Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18441 til 18460 af 56550
-
Hvad er åben økonomi?
ForumindlægJeg husker, at jeg lærte om åben og lukket økonomi sidste år i 8. klasse, men kan ikke huske hvad det er. Nogen der ved det? -
Fremlæggelse om Bjerge
Forumindlægmin klasse fik besked på at fremlægge om et bjerg, så her er mit bjerg Ben Nevis der står alt man skal bruge -
den danske model
Forumindlæghvilke konsekvenser "den danske model" historisk har haft for konfliktniveauet på det danske arbejdsmarked og for modsætning mellem social klasser. -
Hvordan skriver jeg en rapport?
ForumindlægHej Jeg går i 8 klasse og er lige nu igang med at skrive en rapport og en fremlæggelse omkring subkulturer men jeg har ingen idee om hvordan jeg starter. -
Dansk stil
Forumindlæger der nogle der ville give deres vurderinger til denne stil. det er den jeg skrev i Termins idag. 8 klasse -
Hjælp til oversætning
ForumindlægEr der ikke please en, som vil hjælpe med at oversætte en lille tekst? Jeg tror ikke den er så svær, da det er en 7. klasses læsebog. -
Hvor lang tid skal man bruge på lektier ?
ForumindlægHej allesammen :) Hvor mange timer bør man bruge på sine lektier, når man går i 9-10. klasse? :) Hvordan kan man få mest ud af sin dag? :) Er bare lidt nysgerrig :) -
kan man godt blive er erklæret uegnet til gymnasiet efter at blive erklæret egnet ??
Forumindlægjeg går i tiende klasse og er blevet erklæret egnet til gym, men der er 2 måneder til sommerferie, så kan man godt blive erklæret uegenet i mellemtiden ??? -
Udtrækning geografi
ForumindlægNu har vores klasse idag trukket geografi så er der noget specifikt i vil mene jeg skulle øve mig på? -
Navngivning til biotek-linjer på gymnaiset
ForumindlægHej Er det sådan, at alle klasser, der hører under biotek-linjen, markeres med et z - dvs. 1.z, 2.z 3.z -
Omskriv til brøk
Forumindlægomskriv til brøk 0,6= skriv meget gerne alle mellemregningerne ud så jeg kan forklare det til 8. klasses elever -
Fra decimaltal til brøker
ForumindlægHej :) jeg er en pige i 8 klasse som ikke kan løse den her opgave. Hvad er brøken til det her decimaltal 0,77777 Håber nogen kan hjælpe ?? -
SDU eventuelt andre universiteter
ForumindlægForegår undervisning på engelsk på SDU, hvis jeg læser matematik og økonomi? (Går lige nu i 10. klasse og skal derefter på hhx) -
Pendel opgave
ForumindlægJeg sidder og prøver at løse opgave d. Jeg har ingen ide om hvordan den skal løses, sådan har hele min klasse det. -
Pendel opgave
ForumindlægJeg sidder og prøver at løse opgave d. Jeg har ingen ide om hvordan den skal løses, sådan har hele min klasse det. -
Karakter
ForumindlægVil lige spørge jer om I ved om man kan søge ind på gymnasium, hvis man har flere 7taller end 4 taller? Jeg går i 10 klasse. -
Kan man godt vælge Tysk begynder, selvom man har haft tysk?
ForumindlægJa, spørgsmålet siger jo sig selv. Jeg har haft tysk siden 7. klasse, men er rigtig dårlig til det og kunne godt tænke mig at have det på begyndeniveau. Er det muligt? -
optagelse.dk
ForumindlægHej sp jeg går i niende klasse. Jeg vil gerne vide hvornår man skal skrive sig op til gymnasiet, om der er nogen tidsfrist og hvordan man gør det. -
Har brug for hjælp til projektuge
ForumindlægHej. Vi er to piger der går i 8. klasse. Vi har projektuge og vi har brug for hjælp til et produkt. Vi overemne er forandring og vores delemne er tøjproduktion. HJÆLP! -
Mundtlig Eksamen
ForumindlægHej, kan en af jer nævne alle emner man kan komme op i, når man trækker den ukendte tekst, i mundtlig dansk 10. klasse?
