Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18441 til 18460 af 77388
-
hvem er kykloperne og faiakerne?
ForumindlægHej jeg er blev i tvivl hvem er kykloperne og faiakerne? Og hvor høre odysseus hjemme? hvad er han? -
Geografi
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en lille ting, nnogen af jer sp9;er måske kan hjælpe mig med: Ved i hvilke emner, der sandsynligvis/plejer at komme op i FSA/FP9 geografi-prøven? Hvis ikke, hvilke emner er så mest effektivt at læse op på. Håber på hjælp:) -
Retskrivning og læsning
ForumindlægHey .. Så skal jeg til retskrivning og læsning (FSA) i morgen og tænkte på om nogen lige have nogle gode råd til hvad der kunne være en god ide at have styr på. --- Takker ;) -
Prøveeksamen Engelsk
ForumindlægHej skal op til prøveeksamen engelsk.Er der nogen der ved hvad det går ud på? Om det er svært? Og om hvad der skal forbedredes? Mvh Sasja J. -
Emner i spansk på 3. år?
ForumindlægHej alle! Jeg ville være evig taknemlig for, om nogen eventuelt kunne huske hvilke emner, der hos jer var blevet gennemgået i spansk A på stx (enten alle 3 år, 2 af årene eller blot 3. år). Jeg er godt klar over, at det kan variere fra skole til skole, men er alligevel interesseret... -
Middelværdisætning
ForumindlægGør rede for, hvad middelværdisætningen siger, og og hvilken betydning har det for fortegnet for f ’(x) har for en funktions monotoniforhold? Der står intet i min bog om middelværdisætningen -
Vil du godt?????
ForumindlægHej sp :) Jeg skal meget op til termins prøve. Er det nogen som gider bruge lidt tid på at fortælle hvordan det foregår og hvordan man kan forberede sig bedst muligst. -
hjemmeside
ForumindlægEr der nogen der kender en fornem hjemmeside, hvor der bliver skrevet om fysik og kemi. Skal snart op til prøve. :s -
FSA
Forumindlægnogle som der ved hvor man kan prøve nogle fsa opgaver til fysik/kemi -
metode
ForumindlægHej, jeg tænkte på hvilke muligheder og begrænsninger den hypotetiske deduktive metode har i fysik? På forhånd tak -
Sproglig tolkning
ForumindlægHej jeg har i fysik fået en opgave med formelskrivning. "En skole har 9 gange så mange elever (E) som lærere (L)." Jeg har lavet en formel der lyder E=9L Men problemet er næste spørgsmål. "prøv at give en sproglig tolkning af tallet 9 i denne sammenhæng" ???? Jeg f... -
Uden hjælpemidler. opg.
ForumindlægEr begyndt at repetere lidt her i ferien. Jeg er dog kommet i problemer med en del opgaver, som jeg håber I kan hjælpe med.\n\nhttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0584.pdf\n\nopg 3,7 og 9\n\n3) 3(3/4)+(ln(2)-ln(1)) men det er vidst ikke den rigtige måde at skrive det op på... -
Gennemsnit under 02!!
ForumindlægHey, jeg går i 1.G men klarede mig dårligt i årsprøverne og eksamen DHO: 02 Fysik: 02 Skr. Mat: 00 Bio:00 Kemi:4 Men fik Samfundsfag: 02 Mediefag: 4 I afsluttede fag... Er jeg doomed??? :( -
Lægeuddannelse hjælp
ForumindlægHej. Jeg har nogle spørgsmål jeg håbede på i kunne svare på. Jeg vil nemlig gerne blive læge. Jeg har set rundt omkring på nettet, og der står man skal have et snit på 10,5 mindst! Jeg blev overrasket over, at det var så højt. Jeg har selv et snit på 8,0 og jeg skal til, at gå i 9. klasse. ... -
Ur opgave
ForumindlægHej, jeg har virkelig problemer med at skrive en besvarelse til denne opgave. Nogen der kan hjælpe? PS. Jeg skal fremlægge min besvarelse for min klasse -
Klage over karakter
ForumindlægNu er sagen således at jeg dumpede min fysik-eksamen i dag, men jeg føler selv at karakteren er uretfærdig, og at jeg blev utrolig distraheret af andre elever på skolen, der to gange bankede på døren mens jeg var i gang med at eksaminere, og som læreren åbnede op for! Men mit egentlige spørgs... -
Har jeg bestået Mat A?
ForumindlægHvis jeg nu som afsluttende karakter har fået 7 skrftlig og 4 mdt, har jeg så bestået matematik A STX, hvis jeg får 00 til den skriftlige eksamen? Og kan jeg da komme ind på medicin? Eller skal eksamen også være bestået førend man kan komme ind på medicin? -
hjælp til perspektivering
Forumindlæghej. jeg har trukket ondskab i dansk eksamen jeg har valgt sangen fluen på væggen af ufo yepha perspektiveringen er killinger af dean knootz, men skal finde en til. jeg har søgt og søgt, kan bare ikke finde en eneste som jeg ikke har læst i klassen ( da den skal være ukendt(ikke læst i ... -
Syre, base, magnetisme & ioner
Forumindlæghej alle jeg ville håbe på at nogle kunne ligge nogle fysik/kemi dispotioner der omhandler syre, base, ioner og magnetisme da jeg skal op i min mundtlige årsprøve og gerne vil have noget inspiration :) på forhånd tak - Sebastian Nielsen -
Projekt opgave
ForumindlægHej vi har science uge i skolen. Vi har om “Den enkeltes og samfundets udledning af stoffer” som dækker over fysik kemi, biologi og geografi Jeg skal lave en problemstilling over “Den enkeltes og samfundets udledning af stoffer. Men jeg ved ikke hvad jeg kan skrive
