Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18301 til 18320 af 35409
-
rapport
Forumindlæghej kan man endligt komme op i det rapport man har lavet i løbet af året til eksamen i fysik c niveau -
messias fortællingerne.... hjælp
Forumindlægjeg er ikke helt sikker på jeg har forstået messias teksterne rigtig, hva de er og sådan... er der ikke en der gider at hjælpe mig lidt ..... det haster lidt, da jeg skal til eksamen på onsdag.... -
Simpel vending
ForumindlægHej. Hvis man til eksamen vil henvise til et sted i teksten, hvordan kan man så sige det kort og godt på fransk? "Der står i teksten..." -
Hjælp til fysikeksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i fysik imorgen, og skal op i emnet bølger. Vil lige høre om der er nogle der ved hvor mange forskellige typer bølger der findes? og hvad forskellen er på dem? -
kendt tekst ?
Forumindlæghey :-) Når man skal til eksamen på A-niveau (engelsk) 3,G sproglig gammel reform selvfølgelig.. er det da, en kendt eller en ukendt tekst man kommer op i ?? MVH edocani -
radioaktivt
Forumindlæghej radioaktivt er det stråler fra solen kan man sige det til eksamen og at de består af alfa,beta gamma stråling -
Oversættelse af tilykke med...
ForumindlægHej Er der nogender ved hvordan man på tysk siger Tillykke med din sidste Eksamen? Er følgende rigtigt? Herzlichen Glückwunsch mit deine letze Examen! -
Psykologiske gys - mediefag
ForumindlægHej Nogle der kan hjælpe mig med at definere "det psykologiske gys"? Jeg er kommet meget itvivl om hvad det egentlig er. (Skal bruges til eksamen i mediefag) På forhånd tak. -
Polynomiumer
ForumindlægHej, jeg sidder og læser til eksamen og har nogle problemer med dette spørgsmål (vedhæftet). er der nogen som kan hjælpe :)? -
Hydrogen spekteret
ForumindlægHej Alle. Jeg skal på tirsdag til eksamen i Fysik B. Derfor læser jeg PT op. Er der en, som vil kunne forklare mig hydrogenspekteret? MVH Gustav Gammeltoft -
HF engelsk b-niveau 2009
ForumindlægHej. er der nogen, der ved hvad emnerne var til skriftlig engelsk eksamen på HF B-niveau 2009? På forhånd tak. -
Er terminsprøver vigtige ?
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej? -
Studentereksamen
ForumindlægHvis man nu har 5 A- niveau fag bliver ens gennemsnit ganget med 0,? eller 1,? ? - Og gælder det kun for matematiker? - Hvis man til en mundtlig eksamen får 10 bliver det så + med 10?? -
projekt emne
Forumindlæghej jeg har tænkt mig lave en projektopgave men ved ikke helt hviilken emne det skal blive hvad har i generelt skrevet om som gik godt til eksamen -
Hjælp til matematik tilbydes
ForumindlægHej derude. Hjælp til matematik tilbydes til afleveringer, eksamen... Alle niveauer, gymnasieniveau især samt andet. Ring eller skriv på ##Personlige oplysninger fjernet af Studieportalen.dk## -
Hjælp til fysik opg.
ForumindlægHej allesammen, kan ikke finde ud af Opg. 6 E-bike i eksamen sættet. Det ville være super lækkert hvis der var en der viste hvordan man skulle løse den. -
eksamensspørgsmål
ForumindlægHej er der nogen der har en ide om hvordan sådan et kemispørgsmål til eksamen på et c nivau kunne forlyde som? kunne godt tænke mig lige at få en lille ide omkring dette -
Er virkelig i en slem.......
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????. -
nogen kan forklare mig hvorfor y > 0
Forumindlæghvorfor er y > 0 ? nogen som kan forklare da jeg skal op til eksamen med det ??? :( dy/dx = 2x · y,y>0 -
bekæmpelsesmidler og miljøet
Forumindlæghejsa. er der nogen af jer det tilfældigvis har lavet denne opgave(vedhæftet)? det var en opgave under eksamen i 2010. det ville være en kæmpe hjælp! tak på forhånd!
