Studievejledning

Ikke tilstedeværende lærer i mat C

27. februar 2019 af KneeKreeKey

Hejsa.
Jeg er igang med at tage online mat C ved siden af arbejde. Men jeg står i den situation at min lærer stortset ikke besvarer spørgsmål eller emails. Og desuden heller ikke godkender mine opgaver til tidsfristerne. Hvilket betyder at jeg ikke kan udfylde de næste opgaver som indeholder opgaver fra forrige opgavesæt der skal løses.
Jeg satser på en videregående uddannelse der kræver Mat A og derfor er jeg bange for hele dette forløb (Jeg er halvvejs) smadrer min karakter til eksamen. Jeg kan kun tilmelde mig 2 gange til et fag før det er tvunget selvstudie (også nye regler august 2017)
 

Spørgsmålet er følgende:
Vil en dårlig karakter påvirke mit kvote 2 optag og bør jeg derfor droppe ud og finde en mere seriøs skole der ikke fungerer som en ikke-tilstedeværende online studenterfabrik (kvuc)?


Svar #1
27. februar 2019 af KneeKreeKey

Skal som sagt læse mat B efter endt forløb og så mat A


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. februar 2019 af Larsdk4 (Slettet)

Det vil ikke have den store betydning om du består din eksamen med 12 eller 4. Idet at du ikke skal bruge karakteren før på mat a. Så hel rolig, der er et stykke vej endnu for dig før du er på a niveau 


Brugbart svar (0)

Svar #3
27. februar 2019 af peter lind

Klag til rektor


Svar #4
27. februar 2019 af KneeKreeKey

Jeg er bange for at få en voldsomt dårlig karakter til eksamen hvis jeg angiver min lærer for ikke at gøre sit arbejde. Havde også overvejet dey

Brugbart svar (0)

Svar #5
02. marts 2019 af FindHolger1

Det er kun mat A eksamen som tæller, da du kun skal bestå de andre altså C & B.

Skriv et svar til: Ikke tilstedeværende lærer i mat C

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.