Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18381 til 18400 af 60879
-
Anbefaling af tekst til eksamen 9.klasse med overemnet "familieliv"
ForumindlægNogen som kan anbefale en tekst til 9.klasse eksamen med overemnet "familieliv". Skal kunne perspektiveres til pelle erobreren og hosekræmmeren :) -
Nogen gode råd til latin eksamen? Og adverbium?
ForumindlægJeg skal her i morgen op til AP/latin eksamen i 1.g og kunne godt bruge nogen råd. Hvis der er nogen der kunne forklare adverbium og eventuelt en huskeregel for det ville det også være super! -
Analyse af kortfilmen ''Eksamen''
ForumindlægEr der nogen der har en analyse af Eksamen? Mangler bare det sidste, men føler ikke det dækker :) Ser frem til at høre fra nogen :) -
Dansk A - eksamen 8 december 08
ForumindlægHejsa. Er der nogle der tilfældigvis har lavet overstående eksamens opgave, der evt. kan sende den til mig så jeg kan sammenligne min egen opgave med den ? -
Naturfaglig eksamen problemstilling til "udledning af stoffer"
ForumindlægHej :) Jeg og min makker skal snart op til den naturfaglige eksamen og søger efter nogle forslag til en problemstillinger til "udledning af stoffer" Tak på forhånd. -
HJÆLP!
ForumindlægHJÆLP! Jeg går i 3.g og skal til terminsprøve i engelsk. Og jeg håber der er nogle søde mennesker der gider og hjælpe mig. Hvad går en skriftlig terminsprøve ud på i engelsk? Er det ligesom i dansk hvor man skriver en stil eller hvordan og hvorledes? På forhånd tak :-) -
Bestået i matematik?
ForumindlægHej.... Jeg har i årskarakter fået et 4 tal i skriftlig Matematik B. Desværre trak jeg matematik i mundtlig. Jeg er alvorligt bange for at jeg får 00 til eksamen. Mit spørgsmål er hvorvidt man tager gennemsnittet af skriftlig og mundtlig når man finder ud af om en elev har bestået faget matemati... -
Hvorfor skal fysik/kemi være obligatorisk?
ForumindlægDer er noget jeg simpelt hen ikke forstår. Hvordan kan det være, at det for folkeskole elever skal være obligatorisk, at skulle til mundtlig fysik eksamen. Det er noget de fleste ikke skal bruge frem over, og noget som de fleste ikke engang skal have på gymnasiet. Det kan da ikke være rigtigt d... -
eksaminationsgrundlag
ForumindlægHej allesammen! Jeg er ved at undersøge forskellige undervisningsbeskrivelser til brug ved eksamen som selvstuderende i Engelsk A niveau HF. Er der nogen der kunne dele en pensum liste/ undervisningsbeskrivelse af Engelsk A, for HF/STX, som de måske selv har haft på deres gymnasium? Håber at hø... -
Kan jeg søge ind?
ForumindlægHejsa Jeg vil gerne læse til procesteknolog til sommer, problemet er så bare at jeg ikke bestod engelsk A på gymnasiet. Jeg har gået på STX og følgende adgangskrav er: Du skal have en af følgende uddannelser for at søge om optagelse: Studentereksamen (stx), højere handelseksamen (hhx), høje... -
En uge
ForumindlægSå er der omtrent en uge til, at vi 9.klasser får at vide, hvilke af udtrækningsfagene vi kommer op i. Har du nogle favoritter fra hver af de to puljer? Og nogle du bare helst vil undgå? 1. pulje : - geografi - Biologi 2. pulje: mdt. tysk skr. engelsk historie samfundsfag Kristendom For mit vedk... -
Laveste karaktere
ForumindlægHej!hvad er detlaveste i har fået i karakter! -
Tæller årskarakten for et fag på b-niveau?
ForumindlægHej. Mit spørgsmål er om årskarakteren tæller med i 3.g beviset eller om det kun er eksamenskarakteren der vil tælle med? Hvis jeg dumper matematik b til enten den mundtlige eller skriftlige eksamen og får karakteren 4 eller 7 som årskarakter. Har jeg så ikke bestået det fag? -
lidt i tvivl
ForumindlægFor at bliver optaget på uddannelsen skal du dels have en adgangsgivende eksamen og dels have følgende fag og niveauer, som skal være bestået med min. 2,0 på 7-trins-skalaen (medmindre andet og højere er angivet i skemaet). Det vil sige at man skal have bestået faget ik??? Jeg har bestået dans... -
Hjælp mig, er meget forvirret!!!
ForumindlægHej folkens, jeg kunne godt tænke mig at vide fordele og ulemper ved HF-enkeltfag. Jeg vil nemlig gerne læse det, da mine endelige årskarakter i STX ikke er tilfredsstilende.. Jeg har et snit på ca 7, men jeg vil gerne læse til tandlæge og det kræver pt. et snit på 10! Derfor har jeg valgt at mel... -
Jo flere højniveaufag des højere snit?
ForumindlægJeg har hørt noget i medierne omen plan om at ens højniveau fag skulle tælle højere end de andre fag og at jo flere højniveau fag man havde des højere blev ens snit derfor. Jeg mener selv at disse regler først træder i kraft med gymnasiereformen i 2005 (hvis de overhovedet bliver vedtaget) men n... -
Finder jeg en frivillig der vil rette min engelsk "Speech" 350 ord.
ForumindlægJeg vil gerne have en/nogle meninger omkring min speech inden jeg aflevere den i morgen :) Så hvis du lige har tid til at læse 350 ord igenne, ville det være dejligt. Skriv så sender jeg den. -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notatater hjemmefra med til selve eksaminationen? Altså også dem der er lavet på com? På forhånd tak! -
'formalitet' til den mundtlige eksamen i matematik A.
ForumindlægJeg selvstuderer mat A, og beviser har altså ikke været et fast led i min undervisning, heller ikke specifikt op til eksamenen. Derfor har jeg lidt svært ved at afkode, hvad der forventes fra de forskellige slags spørgsmål. Er der f.eks. forskellige forventninger knyttet til ordene "redegør&... -
Psykologisk undersøgelse af Fysisk fravær
ForumindlægHej Studieportal Jeg stor og skal lave en rapport af fysisk fravær på gymnasie elever og Hf elever - og om der er en sammenhæng mellem om den ene gruppe har mere/mindre end den anden. Men jeg mangler ideér til Analyse og teori - hvad man kan hive med ind af relevant teori. Tænker lidt om so...
