Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 18321 til 18340 af 158923
-
Gymnasie, eller erhvervsuddannelse, og hvilken?
ForumindlægHej Jeg står nu og overvejer kraftigt at starte på hotel- og restaurant skolen her efter 9. Jeg vil på en måde gerne starte der, og alligevel overvejer jeg samtidig gym. Min frygt er lidt at jeg ikke møder nogle mennesker som er på min alder osv, hvis jeg starter på Hotel- og restaurant skolen. S... -
forstår ikk
ForumindlægAntallet af Facebook-brugere i hele verden for en årrække i perioden 2004-2010. Det antages udviklingen i antallet af Facebook-brugere kan beskrives ved en funktion af typen f(t)=b⋅at Hvor at f(t) beskriver antallet af Facebook-brugere i verden (målt i mio.) t år efter 2004. Benyt... -
Please help me "forskel"
ForumindlægHvad er forskellen mellem MAtematik og Fysik? -
Sker der noget hvis jeg ikke består årsprøven ???
ForumindlægHeej folkens, jeg går nu i 1.g, hvad nu hvis jeg får 00 i matematik årsprøven , kan jeg så risikere at gå 1.g om ?? -
Hjælp mig!
ForumindlægHej allesammen, jeg er en pige der ikke kan bnoget matematik hvordan kan jeg blive bedre til det. når mine lærer er nogen røvhuller? please hjælp. :D -
permutationer og enigma
ForumindlægHejsa Er der nogle som kan forklare mig hvad permutationer er ifht enigma? Har i nogle sider eller sådan noget der forklarer matematikken bag enigma? -
diff. ligning
Forumindlæghar ligning y' =-y + 1 og så skal jeg løse f(0) = 1 og g(0) = 0. begge er løsninger til diff ligning. Den fuldstændige løsning skulle gerne vøre c * e^(ax) - b/a.. så vil jeg sige at f(0) = c*e^(-1*0)-1/-1, men så får jeg c til 0, det kan da ikke passe? :S -
Biotek eller Kemi?
ForumindlægHej jeg står med et stort valg, snart skal jeg vælge hvilken endelig studieretning jeg skal have på stx. Valget står mellem BiotekA/FyB/MatA eller KemiB/FyB/MatA og jeg er mega meget i tvivl, fordi bioteknologi lyder vildt spændende men kemi er også spændende og jeg forstår rigtig godt kemi, hv... -
Hvilket universitet bør jeg vælge?
ForumindlægHej.Efter HTX har jeg planlagt at studere videre til partikelfysiker.Jeg er dog i tvivl om hvilket universitet jeg bør vælge. Jeg vil gerne have fat i et hvor der både er gode faciliteter (lokaler, udstyr o. lign,) og lærere, men der skal også være et godt socialt liv.Jeg overvejer selv at tage p... -
Jeg er desperat , hjælppppp !!!!!
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 2.g, jeg har matematik på B-niveau, jeg hader virkelig meget matematik. Jeg kan ikke sætte mig ind i faget, og til sommer skal jeg op til en skriftlig eksamen... Jeg er bange for at dumpe :( hvad skal jeg gøre ?? Hjælp mig ??!! :( -
Biologi C Eksamen?!
ForumindlægHvordan forgår biologi c-eksamen på HTX :) ? -
Søger studie hjælper, hurtigt!
ForumindlægHej...Jeg er skal op til den sidste studenter eksamen på mandag den 14-6. Jeg skal op i matematik, og SKAL have mindst 8 for at kunne få et højt nok snit til at komme videre på den videregående uddannelse jeg gerne vil.Så derfor søger jeg en SUPER matematiker som, imod betaling, vil tæske hele ek... -
studie hjælp
ForumindlægJeg ville altid gerne studere Jura, men mit gennemsnit er desværre for lavt. Nu har jeg fundet ud af at jeg eventuel kunne tage min bachelor i HA Jura, og derefter skifte over til det almindelige jura studie. Nogle der har forstand på om det kan lade sig gøre? For at kunne komme ind på HA jura... -
Skr. eks. 3a, med hjælpemidler
ForumindlægBlev lagt i et svar før, men laver lige et indlæg omhandlende emnet. Mine svar: 1) b=2286,8 a=1,290 T2=2,7 r=29% År 2001 2) alfa: 48x-72y+24z=0 T=sqrt(2016) w=63,13 P=(-2,-20,-10) 3) Voksende i ]-inf;1/3] og [1;oo[. Aftagende i [1/3;1]. y=-x+1 A=1/48 4) |BD|=250,8 Vinkel ABD=94,57 Afstand fr... -
SRP
ForumindlægHej derude. Er der en der har tid til at se på min SRP. Altså jeg har godt nok fået den tilbage og fået karakter, men vil gerne se hvad i har at sig om den, da jeg er vild uenig om min karakter. Jeg sender kun over E-mail. For efter dette vil jeg tage en samatale med min vejlede... -
Skriftlig eksamen 2006
ForumindlægEr jeg den eneste der havde svært ved biologieksamen i år? Min skriftlige karakter ligger rimelig højt, men synes det her eksamenssæt overgår de andre års!! Jeg er måske den eneste der har det sådan...? -
Studieretningsfag i 1 g.
ForumindlægHej, jeg undrede mig over hvilke studieretningsfag alle jer andre 1g'er har. \n\nHar selv:\n\nSamfundsfag A\nMusik B\nEngelsk A\n\n -
Har brug for hjælp til til vælge linje !
ForumindlægHej derude, Jeg ville høre, om der var noglen der kunne give mig et kort svar på, hvad jeg kan bruge studieretningerne : kemi A matematik A fysik B, og matematik A engelsk A samfundsfag B. Jeg er allerede optaget på mit gymnasie, under fys kemi mat linjen, men tror jeg hælder mere til den anden... -
Skifte fra hhx til stx?
ForumindlægHey Er i tvivl om jeg vil blive på min hhx uddannelse efter sommer. Jeg er næsten færdig med med 1.g, synes klassen er fint nok og hyggelig, men den er rimelig useriøs, og i mange timer mister stort set alle fokus :/ (specielt matematik og VØ) Derfor overvejer jeg lidt at skifte til stx (alment g... -
reducering
Forumindlæghej jeg er lige begyndt på matematik på b niveau som enkeltfag hvor det egentlig går fint nok. her er problemet så. da det er et stykke tid siden jeg sidst har haft matematik kan jeg ikke så godt huske hvordan man reducere så tænkte om der er nogen der kunne løse disse 3 reduceringer og fortælle ...
