Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 18301 til 18320 af 48964
-
skovareal
Forumindlæghej, jeg går på hf og har geografi på c niveau... min opgave er: analyser i hvilket omfang en reduktion af skovarealet globalt set vil påvirke den globale opvarrmning??? -
Turbo fag
ForumindlægNogen der ved hvor man kan tage psykologi på vuc som turbo fag her i sommerferien?? Dumpede psykologi. Skal ind på pædagogsemi og har bestået de 3 ud af de 4 hf enkeltfag som er adgangsgivende. -
Drejebog idræt basketball
ForumindlægHey :) Sidder med min drejebog i basket, men jeg mangler nogle øvelser, nogle der kan hjælpe ? evt komme med bud eller eksemplar :) Det er til idræt på b i HF :) -
Vands kogepunkt
ForumindlægHej, Jeg skal sammenligne kogepunkterne for NH3, HF og H2O og foreslå en forklaring. Hvilken forklaring kan jeg give?! Vil gerne svare uddybende. På forhånd tak. -
Stamfunktion
ForumindlægSkal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an? -
mat b hjæælpp
Forumindlæghttp://www.matema10k.dk/fileadmin/user_upload/Foraar08-1/Afleveringsopgaver-stx-B-Og-hf-B/Afleveringsopgaver9-B-niveau.pdf er der nogen der vil hjælpe med opgave 2 og 3.. jeg er helt blank :'( -
stamfunktionsbegreb
ForumindlægSkal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an? -
Hvem går eller har gået på Vejen Gymnasium?
ForumindlægHej alle studerende. Jeg vil meget gerne høre om jeres meniner i forhold til Vejen Gymnasium og HF, da jeg kraftigt overvejer dette gymnasium. Ser frem til jeres svar :) -
Hjælp til optagelsesprøven...
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf den 5 april så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. Og hvad må man ha med til prøven? -
boganmeldelse :S
ForumindlægHej allesammen! i dansk på hf skal jeg aflevere en boganmeldelse på en bog fra før 1910 :S. nogen der har sådan en liggende? skal bare fylde en side ca. vh Stephan O. -
Download/læse online
ForumindlægHej, Er der noget sted man kan download/læse, matematikbogen gratis (online) Leder efter: hf MAT B, Systime 2006 af Carstensen, Frandsen & Studsgaard. -
Naturfaggruppe
ForumindlægHej :D Jeg skal op i Naturfaggruppen i 1. HF og jeg har fået besked på at lave en evalueringsopgave til emnet Alkohol Så er det at jeg spørger hvad skal den indeholde? -
Tandlaege
ForumindlægJeg vil gerne blive tandlaege, men jeg ved ikke hvad ens gennemsnitlige karakter skal vaere, foer man kan blive tandlaege. Er der en der ved det? Og er det stx man skal tage, eller hf eller andre. -
Droppe ud og arbejde?
ForumindlægHej. Jeg er en dreng der lige er fyldt 17 år. Jeg går i 10. klasse i Nordjylland. Mine planer er at jeg vil tage dette 10. klasse år for at få mine karaktere bedre og komme på endten HF eller STX efter året. Sagen er bare det, at jeg ikke gider at gå i 10. klasse. Så min plan B er at jeg go... -
Stokastisk variabel
ForumindlægHejsa! Jeg har fået at n er 15, men hvordan udregner jeg p, da den jo ikke bare er 1/1000 fordi hf-eleverne skal regnes med? Opgaven er vedhæftet. Mvh Kristina -
tandpleje
Forumindlæghej søde mennesker :) nogen som læser til tandpleje og vil fortælle mig hvad det kræver? jeg går på hf og kan ikke finde ud af hvad man skal have for at blive optaget? :) kunne også godt tænke mig hvor man kan læse det henne? tak på forhånd :) -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
tværfaglighed
ForumindlægTværfaglighed i gymnasiet kan jeg ikke lige få overblik over. Hvordan kan historie og biologi kombineres ? eller biologi og dansk ? Den kan jeg ikke lige knække......nogle indput ? -
at være dansk?!
Forumindlæghej jeg skal lave en historie opgave som skal handle om danskhed. ville gerne havde lidt hjælp til "hvad det vil sige at være dansk?" og hvad det gør en til dansker?! ville blive rigtig glad hvis der var nogle der kunne hjælpe lidt (: -
George Orwell / 1984
ForumindlægKan man bruge romanen "1984" i historie, hvor man analysere og laver kildekritik ud fra bogen, da bogen handler om overvågning. Og så kan man perspektivere til i dag og sammenligne med hans teorier? Er det muligt?
