Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18281 til 18300 af 169995
-
Spicifikke adgangskrav
Forumindlæg"De specifikke adgangskrav er i alle tilfælde engelsk C samt enten matematik B eller virksomhedsøkonomi B. Fag som er specifikke adgangskrav skal være bestået." Er det således umuligt at blive optaget på uddannelsen hvis man har bestået VØ A i de afsluttende årskarakterer, men har d... -
02 i eksamenskarakter
ForumindlægHej! Jeg fik 7 i årskarakter og 7 i terminsprøve i skriftlig tysk A, men fik desværre 02 i min eksamen. Jeg er i tvivl om, jeg har misforstået noget i teksten eller om den er usammenhængende - eller bare har alt for mange fejl. ELLER om det er en uretfærdig karakter! Bare et 4-tal gør det bedre.... -
historie b
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvor man kan tage historie b på et par måneder da jeg dumpede i historie a til eksamen men skal bruge b for at komme ind på min drømme uddannelse.n Eller kan man stadig søge for jeg fik 4 i årskarakter. Håber i kan hjælpe da det haster lidt:( -
Jeg vil BARE bestå!
ForumindlægHalløj folkens! Jeg ville bare spørge, hvad skal der til, for bare at kunne bestå en Kemi B eksamen?? Held og lykke med eksaminerne til alle jer der ude, og tak på forhånd! :) -
Logikken bag eksaminerne?
ForumindlægKære Studieportalen, Jeg skal op i fysik eksamen på A-niveau. Men jeg hævede først faget her i 3.g. Da jeg havde fysik på B-niveau var jeg til årsprøve, og vi havde egentlig fået opgivet spørgsmålene på forhånd. Og jeg ved, at på C-niveau har man 24-timers forberedelse. Men hvor i al verden er lo... -
Forberedelse?
ForumindlægHej folkens. Ville høre om i har nogle konkrete forslag til hvorledes jeg kan forberede mig, til engelsk eksamen A. Har selvfølgelig overvejet at læse det tidligere gennemgået materiale igennem. Er der forslag til hvad der kunne være nyttigt? -
Angående uddannelse..
ForumindlægHej alle Jeg er nu ved mit første år som hhx elev. Jeg kom til at snakke med en af mine venner her i weekenden, om at man kan læse i udlandet på 2. eller 3. år. Jeg er dog i tvivl om det er den almende stx, eller om det også gælder hhx? Tak for hjælpen på forhånd :) -
Reducering
ForumindlægHej. Er det en eller to, der vil være så rare at fortælle, hvordan jeg bedst muligt får reduceret udtrykket: (a-b)(a+b)+b(a+b)-a^2 -
Forstår det ikke
ForumindlægFra optagelse 2008 skal følgende krav være opfyldt: Matematik på A-niveau Kemi på B-niveau1) Fysik på B-niveau Biologi på C-niveau Dansk på A-niveau Engelsk på B-niveau Hvert fag skal være bestået med et gennemsnit af karaktererne i faget på mindst 2,0 svarende til 6,0 efter 13-skalaen ... -
synopse
ForumindlægHej Allesammen Skal man printe synopser ud til sencor og lærer til AT eksamen efter at man har ændret lidt i den? -
Matematik årsprøve
ForumindlægHej, hvor kan jeg se sidst års eksamens opgaver i skriftlig matematik??... -
Egne bilag?
ForumindlægHej, Må man selv medbringe bilag, som man selv har fundet, til 24-timers synopsis-eksamen samfundsfag. -
hjælp
Forumindlæghvad vil det sige at overlade økonomien til det private erhvervsliv? hvad er økonomien i dette tilfæld? -
Hvilket computer-program til matematik og fysik?
ForumindlægHej, Jeg kan se, at mange af jer valgte at bruge computeren her til eksamen. Hvilket program bruger I? Og hvilket program blev brugt i foelgende opgave? Isaer, hvis I kigger paa opgave 9 og 10. *Det er ikke min aflevering, og jeg tager ikke credits for det* -
SRP i Pregnancy-associated malaria
ForumindlægHej. Jeg går i 3g og vi skal snart skrive SRP-opgaven. Jeg har valgt at skrive i fagene kemiA og biotek A hvor jeg skriver om Pregnancy-associated malaria. Som udgangspunkt har jeg skrevet følgende problemstilling (dog er den ikke helt færdig endnu) Hvordan kan man vha. medicinen og vaccinerne ... -
Shurs' herminske spektraler
ForumindlægHej jeg er ny her. Jeg skal vise, at herminske matricer kan diagonaliseres unitært, således vi kun har reelle indgange. Altså at der findes U så V^-1 AU = U^H AH. Jeg er ikke helt med på begreberne. Er der nogen som vil hjælpe mig med dem. På forhånd tak ! -
MATEMATIK AFLEVERING HAR BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægJeg har et spørgsmål angående min mundtlig eksamen i matematik på A-niveau og jeg er stødt ind på følgende spørgsmål, som jeg simpelthen ikke forstår?? Du skal redegøre for konstanternes betydning for polynomierne via differentialregning l(x)=ax+b og p(x)=ax2+bx+c Kan en hjælpe mig? -
EU-udvidelse (hjælp)
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man finder oplysninger om:EU-udvidelsens effekt på EU's økonomi generelt?Effekt på euroen og arbejdsmarkedet?Effekten i de nye EU-lande både økonomisk og demokratiskHåer i kan hjælpe mig med hele eller dele af mit spørgsmål!! -
IB? Er det godt? Og kan jeg klare det?
ForumindlægHvordan er IB? Hvor meget økonomi er der på IB? (Jeg er meget interesseret i finans og økonomi) Kan man uden problemer f.eks tage en IB og bagefter en Cand. polit, eller en cand.merc? Jeg har en engelsk far som jeg dagligt snakker engelsk med. jeg får 12 i skrifligt engelsk og 10 i mundtligt eng... -
Noter
ForumindlægNogen der har noget der minder om noter (gode) til a niveau i mat, skal op på mandag, og har ingen noter...:/
