Søgning på: matematik a htx 2017. Resultater: 18201 til 18220 af 158493
-
Lære mere?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en pige, som går i 8. kl. Jeg ville gerne bliver bedre til nogle fag, såsom engelsk, tysk, matematik, f/k & dansk. Derfor ville jeg spørge om, har I nogen idéer til hvordan jeg kan blive bedre? (eventuelt gratis hjemmesider) -
Emner om genteknologi - kloning eller CRISPR?
ForumindlægHej alle. Jeg har i AT 2017 valgt fagene biologi B og dansk A. Herunder vil jeg gerne finde en sag omhandlende genteknologi. Jeg har tænkt på enten kloning eller CRISPR-metoden i biologi. Jeg har fundet en del skønlitterære værker til at lave en litterær analyse i dansk omhandlende kloning, men j... -
SRP om pesten
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med at skrive SRP om pesten, hvor jeg skal beskrive pestbakterien, hvad den forsager i det menneskelige organisme, og hvordan den ramte europa og spredte sig så hurtigt. Jeg har virkeligt fået skrivestop, og vil hører om nogle herinde har skrevet om noget lignende eller pes... -
Eksamenssæt december 2014
ForumindlægHej. Er der tilfældigvis en, der har en opgavesæt fra matematik, december 2014 liggende? Tak på forhånd -
parabel.....
Forumindlæghejsa er der nogen der gider at hjælpe mig med matematik......... -
Lommeregner
ForumindlægHey. Hvilket niveu har i matematik på -og hvilken lommeregner bruger i? -
sættet til fsa mat. vikingeskibe
ForumindlægHej :-) Er der nogen der har fsa matematik, den med Vikingeskibe?? 2006'er -
Patologisk eksempel?
ForumindlægHej, hvad menes der med et "patologisk eksempel" når konteksten er matematik (calculus)? -
hjælp hjælp ?
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til to matematik opgaver. Kan I hjælpe mig ? -
Chi-i-anden test
ForumindlægHej! Har aldrig lavet en chi-i-anden test før, men har fået en sådan opgave på mit nye gymnasium For at teste virningen af en ny type vaccine mode allergi har man udtaget 600 personer. De 600 personer fik åpå tilfældig måde en af tre doser af vaccinen. Personerne blev delt i 3 grupper efter hvor... -
0MSKRIVNING ! HJÆLP , !
Forumindlægheej :D Er i ikke rigtig søde a hjælpe mig med nogle matematik stykker ? Jeg har til opgave at omskrive hvert af de nedenstående udtryk til formen b*a^x , dvs. et tal gange en potens af a: 1. a^4 *(a^-1)^2 * √16*a 2. √4a * 3√8a/4√a PLEEEEEEEEASE HJÆLP ; =) TAK PÅ ... -
BEVISER! HJÆÆÆLP!!
ForumindlægDeduktiv matematik/Beviser. Gør rede for forskellige bevistyper. Du skal blandt andet lave et eller flere deduktive beviser, et modstridsbevis og et inspektionsbevis Skal fremlægge i matematik i morgen og det er det her jeg skal.. og er sku lidt på bar bund nogen som kan hjælpe mig lidt her :) -
Mat.mundtlig hjælp !:)
ForumindlægHej jeg går i 9.klase og skal op i matematik mundtlig men ved ikke hvad man skal fokusere at øve mest på og hvilke matematik emner der vil blive opgivet og om man skal lave dispotition til hvert emne?:) -
Tysk rettelse
ForumindlægHey, jeg vil gerne have dette her rettet, fordi jeg er meget usikker omkring mit tysk. Jeg håber virkelig at nogen vil give sig tid til at rette det. Tak på forhånd :) Du kannst We bd esigner bleiben , wenn Sie Multimedia - Ausbildung nehmen . Aber du musst z uerst einen gymnasial A usbil... -
Forsvindingspunkt og horisontlinie?
ForumindlægHey, kan nogle her forklare hvordan jeg kan finde forsvindingpunkt og tegne en horisontlinie? -
trigonometri
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at besvare dette spørgsmål? "Gør rede for regnereglen for ensvinklede trekanter, udled hældningstallet for den rette linje." Tak på forhånd :) -
Skalarproduktet
ForumindlægHej alle, jeg undrer mig bare lidt over noget angående denne opgave, hvor jeg skal finde skalarproduktet for disse vektorer: er det så okay at gøre således: 1*(-4) + (-2)*1 = -6?? -
Ekstra:)
ForumindlægFår godt nok skrevet nogle indlæg.. hehe Vi har nogle emner i vores pensum hvor vi ik er blevet bedt om at udlede nogle beviser eller noget.. og synes i det hele taget ik der er noget at sige hvis jeg sku trække et af dem.. Er der nogen herinde som måske har været i gennem nogle af disse emner o... -
Log eller Ln..? (Haster!!)
ForumindlægJeg har fået stillet disse opgaver til en aflevering som jeg ikke lige kan finde ud af! løs ligningerne: 1) ln(12x+40)=2 2) e^2x+3=13 3) 0,5^2x+3=8 Håber der er en der kan hjælpe mig til at forstå måden man laver de her på! :) -
Naturvidenskabelige formuleringer
ForumindlægHvordan formulerer man at: "Z har et forhold til X med proportionalitetskoefficienten D" Jeg er ikke sikker på hvordan det formuleres. Hvad er god naturvidenskabelig formulering for sådanne ting? I må gerne skrive alle formuleringer I kender, også selvom de ikke passer 100 % til mit sp...
