Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18241 til 18260 af 47925
-
Biotek-studieretningen
ForumindlægHej SP Jeg har en stor interesse indenfor de naturvidenskabelige fag - herunder bioteknologi, matematik og fysik. Jeg har gå i 1.g nu, og er i grundforløbet. Men jeg har et spørgsmål til de der har biotek-linjen. Hvordan er niveauet? Er det hårdt og kræver de meget af eleverne? Hvad får i gene... -
Sange
ForumindlægHey:)Der er nu ikke ret længe til at vi blir studenter anno 2006. Så tænkte jeg på om der var en af jer, der havde super gode sange som man ku synge. og det er slf. Gym. Er der ikke en der lyder sårn:Den rigtige hue er den røde hue for den blå er nem at få?? -
Tysk grammatik:)
ForumindlægInformationDer text handelt von ein Mann und ein junge Buchhändlerin. Der Mann wollte gern ein buch von die rede die Dürrenmatt für Havel (låne). Dann ging die junge Buchhändlerin zum der Computer und tippte „Dürrenmatt“ aber der Computer fand es nicht. Und dann sagte die Buchhändleri... -
isens smeltevarme
Forumindlæghej. jeg har et forsøg som jeg ikke helt forstår. det hedder isens smeltevarme. jeg har resultaterne, kunne i hjælpe med at sige den formel man skal stille op. og beregne den. bærger: 189,6 g uden vand med vand 530,1 g temperatur af vand 19,5 med isterning 18,6 hvad gør jeg???? -
smidt ud
ForumindlægJeg er blevet smidt ud af skolen pga. for højt fravær. Jeg har ligget på hospitalet i over en måned og min fraværsprocent er på 19,5 Det er fair nok, men min studievejleder var bare så modbydelig da hun fortalte mig det. "Du havde vel ikke regnet med at du kunne fortsætte?" Da jeg så s... -
Hjælp!
ForumindlægJeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan en naturgeografi mundtlig eksamen kommer til at foregå? Jeg har fået af vide at vi har 24 timers forberedelse og jeg skal trække et emne her på mandag.. På forhånd tak.. -
hjælp til skriftlig dansk
Forumindlægjeg skal op til dansk eksamen på tirsdag og jeg har haft dansk som selvstuderende og er hel lost! jeg aner altså slet ikke hvad jeg skal læse og hvordan jeg skal forberede mig? PLZZ hjælp mig, for jeg skal BESTÅ! -
Ikke tilstedeværende lærer i mat C
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at tage online mat C ved siden af arbejde. Men jeg står i den situation at min lærer stortset ikke besvarer spørgsmål eller emails. Og desuden heller ikke godkender mine opgaver til tidsfristerne. Hvilket betyder at jeg ikke kan udfylde de næste opgaver som indeholder opga... -
Decideret uretfærdig karakter
ForumindlægJeg er virkelig uenig med min udgivede karakter og jeg mener helt klart at jeg fortjener højere. 02?? Virkeligt... -
dele mapper
Forumindlægjeg har 3 computer den ene køre XP Home edition Service pack 2 den anden køre XP Media center Edition service pack 2 og den tredje køre Vista home edition jeg har hørt at man via sin trådløse router kan lave en mappe som bliver delt til alle computere. jeg ved bare ikke hvordan man laver sådan en... -
kanoner på dronningens bastion
Forumindlæghej alle i kloge folk der ude. jeg har et problem og det er opgave 7 i fysik stx A 2010 28 maj: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/Fysik/100528_fysik_A_stx_opgave.ashx ovenfor er linket, der hvor jeg går fast er... -
Omgænger
Forumindlægheyhvis jeg har 9 i religion i år, og får denne overført, og jeg sidste år fik 9 i års og 5 i prøvekarakter.hvordan er det så, jeg udregner det endelige?Får jeg 9 års 5 eks, eller 9 9 stående?vh Mark---Omgængere kan altid vælge at bruge et karakter- sæt (års- og prøvekarakter) fra første forløb e... -
Eksamensråd!
ForumindlægKære studieportal, tænkte vi måske kunne starte en lille tråd til ære for alle vores eksamenstips og råd? Skriftligt såvel som mundtligt! -
figur
Forumindlæghej. jeg skal forklare en figur men har ikke helt forstået disse begreber: -kontinuert -diskontinuert -sporadlsk håber i kan hjælpe -
Klage
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvad “proceduremæssige mangler” betyder i denne sammenhæng? Institutionen kan kun træffe afgørelse om tilbud om ombedømmelse eller tilbud om omprøve, når der foreligger særlige omstændigheder, der giver anledning til berettiget tvivl om bedømmelsen,... -
Er der nogen som kan hjælpe mig med matematik?
ForumindlægNogen som kan hjælpe?? 15. Funktioner og vækst Gør rede for titalslogaritmen. Du skal blandt andet komme ind på nogle regneregler og forskellige anvendelser af logaritmer. -
Vigtigt!
ForumindlægKan man få lov til at lave sn 3.g opgave om..selv om man ikke er blevet syg undervejs? -
Flytte mit studie og (kun) nogle af mine eksaminer?
ForumindlægHejsa Jeg går i 3.g lige nu. Jeg har dumpet min SRP. Jeg ville høre om der er mulighed for at tage den om til næste år, eller skal man så gå hele 3,g om? Herudover vil jeg også rigtig gerne flytte (min familie er flyttet fra den by jeg bor i), jeg vil derfor gerne flytte hjem til dem (lige nu b... -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
Hjælp til afsætning b opgaver. Meget vigtigt
Forumindlæghejza alle sammmenVille lige høre om nogen af jer har en afsætning b eksamens opgave fra sommer 2003 og den hedder "Tøj krig på vej".Eller en anden afsætning eksamens opgave fra januar 2002, navnet på opgaven er "Fyrre, frisk og fyrig".jeg skal nemlig fremlægge en af opgaverne...
