Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18281 til 18300 af 34269
-
Tysk redemittel
ForumindlægHej alle sammen, Hvis nogle skulle ligge inde med nogle gode vendinger/sætninger/redemittel til eksamen, vil jeg meget gerne have dem. Jeg skal til 24-timers eksamen i Tysk B snart, så det ville betyde meget, hvis i vil dele disse. Jeg tænker især på sætninger, der kan hjælpe med at holde samta... -
Dump af eksamenen?
ForumindlægHej. Jeg skal til religion c eksamen her i morgen og jeg har 4 i årskarakter. Jeg kan virkelig ikke lide faget og tror ærligt ikke at jeg består, da jeg ikke kan nå at få læst hele pensum. Hvis jeg ikke består eksamen men har 4 i årskarakter, vil jeg så bestå faget og stadig blive student? -
mat-hjælp... (differentialligning)
Forumindlæghey... jeg skal til eksamen her på onsdag...så jeg er igang med at repetere hele pensum...jeg er gået lidt i stå i følgende opgave om differentialligninger..http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matasep04.pdf?menuid=151055opgave 4) b)er det nok at sige, at c = 2?håber på hjælp... -
mundtlig samfundsfag
ForumindlægHej Er der nogen som kan forklare mig hvorledes den mundtlige samfundsfagseksamen forgår? Er helt på bar bund, og ved slet ikke hvor og hvordan jeg skal starte min forberedelse, og hvad jeg skal starte med..Hvad skal man have styr på, og hvordan kan jeg sikre mig en god karakter? Min eksamen er e... -
hjælp til afsætning b
Forumindlæghejza alle sammmen Ville lige høre om nogen af jer har en afsætning b eksamens opgave fra sommer 2003 og den hedder "Tøj krig på vej". Eller en anden afsætning eksamens opgave fra januar 2002, navnet på opgaven er "Fyrre, frisk og fyrig". jeg skal nemlig fremlægge en af opgave... -
Sygmelding til 2årigt-hf
ForumindlægHej allesammen, skal lige hav noget information, 1) hvis man sygmelder sig til sin sidste eksamen på et 2-årigt hf, får man så sit bevis, eller skal man vente til sygeksamen på et andet tidspunkt ? 2) Hvad sker der hvis man udmelder sig fra hf, når man mangler en eksamen, kan man får karakter ... -
Sygmelding til 2årigt-hf
ForumindlægHej allesammen, skal lige hav noget information, 1) hvis man sygmelder sig til sin sidste eksamen på et 2-årigt hf, får man så sit bevis, eller skal man vente til sygeksamen på et andet tidspunkt ? 2) Hvad sker der hvis man udmelder sig fra hf, når man mangler en eksamen, kan man får karakter ... -
japans modernisering
ForumindlægHej.Sidder og læse til historie eksamen og er i gsng med Japans historie. Bogen hedder Japans modernisering 1853 - 1912.Er der nogle der har nogle gode noter til kilderne i bogen. Har selv noter nogle af dem (tekst1,2,4), hvis det kan hjælpe nogle? Håber der er nogle der kan hjælpe og held og lyk... -
vektorfunktioner - hjælp - mundtlig!
ForumindlægHej!Min lærer har givet os nogle hint til noget vi skal kunne til eksamen. ved ene vektorfunktioner har hun skrevet:tangenter (r’(t)=O). v og a.Er der nogen af Jer, som ved hvad hun mener med det? Jeg skal til eksamen i morgen, så vil Meget gerne vide det! og kan ikke få fat i hende!MvhOrmstrupDk -
Kontrolproblem
ForumindlægHej, jeg er i gang med at løse nogle gamle eksame-opgaver som træning til eksamen, men jeg støder altid i problemer i opgaver vedr. løsningen af et optimalt kontrolproblem. Jeg har vedhæftet opgaven i word, hvis der er nogen, som kan hjælpe mig, ellers er der også link til et billede forneden. ht... -
IT C - Htx
ForumindlægHej alle,Jeg har lige et par spørgsmål til jer omkring IT C eksamen. Min lærer kunne ikke umiddelbart svare mig, og havde ikke tid til at undersøge det da han "Skulle til Odense og være censor" :-S1. Hvor lang tid varer eksamen? 20 eller 30 minutter?2. Er det udelukkende eksamensprojekt... -
Kontrolproblem
ForumindlægHej, jeg er i gang med at løse nogle gamle eksame-opgaver som træning til eksamen, men jeg støder altid i problemer i opgaver vedr. løsningen af et optimalt kontrolproblem. Hvis der er nogen som kan hjælpe mig har jeg sat et link til et billede forneden. http://img27.imageshack.us/img27/4953/kont... -
hjælpe sætninger
ForumindlægHey ! ;) Jeg skal op til tyskeksamen på tirsdag, jeg går i 9.klasse, og tænkte på om der ikke er nogen som vil skrive en nogen gode sætninger til eksamen. f.eks. jeg vil gerne starte med,jeg synes at det temaet.. undskyld vil du omformulere osv.. plz hjælp. og skriv nogen tysksætninger som kan hj... -
teori i problemformulering, hvordan?
ForumindlægHej Jeg skal op til psykologi eksamen på tirsdag. synopsis eksam,.. Problemformulering ; Hvilke sociale problemer kan der være i forbindelse med arbejdsløshed? og dermed hvordan kan det påvirke det enkelte individ psykologisk? Hvordan kan jeg bruge Freuds personlighedsmodel som er... -
Trekantsberegning -længde, VÆR SØD AT HJÆLPE:)
ForumindlægHej alle, håber virkelig at der er en der vil være så sød at hjælpe mig, med en enkel opgave fra et tidligere skriftligt eksamens sæt i naturfag. Det er opgave 3 på siden: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001171.pdfHvor en længde skal beregnes, udfra opgivede mål, håber der s... -
forvirret pga. fysik
Forumindlæghej alle:p som I nok ved er mange dårlig til fysik, ja, og jeg er bl.a. en af dem. så dårlig er jeg nu heller ikke, men jeg har rigtig dårlig til radioaktivitet.. jeg ved ikke hvad for nogle forsøger jeg skal fremvise til eksamen, derfor vil jeg gerne spørger jer om I kender nogen gode forsøger ... -
100 kr for fysikbesvarelse
ForumindlægHej.Er der nogen af jer, som har været oppe til skriftlig eksamen i fysik år 2005 og har fået en karakter på min. 9? Så vil jeg gerne give 100 kr. for besvarelsen hvadenten det var eksamen i sommer eller sygeeksamen.Jeg håber, at nogle vil sælge deres besvarelse. På forhånd tak. -
der kan findes hjælp til fysikeksamen
ForumindlægHej, Mange skal til fysikeksamen her til sommer, og som hjælp er der produceret en film vedrørende noget af fysikpensum, som kan ses inde i Blogs som "video 12". Tjek den ud og hvis i finder det som en kvalificeret hjælp til jeres eksamen til sommer, så giv endelig en stemme (: Håber ... -
hjælpeperson til spansk mdt
ForumindlægHej jeg skal til spansk eksamen i mdt. Jeg vil høre om der er en der har lyst til at tjene lidt penge og hjælpe til eksamen. Det skal selvfølgelig være en der har styr på spansk og måske selv har været oppe i det sidste år efter den nye reform. Det må også meget gerne være en der bare kan det :-)... -
Eksempler på tekster...
ForumindlægHej alle, Jeg skal til religions eksamen på tirsdag og ville blive super glad, hvis nogen kunne give mig nogle eksempler på tekster de har været oppe i som jeg så kan prøve at finde og derved lave en lille øve eksamen? Jeg har haft om kristendom, islam, buddhisme og etik. Det ville være en rigtig...
