-3) = 0 Jeg kan selvfølgelig regne ud i hovedet at det ene x er 8 og det andet er 3, da det skal give 0.. Men hvordan stiller man regnestykket op, og hvordan regner man det?
  • Cigaretforbrug

    Forumindlæg
    HEJ. Er der nogen som har skrevet SRP omhandlende danskernes forbrug af cigaretter. Og blandt andet lavet en konkurrenceanalyse om cigaretter på det danske marked??? Alt hjælp kan bruges :)
  • vækstmodeller

    Forumindlæg
    vækstmodeller gøre rede for linær funktion, eksponentiel funktion og potensfunktion jeg har lavet alle tre men så er det et andet underspørgsmål du skal bla. inddrage optimering og monotinforhold, øhh hvordan skal jeg det i vækstmodeller??
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej folkens, dumt spørgsmål herfra men er der nogen der kan fortælle mig, hvad et blokdiagram er med et andet ord? for nu sidder jeg og skal lave det i excel og kan ikke finde noget der hedder blokdiagram?
  • Nøkker ??

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at forbedre min fremlæggelse omkring middelalderen. Så faldt jeg for dette ord som er et væsen andet ved jeg ikke ?? Gad godt at vide hvad det var for et væsen ??
  • Miljø i Drengene fra Skt. Petri

    Forumindlæg
    Hej i kloge hoveder nogle der kan forklarer mig hvilke miljøer drengene kommer fra? det er specielt Gunnar/Lars på den ene side og Otto på den anden side? OG hvor foregår historien? adam
  • Selvindbildsk på engelsk

    Forumindlæg
    Hvilke ord er der på engelsk der minder om 'selvindbildsk'? Det står ikke i min ordbog og nettet kunne kun give ordet 'conceited' som betyder noget andet.
  • Casværktøj - arealformlen

    Forumindlæg
    Jeg bruger TI-Nspire, og skal beregne denne: Jeg får denne værdi: Hvad for en størrelse er E, og kan jeg ikke få den til at beregne på en anden måde??