Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18301 til 18320 af 52678
-
finde et oplæg til dansk
ForumindlægHej, allesammen. Jeg har trukket trekantsdrama til dansk muntlig eksamen og ville høre om nogle kunne hjælpe med, at finde et oplæg, jeg kan gå op til eksamen i, såsom en novelle, et digt, folkevise, musikvideo. :) -
Ideer til gode spørgsmål
ForumindlægHej Jeg skal lave 3 spørgsmål til teksten "Maskinerne" skrevet af Johannes V. Jensen. Spørgsmålene skal helst følge de taksonomiske niveauer, altså de skal være 1. redegørende, 2. analyserede og 3. diskuterende. Jeg ville bare høre om i havde nogle ideer til spørgsmål til denne tekst? M... -
Studentervogn
ForumindlægHej Er der nogle der har erfarringer med at køre med vognmandsfirmaer? - Kan man godt pynte dem og er de ligeså åbne som de alm. studentervogne? På forhånd tak -
Hvordan får man danske benævnelser
ForumindlægI et af mine Latex dokumenter har jeg alle betegnelser for figurer, tabeller og kapitler på dansk, mens jeg i et andet dokument har alle forrige ting på engelsk! Jeg kan ikke se, hvad jeg har gjort forskelligt, men jeg vil gerne have, at alle mine dokumenter skriver kapitel (og ikke chapter) osv. -
Titelblad?
ForumindlægEr et titelblad det samme som en forside?? -
BrugerWeb
ForumindlægHej.. Er der nogle her som bruger BrugerWeb på skolen. Har brug for hjælp. -
Heltal gange brøk i minus parentes
ForumindlægHej, hvad skal jeg gøre som det første her? 3·(-1/2) -
Fravær første skoledag
ForumindlægHej, jeg skal starte på STX d.7 august, men vi skal på ferie og vi havde regnet med at skulle starte den 8 august på gym, men det blev så den 7, derfor kommer jeg til at mangle første skoledag,da vi først flyver tilbage d.7. Jeg er meget nervøs for, at jeg går glip af vigtige ting og om det komme... -
American Life
ForumindlægHvad er det "American Life" /"American drem" -
Matematik eksamen (Spørgsmåler, hjælp tak) Haster!
ForumindlægHej, jeg skal op til problemregning i matematik (eksamen) Jeg har nogle papirer (problemregning) fra termins/skole, som jeg øver mig i. Jeg har hele facit/svarene skrevet ind i mit hæfte, men jeg har ikke skrevet spørgsmålerne ned ligesom det her: 1) 1.1 "Spørgsmål - Hvordan regner man det ... -
HASTER:systemskift+industrialisering=moderne gennembrud?
ForumindlægHej, jeg forstår ikke hvorfor folk nævner industrialiseringen og systemskiftet når de snakker om hvordan det moderne gennembrud startede?!?!?! -
HJÆLP - til perspektivering af Gi9;mig Danmark tilbage - Natasja
ForumindlægHvad kan jeg perspektiverer til i min mundtlige prøve i Dansk. Jeg har om digte, derfor valgte jeg en af mine yndlings sange; Gi9; mig Danmark tilbage af Natasja. -
Bestem a-værdien
ForumindlægHejjj :) Jeg sidder fast i et spørgsmål, på forhånd tak for hjælpen Bestem a-værdien, så ligningen ax2+x+1=0 har præcis én løsning. Jeg går kun i 8. så i må meget gerne gøre forklaringen så "børnevenlig" som mulig, tak. -
Fransk hjælp?
ForumindlægHej, Jeg ville høre om der var nogen der havde nogen gode råd til hvordan man skriver på fransk? jeg er en total torsk til det for min lærer i folkeskolen var en heks der ikke ville lære fra sig... :( Er der nogen bøger der er gode at bruge? måske nogle CD9;er man kunne lytte til eller noget? ... -
integrale af e^1/2x^2
ForumindlægHey, ved mon hvad argumentet for at man skal bruge substuition her. Jeg kan ikke se at vi har en diffirentieret indre funktion? For hvis x^2 diffirenteires,, så er der ikke et andet x som vi slipper af med. -
Cyborgs.
ForumindlægJeg skal til en fremlæggelse diskutere for og imod om det er etisk korrekt, at erstatte sine legmesdele eller organer med maskindele for at blive smukkere. Det kunne være, at man fx. er ked af at have kortere ben, så derfor kan man få dem forlænget, ved at få bygget maskindele ind i sig selv. Jeg... -
Essay
ForumindlægKære Studieportalen Det er første gang jeg har skrevet en engelsk essay, og jeg ville være utrolig glad hvis én venlig sjæl herinde, ville spilde 20 minutter af deres liv på at hjælpe mig med at rette de mest væsenlige fejl og give mig skrive om mine mangler - Fx. om min opsætning er rigtig. I ... -
Er det rigtigt?
ForumindlægBeregn rumfanget af en kasse der har målene 1m, 3m og 0,5m Giver den ikke 1,5m^3 Skriv en formel for prisen på tulipaner og georginefrø.Når prisen kaldes P georginefrøene kaldes g og tulipanerne t P=g*x+t*x Er det rigtigt? Tak på forhånd. -
RØDOVRE GYM.
ForumindlægHej kender i det, eller går i der? Overvejer at vælge det.. Men ville høre hvad synes i om det ? -
Er der nogen som kender denne side
ForumindlægHej Vil bare lige høre om der er nogen her som kender www.restudy.dk De tilbyder videoundervisning af gymnasiefag til nogle skoler men ikke min :( og vil bare lige høre om der er nogen som kender til det. Har hørt at kvaliteten skulle være noget bedre end det man kan finde andre steder
