Søgning på: Andet. Resultater: 18261 til 18280 af 91205
-
Hvornår er det sehr / viel?
ForumindlægHej! Vil gerne vide i hvilke tilfælde man bruger "sehr" og hvornår man bruger "viel"? Hvad er forskellen? Hvornår må man bruge det ene men ikke det andet? På forhånd, Tak... -
spansk spg (hurtigt)
Forumindlæghey et hurtigt spørgsmål. hvordan siger man "dig" på spansk? er det té?? eller qué? eller noget helt andet skal bruge det til i morgen og det står ingen steder! sorry hvis det virker som et dumt spg. -
Engelsk essay
ForumindlægEr der nogle der tidligere har lavet en fortsættelse af den engelske tekst Father and son - by Bernard MacLaverty? Eller bare kan huske den...for vil I ikke så lave fortsættelsen- som skal være på 300 ord (essayet) for mig? Please.:-) -
tager ikke mere end 2 sek. plzzz hjælp...det haster
ForumindlægHelium, Natrium, Kviksølv og sparepære. Der findes to lyskilder. Den ene temperaturstrålere den anden damplamper. Hvilken af disse to hører de under? Og Hvorfor? Hvad vil det sige at den enten er temperaturstrålere eller damplamper? -
Emnevalg hjælp
ForumindlægHej Kan I komme med nogle bud på emner jeg kan skrive om? Det kan være en begivenhed, en berømt person eller noget andet engelsk/amerikansk. På forhånd tak -
Funktion x^a
ForumindlægJeg har glemt en helt grundlæggende ting... Når vi differentierer og integrerer skal vi blandt andet kunne gøre det med xa og xa. Hvad er det a står for her? På forhånd tak for hjælpen :) -
Kan jeg tage min SSO om?
ForumindlægHej. Jeg har færdiggjort min SSO (fik 7), men ikke min HF. Kan jeg tage den om, og erstatte den gamle karakter med den nye? Eller gælder det kun for alm. fag? Mvh Anders. -
Bedøm min debatterende artikel
ForumindlægHej søger en der kan vurdere min debatterende artikel, som jeg skrev til Dansk A eksamen. Skriv en mail eller andet som jeg kan sende min opgave til. -
flere ungdomsuddannelser?
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål, som jeg håber I ved noget om. Er det muligt at eksempelvis at gå på hf, mens man allerede er ved at tage en anden ungdomsuddannelse? -
Hele eksamenssæt
ForumindlægHej! Er der nogen der ved hvor jeg kan finde hele eksamenssæt i engelsk på både A- og B-niveau? Jeg vil gerne se hvad det er for nogle tekster/noveller man tidligere har brugt. mvh Anders -
Grønlands energiforsyning
ForumindlægHej allesammen, er der nogen der ved om man i Grønland for ca. 100 år siden brugte ernergikilder, andet end træ til afbrænding på bålet? og er Grønland et iland eller et uland? -
Toprak-dommen?
ForumindlægNogen de rkort kan fortælle mig hvorfor toprak-dommen er så vigtig og hvilken betydning den har/kan få for tyrkiske statsborgere bosiddende i et andet land end deres eget? -
America
Forumindlægkan en hjælpe mig med dette spørgsmål How did the immigrants help build America and why did they specifically choose america? -
Optagelse på uddannelse
ForumindlægHej, hvis jeg har været optaget på en uddannelse i eksamenpelvis Aarhus, men er blevet udmeldt fra denne uddannelse her, kan jeg godt søge ind på samme uddannelse på et andet uddannelsesinstitution gennem optagelse.dk? -
Log og ln
ForumindlægHey guys, undrer mig over et spørgsmål, som jeg håber I kan svare på :d Hvad er forskellen på log og ln? Hvornår skal man den ene i forhold til den anden? TAK på forhånd -
Skriftlig fremstilling maj-juni 1994 HJÆLP!!
ForumindlægHej. Jeg går i niende klasse, og har en skriftlig fremstilling for til imorgen? nogen der kan finde den har på siden? den hedder Folkeskolens Afgangsprøve Skriftlig fremstilling MAJ-JUNI Mvh Anders. -
adverbium
ForumindlægIt is crucial that you turn your hands over and catch the dough with the back of them. Hvad lægger biordet (over) sig til i denne sætning? -
Luftmodstand
ForumindlægHej Hvis 2 genstande falder den samme distance, men den ene accelererer hurtigere og er tungere end den anden, hvilken genstand vil så blive bremset mest af luftmodstanden og hvorfor? Tak for hjælpen! -
Fakoriser en tredjegrads
ForumindlægJeg skal faktoriser følgende: f(x) = -4x^3-28x^2+4x+28 Differencer først også den vej faktoriser eller skal jeg noget helt andet? -
Problemer ved 2 Humanistiske FAG
ForumindlægI mit AT forløb arbejder jeg med Oldtidskundskab og Historie Emnet er Kroppen i antikken og middelaldren. Hvad er problemet ved 2 Humanistiske fag? Ville et andet fag have været bedre?
