Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 18421 til 18440 af 48309
-
Er dette en artikel?
ForumindlægHej har lige brug for at vide hvilken genre denne tekst er. http://parenting.blogs.nytimes.com/2012/11/23/woman-gives-birth-to-own-grandson/?ref=assistedreproductivetechnology Tak på forhånd! -
Hvad er/betyder Polynesien?
ForumindlægTænkte på om der nogle af jer søde menneske der kunne forklare mig hvad Polynesien er/betyder? :-). -
Samfundsfag på tysk?
ForumindlægHvordan siger man "Samfundsfag" på tysk.. -
AT 2011 - de unge mødre?
ForumindlægHej alle. jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at komme med forslag. Jeg synes jeg er på rimelig bar bund mht. det her overmene. Jeg har tænkt på jeg rigtig gerne ville skrive i psykologi. men kan ikke finde ud af hvad jeg skal blande det med. Jeg synes at det med reality-tv lyder vir... -
Indonesien
ForumindlægHej jeg er igang med et projekt om Indonesien. Jeg er stødt ind i et spørgsmål der lyder sådan : beskriv Indonesiens primære problemer- krig, hungersnød osv. Vil nogen være sød at finde det for mig på nettet og sende mig linket, for jeg kan simpelthen ikke find noget om det. -
Et kort spørgsmål :)
ForumindlægFortællersynsvinkel? (Jeg - fortæller? Alvidende fortæller? Indre? Ydre?) Hvad menes der? -
Opgave om iran
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opgave om Iran. Opgaven skal bl.a. indeholde: Kort historisk afsnit,. Beskrivelse af naturområder, som bl.a. Bjerge, ørken,skov, hav og vulkanisme. Evt. selvstændighed fra kolonimagt. Beskrivelse af hvordan klimaet er? Hvilken klimazone ligger landet/regionen i? Erhvervsfo... -
Allegory
ForumindlægHej allesammen, er der nogen der har en definition på ordet ALLEGORY? har søgt på nettet , men synes ikke jeg forstår det. på forhånd tak -
hvis man har dumpet nogle fag
Forumindlæghej jeg har dumpet tre fag hvad gør jeg så? jeg skal søge ind til vidergående uddannelse men alle min fag skal være bestået . er der noget jeg kan gør i somme ferien? evt tage somme skole eller sådan? -
Hjæp!? - 1.person, 2. person osv.
ForumindlægHej! :-) Jeg skal analysere en novelle, og jeg skal bl.a fortælle om dens tidsform, den foregår i nutid. I bogen bruges der både "jeg" (1. person) , "hun" (3. person hunkøn). Der bruges mest "jeg" i bogen, men der bruges også hun, han osv. Når jeg så skal fortælle... -
Sovjetunionens Sammenbrud
ForumindlægKan nogle give mig nogle kilder eller hjemmesider, der er konkrete, som jeg kan bruge til at besvare mit spørgsmål? I hvor høj grad var sammenbruddet noget som der havde været lagt op til over længere tid gennem den måde som Sovjetstaten blev styret på? -
hvordan kan jeg fortsætte plzzz hjælp!
ForumindlægEn fantastisk fortælling Jos stod op, det var endnu en morgen, hvor hun frys og havde ondt i maven, hun havde ikke lyst til at tage i skole, hendes mor tog sig ikke ad hende og spurgte ikke hvad der var galt, så tit. Hun sad inde i klasseværelset, der var bygget af de gamle mursten og frys og fry... -
Htx eller Stx
ForumindlægHej, jeg er i et lille dilema. Jeg går i HTX 1.g, men ved ikke om jeg skal skifte til STX. Jeg kan ikke lide geometry og trigeometry så meget. Jeg kan lide at regne ligninger osv. Jeg har valgt Mat A. Jeg tænker at flytte. Hvad tænker I? -
STX spørgsmål
ForumindlægHey mates. Jeg har et par spørgsmål omkr. STX (er lige startet) 1. Hvilken slags afleveringer skal man aflevere? Jeg mener, er det en slags stil, hvor man skal skrive om et emne eller hvad? 2. Er DHO i 1.g? -
Tabernarren?
ForumindlægHej jeg skal skrive et essay om tabernarren, men jeg tror jeg har misforstået essay genre? hjælp mig??? -
cystisk fibrose
ForumindlægEr der nogen forslag? tak på forhånd.. Hvis en fostervandsprøve viser sygdommen cystisk fibrose hos fosteret, hvad vil du så anbefale forældrende? -
Tysklands angreb på Rusland
ForumindlægHej. Hvilke årsager kan der være til, at det var dumt af Tyskland at angribe Rusland efter 2. verdenskrig? -
SRP!!!
ForumindlægHej igen Jeg ville gerne høre om der var nogle der eventuelt ville skrive eller hjælpe mig med at svare på noget af min problemstilling. Den lyder således: Gør rede for forløbet af vikingetogterne mod England og for omfanget af nordisk besættelse i England. Giv en kildekritisk analyse af uddra... -
Hjælp mig
ForumindlægJeg er en dreng der har et protjektopgave her snart og vores overemne er "Vendepunkter" er der nogle der kan hjælpe mig med at finde et underemne til emnet? nogle gode ideer? -
Engelsk?
ForumindlægHejJeg har lige nu kemi og matematik på højtniveau. Jeg er dog ret træt af kemi og vil gerne skifte det ud med engelsk på højt niveau. Jeg har været til afsluttende eksamen i engelsk. Er dette overhovedet muligt? Og mener i jeg skal gøre det? Jeg er ok til engelsk (fik 9 til eksamen og i årskarak...
