Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 18421 til 18440 af 176853
  • Mat B-A på DTU el. KVUC?

    Forumindlæg
    Jeg skal supplere matematik fra B til A niveau, jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge KVUC/VUF(Frederiksberg vuc) eller DTU. Der skal siges, at jeg fik min studentereksamen fra STX, og jeg er bestemt ikke en haj i faget. Er der nogen, som har erfaring med det?
  • HJÆLLPP !! Eksamensopgave engelsk A maj 2008

    Forumindlæg
    Hej... Jeg søger en eksamensopgave i engelsk på A niveau fra maj 2008 ?, Opgaven handler om franchising, og overskriften er således, "Starting up your own business"... Håber virkelig i vil hjælpe :)) Tak på forhånd
  • Eksamenssættet til skr. biologi (A) fra august /maj2010/2009/2008 osv.

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. biologi (A) fra august /maj2010/2009/2008
  • Facit matematik A 24. maj 2019 stx

    Forumindlæg
    Er der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik-A gl. ordning? Kan evt. vedhæfte opgavesættet
  • Eksamensprojekt emne? Dansk A og Samfundsfag B

    Forumindlæg
    Jeg har jo de to fag Dansk A og samfundsfag B. Men kunne godt bruge noget inspiration til emner. Nogen der har forslag til emner hvor Dansk A og samfundsfag B kan bruges ?
  • Søger gode gysernoveller til mundtlig eksamen :)

    Forumindlæg
    Hey there Jeg har trukket gysernovellen i mundtlig dansk, og jeg mangler en god novelle. Jeg har overvejet et par stykker, som min lærer har anbefalet, men er kommet frem til, at jeg selv vil finde en. Bortset fra at jeg nu spørger om hjælp herinde... Håber i vil hjælpe!
  • Jeg skal til eksamen imorgen :'( Hjææælp!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket et emne om Type diabetes og Insulin`? Er der nogen herinde som kan forklare mig nogle figur som jeg fatter intet af .. :'( PLEASE.. Hvad kan man sige om dette figur om Homoner?
  • Arv og miljø - Dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har trukket "Arv og miljø" Jeg skal have fundet det stof jeg vil analysere. Jeg vil rigtigt gerne have noget omkring indvandrere. Er der nogle der har nogle idéer til noget materialer, der kan bruges til dette?
  • A Midsummer Night's Dream

    Forumindlæg
    Nogen der nogensinde har skrevet et engelsk review af "a midsummer nights dream"!?
  • Bedre Karakter? FSA Dansk Mundligt Eksame, HjæLP! Tak.

    Forumindlæg
    Hej alle, Er der nogen der kan give tips og råd til dansk mundligt eksamen? Jeg vil gerne have 7-tal i dansk, hvad skal jeg gøre til eksamen for at få det? For eksempel: Læs spørgsmål op, osv. Hjælp, til mit sidste mundligt eksamen fik jeg kun et 4-tal. Emner jeg kommer op i er: film,eventyr,...
  • Matematik DUMPER JEG??

    Forumindlæg
    Hej folkens - jeg har pt et snit på 8 i eksamenskarakter. Men jeg er utrolig bange for at matematik trækker mig ned. Jeg skal nemlig ind på mit drømmestudie.. Jeg har storset fået 7 og opad i alle fag udover matematik. Der fik jeg 4-4 men er utrolig elendig til det. Hvad kan mit snit blive hvis j...
  • eksp. vækst: a´s rolle i fkt.

    Forumindlæg
    hej. mit spørgsmål lyder sådan: jeg har om eksponentiel vækst. forklar a´s rolle for funktionens udseende. nogen der kan hjælpe mig?
  • SRP HJÆLP MOD BETALING BIOTEKNOLOGI OG HISTORIE A

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne have hjælp til at skrive min srp opgave 2016, så ville lige spørger om der nogen her som er gode til det og især i disse fag bioteknologi A og Historie A? tak på forhånd
  • Er der nogen som ved, hvad man skal i HTX fysik mundtlig eksame?

    Forumindlæg
    Ja som overskriften hedder, er der nogen som ved, hvad man skal i HTX fysik mundtlig eksame?
  • MatA dumpet

    Forumindlæg
    Hvordan klager man hvis man dumpet skriftlig mat, og man mener opgaven burde bestå? Hvordan redegør jeg for det?
  • eksameopgave

    Forumindlæg
    Hej alle! Nogle der har skriftlig VØ eksame aflevering fra september 2006? Tak på forhånd. Thomas.
  • Eksamenbevis: Både B- og A-niveau karakter i et fag?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg var oppe til et fag på B-niveau i 2.g, som jeg afsluttede. Efter 2.g valgte jeg at tage et års pause fra gymnasiet. Da jeg startede i 3.g blev dette fag rykket op til A-niveau. Vil det sige at jeg vil få både mit B- og A-niveau karakter i dette fag på eksamenbeviset eller vil B-niveau k...
  • 2a*2a + a(2a – 4a*4a ) = 0

    Forumindlæg
    Hej alle, Hvad er løsningen på 2a*2a + a(2a – 4a*4a ) = 0? Jeg har fået valgmulighederne: A) —2 B) 0,5 C) 1 D) 2 E) 5
  • finde a og b ved at løse ligninger?

    Forumindlæg
    Hej, hvordan vil man kunn efinde tallene a og b for en eksponentiel funktion, hvis man opstiller to ligninger med to ubekendte: f(x)=b*a^x f(3)=1 og f(6)=8 1=b*a^3 8=b*a^6 1/8=(b*a^3)/(b*a^6) 8=a^3/a^6 jeg kan ikke komme videre herfra, håber I kan hjælpe mig.
  • Opgave 4.021 i Gyldendals Gymnasiematematik Arbejdsbog A

    Forumindlæg
    I et koordinatsystem er der givet et punkt A(8,9) og en linje l med parameterfremstillingen l: (x y) = (1 -5) + t (-4 -2). Med P betegnes et vilkårligt punkt på l. a) Tegn en skitse, hvor både l, A og P svarende til t = -1 ses. b) Bestem t, så vektor AP er ortogonal med l. c) Beste...