Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18361 til 18380 af 141659
-
Glucosekonentrationen
ForumindlægJeg har lidt problemer med opgave c i dette sæt: http://www.aarhusakademi.dk/detvirtuellehus/Undervisningsforl%F8b/Eksamenss%E6t/aar1995/august/opgave%201.html Hvordan kan det være, at glukosekoncentrationen hos en trænet person et kvartes arbejde? - Jeppe -
Hjælp til Matematik
ForumindlægJeg kan simpelhen ikke forstå denne her opgave... Opgaven lyder ; Opløs tæller og nævner i faktorer og forkort brøken: z= 4x2-9/4x2+9-12x w = 9x2-16y2/3x-4y u= 3x2-12x+12/5x2-10x -
DHO dansk, help me:)
ForumindlægHejsaaa nogle der har nogle råd til denne opgave? Er i 2.g og skal skrive en dho-opgave om Abrosius Stubs digt og Den Moderne Følsomhed :-) Digtet hedder "Jeg laver tynd Caffe" hvorfor er den relevant for denne epoke?? Seriøst, help me... -
Induktion
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe med disse 2 opgaver under induktion i vedhæftet fil. Har jeg lavet opg b rigtig? Kan i evt. komme med en formel til opgave d? Tak -
SRO, opstilling
ForumindlægHej.. Jeg sidder her og skal skriv min Studie Retnings Opgave om Geometrisk optik og matrixalgebra.. Men.. Hvordan skal sådan en opgave stilles op.. Skal den stilles op som en rapport? eller skal den stilles op som en dansk stil blot med punkt form.? nogen der lige kan fortælle mig hvordan de ha... -
Facit
Forumindlæger der nogen der ved om der findes en facit liste til opgaven som jeg har vedhæftet, og hvis der ikke findes nogen, er der så en eller flere der vil være så venlige at skrive noget ned til opgaver der omhandler rumfang, ikke lange forklaringer men, bare svar og udregninger :) -
FSA MATEMATIK HJÆLP!
ForumindlægHej med jer. Skal aflevere en opgave i over morgen. Men er helt lost i de sidste opgaver. Er der nogen af jer der har den liggende? Og evt. vil sende den? Den hedder: Fsa, matematik, december 2006, sygeprøve, problemløsning. Den handler om tivoli. På forhånd tak (:! -
AT
ForumindlægHei på jer. Ville det ikke være en idé, at lave en gruppe inde i Opgave-forummet, under navnet AT. Tror mange gerne ville se andres AT-opgaver, for f.eks. at få noget videnskabsteoretisk hjælp. :o) Kristoffer Fage -
Bestem en forskrift
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med følgende opgave? Jeg skal bestemme forskriften for funktionen f, når f(1)=-2 og 2f(x) f '(x) = (f(x))2-5 Hvordan griber jeg opgaven an? -
Repetition af vektorregning ?
ForumindlægHej kan nogen hjælpe mig med nogle af disse opgaver ! Jeg har oploadet filen så i kan se alle opgaverne som jeg har svært ved. Jeg spørg blot om i kan finde ud af at lave nogle af dem, da jeg er i tvivl Mvh Ludvig -
Hurtigt fysik hjælp
ForumindlægI opgave 2.b er jeg en smule i tvivl. Har jeg ret når jeg siger at der ikke længere er reaktionskræfter, da vi har dynamik, og at den eneste kraft der måtte virke er vægten. Men hvor er vægten placeret? er det ikke ned af aksen? Opgaven er vedhæftet. Tak -
KEMIIII !!!!
ForumindlægBogen der kan hjælpe migm ed en kemi opgave ?? Det er opgave 1 (a, b, c, d, ) i den vedlagte link: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080814_opgave_stx_082_kemiA.ashx -
Essay på ca. 600-700 ord
ForumindlægHej er der nogle der vil rette en engelsk opgave, det kunne virkelig være dejligt hvis der fandtes nogle mennesker der kan hjælpe mig med at rette min opgave :D Håber der er nogle søde mennesker der vil melde sig :) Sender den inde på besked, til den person der vil være hjælpsom:) -
I modellen kan stoffet beskrives ved?
ForumindlægHej jeg har problemer med denne opgave. Jeg ved at jeg skal bruge et cas-værktøj. Jeg bruger maple. Hvordan løser jeg denne opgave i maple? opg: https://imgur.com/a/C7cFPJu (Jeg kan ikke indsætte billeder, så derfor er den på imgur) -
HJÆLP - Teknisk matematik HTX
ForumindlægHej alle venlige sjæle Jeg håber i kan hjælpe med min opgave, dte drejer sig om opgave 5.23 s. 180 i bogen. Jeg ved ikke hvordan jeg skal bergene den og hvilken formler jeg skal bruge Se tegningen der er vedhæftet Tak på forhånd -
Optimering - HJÆLP :(
ForumindlægHejsa! Kan nogen hjælpe med at beregne denne opgave omhandlende optimering, jeg er virkelig i tvivl om hvordan jeg skal gribe opgaven an :( Med venlig hilsen Amanda <3 -
bestem tallene n og p ( uden hjælpemidler)
ForumindlægHej sidder med en opgave som jeg ikke helt ved om jeg har lavet rigtig? opgaven er vedhæftet jeg har fået p= 3/5 fordi det er 3 ud af 5 er kvinder n= 10% * 600 = 60 ? -
Den rette linje
ForumindlægHej jeg har en aflevering for med nogle opgaver som jeg gerne vil have tjekket. Jeg vil ikke have det rigtige svar, bare der hvor det er gået galt. Så jeg kan altid spørge om hjælp hvis jeg ikke kan se fejlen. Opgaverne er vedhæftet som fil. På forhånd tak tak tak :) -
1800-tallets england
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg tænkte på om der er nogen der har skrevet en SRP opgave om Kvindernes rolle i 1800-tallets England, med særlig henblik på Pride and prejudice? Det kan være en stor hjælp hvis i ville fortælle hvordan i har skrevet en lignende opgave På Forhånd tak :) -
hej allesammen!!
Forumindlæger der en der kan kigge på min engelsk opgave som jeg har skrivet færdi...den skal bare godkendes af jer i må gerne sende jers email til mig, så jeg kan sende den opgave til jer ..tak på forhånd
