Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18401 til 18420 af 141690
-
Analyse af Funklende øjne
Forumindlæghej hjælp mig ,, jeg skal lave en analyse af Novelle (Funklende øjne) Forfatte Etgar Keret , og jeg ved ikke præcis hvad skal lave eller skrive , og jeg er ikk go til skrive dansk .. og jeg skal alf opgave imorgen kl.16:00 :( ( og det er vigtig opgave ) -
Statistik
ForumindlægHejsa søde hjælpere Jeg har en matematik opgave om statistik, og jeg har ikke helt styr på det emne lige nu, så derfor vil jeg spørge om i kan hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet som et billede, håber i kan hjælpe -
Konkulsion, sso
ForumindlægHEj... Jeg har nu skrevet min opgave, men hvordan afslutter jeg den??? Hcvad skal jeg skrive i konklusionen??? Nogen ideer sådan generelt?Jeg ved godt det er et svært spørgsmål eftersom i ikke kender opgaven... -
IT projekt
ForumindlægHey !! Sidder og kæmper med en IT eksamensprojekt opgave, men det kniber med at få tiden til at række. Så hvis der var en som ville tjene 1000 kr for at lave denne opgave, er i velkommen til at smide en besked .. :=) -
C-14
ForumindlægHej !Jeg sidder og er kørt med en opgave. OPgavens formål er at udregne antallet af C-14 kerner og derefter skrive hvor mange mol dette svarer til. Jeg har fået at vide at aktiviteten af kulstoffet er målt til 560 Bq. Nogen som kan hjælpe mig lidt? -
Forskrift for funktion som vi allerede kender?
ForumindlægHej alle!! I en opgave står der; 'Du skal bestemme en forskrift for den funktion, der angiver lydstyrken som en funktion af afstanden fra lydkilden' Men vi ved jo allerede hvad det er, så kan ikke helt forstå hvordan den så skulle laves? Har vedhæftet opgaven, hvis det k... -
Hyperbler
ForumindlægJeg har hårdt brug for en der kan hjælpe mig med at løse denne opgave: Tegn grafen med forskriften Y= − 60/ x x ≠ 0 Jeg har vedhæftet opgaven. Den hedder afleveringsopgave 4 Tak! -
Skrifttype
ForumindlægOkay, nu er jeg træt af at sidde og gætte på, hvilken skrifttype det er som så mange brugere herinde, har brugt til deres opgaver. Jeg leder efter skrifttypen fra denne opgave: (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) Nogen der ved, hvad den hedder? -
reducer
Forumindlæghej.. jege er vildt dårlig til at reducere, især opgaver hvor a er involveret, er der nogen de kan hjælpe med følgende opgave: 8 * a(i tredje) * b * a( i minus 2) dele med (2b) i anden gerne forklaring -
Nogen der er gode til differentialligninger?
ForumindlægHej. Sidder og skal skrive en rapport om differentialligninger, og er stødt ind i nogle opgaver jeg ikke har set før. http://www.matnatverdensklasse.dk/uv-mat/cas/difflign.pdf På side 68, de nederste opgaver... Håber der er en der kan hjælpe mig.. :) -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej derude!! Jeg har fået denne lille opgave, som forvirrer mig en del. En der kan hjælpe mig lidt.. http://www.emu.dk/gym/fag/bt/inspiration/materialer-download/dokumenter/opgaver/tidl_forsoeg/smaa/3_Muskeldystrofi.pdf Tusind tak på forhånd -
Glucosekonentrationen
ForumindlægJeg har lidt problemer med opgave c i dette sæt: http://www.aarhusakademi.dk/detvirtuellehus/Undervisningsforl%F8b/Eksamenss%E6t/aar1995/august/opgave%201.html Hvordan kan det være, at glukosekoncentrationen hos en trænet person et kvartes arbejde? - Jeppe -
DHO dansk, help me:)
ForumindlægHejsaaa nogle der har nogle råd til denne opgave? Er i 2.g og skal skrive en dho-opgave om Abrosius Stubs digt og Den Moderne Følsomhed :-) Digtet hedder "Jeg laver tynd Caffe" hvorfor er den relevant for denne epoke?? Seriøst, help me... -
SRO, opstilling
ForumindlægHej.. Jeg sidder her og skal skriv min Studie Retnings Opgave om Geometrisk optik og matrixalgebra.. Men.. Hvordan skal sådan en opgave stilles op.. Skal den stilles op som en rapport? eller skal den stilles op som en dansk stil blot med punkt form.? nogen der lige kan fortælle mig hvordan de ha... -
FSA MATEMATIK HJÆLP!
ForumindlægHej med jer. Skal aflevere en opgave i over morgen. Men er helt lost i de sidste opgaver. Er der nogen af jer der har den liggende? Og evt. vil sende den? Den hedder: Fsa, matematik, december 2006, sygeprøve, problemløsning. Den handler om tivoli. På forhånd tak (:! -
Bestem en forskrift
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med følgende opgave? Jeg skal bestemme forskriften for funktionen f, når f(1)=-2 og 2f(x) f '(x) = (f(x))2-5 Hvordan griber jeg opgaven an? -
Hurtigt fysik hjælp
ForumindlægI opgave 2.b er jeg en smule i tvivl. Har jeg ret når jeg siger at der ikke længere er reaktionskræfter, da vi har dynamik, og at den eneste kraft der måtte virke er vægten. Men hvor er vægten placeret? er det ikke ned af aksen? Opgaven er vedhæftet. Tak -
Essay på ca. 600-700 ord
ForumindlægHej er der nogle der vil rette en engelsk opgave, det kunne virkelig være dejligt hvis der fandtes nogle mennesker der kan hjælpe mig med at rette min opgave :D Håber der er nogle søde mennesker der vil melde sig :) Sender den inde på besked, til den person der vil være hjælpsom:) -
I modellen kan stoffet beskrives ved?
ForumindlægHej jeg har problemer med denne opgave. Jeg ved at jeg skal bruge et cas-værktøj. Jeg bruger maple. Hvordan løser jeg denne opgave i maple? opg: https://imgur.com/a/C7cFPJu (Jeg kan ikke indsætte billeder, så derfor er den på imgur) -
bestem tallene n og p ( uden hjælpemidler)
ForumindlægHej sidder med en opgave som jeg ikke helt ved om jeg har lavet rigtig? opgaven er vedhæftet jeg har fået p= 3/5 fordi det er 3 ud af 5 er kvinder n= 10% * 600 = 60 ?
