Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18461 til 18480 af 60879
-
Kan man "downloade" textanalyse.dk?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til danskeksamen om en uge og er i den forbindelse løbet ind i et problem. Tidligere har jeg brugt www.textanalyse.dk til at finde guldkornene, men da man jo selvfølgelig ikke har internetforbindelse til eksamen er det jo lidt svært at komme ind og finde ud af, hvordan m... -
Tysk C-niveau
Forumindlægdet er måske dumt spørgsmål men er tysk på C niveau på HF bare umulig til at lære? hvis I tager i betragtning at jeg aldrig har læret tysk og ved intet om det og jeg er ikke dansk-talende men jeg kan godt engelsk og vil MEGET gerne lære tysk ??? -
Matematik
ForumindlægHejJeg står og skal til at tage et par fag på Odense teknikum. For at kunne komme ind på radiografudd. Det drejer sig om fysik og matematik på b-niveau. Det er matematikken jeg gruer for. Jeg har ikke haft matematik i årevis og kan huske, at jeg ikke havde nemt ved det. Jeg prøvede kræfter med de... -
Hjælp til en opgave.
ForumindlægHej, jeg sidder med denne opgave og har brug for lidt hjælp. -
Flere A fag.. 1,03?
ForumindlægHey...Hvis jeg har flere A fag end der er påkrævet for at man kan bruge 1,03 reglen, tæller det med?eks. på hf kræver det at du har et A fag mere udover dansk A man har.. hvis jeg nu udover dansk har to A fag, hvordan regnes det så ud? Stadigvæk kun med 1,03?- Sam -
Engelsk stil 350 ord bare lidt støtte afleveres imorgen 8 kl niveua
ForumindlægVi bare en ville rette de værste gramme fejl og stavelser så ville jeg være dybt taknemmelig Forest secrets The clock was 9.15 , and all my classmates talk about the trip to the woods, plan is to run at 10, but it is postponed for half an hour. because our teacher had forgotten to take his... -
eksamenssæt 2008
ForumindlægHej alle... Er der nogen der ved, havd sidste års skriftlige eksamenssæt i tysk hed/omhandlede Tak på forhånd -
Terminsprøve forberedelse i Biologi A
ForumindlægHej. Jeg skal op i skriftlig biologi på A niveau til terminsprøven i morgen og 'forsvare' mine 10-taller i årskarakter. Problemet er, at jeg, dum som jeg er, ikke har alverdens noter. Vi må gerne bruge internet under prøven, så længe det er undervisningsreletaret, dvs. noget vi har arbejd... -
har oversat et dansk stykke til engelsk, gider i at se om der er nogle fejl. skal nemlig aflevere den idag
Forumindlæghar vedhæftet oversættelse. -
Jura
Forumindlæghvor meget engelsk er der på jura studiet? og er det vigtigt og være god til engelsk for at læse det? -
1.G om igen?
ForumindlægHej med jer :-) Jeg sidder og er meget frustreret over, hvad jeg skal med min uddannelse. Jeg går på STX, og startede i sommers i 1.G Jeg tog 10 klasse efter folkeskolen, for lige at blive det år ældre inden gym. Jeg har altid været mest sprogligt anlagt, men har også haft stor interesse... -
for ringe :(
ForumindlægI 8. klasse fik jeg i 1. StandpunktskarakterDansk 6-6-7-6Mat 6-6Engelsk 6Tysk 72. Standpunktskarakter har jeg slet ikke fået nogle karakter.3. StandpunktskarakterDansk 7-5-6-6Mat 6-6Mdt. engelsk 6Tysk 7fysik/kemi 7I 9. klasse 1. standpunktskarakterdansk 6-5-5-6mat 5-5engelsk 6tysk 6fysik... -
Hjælp!
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg desværre har dumpet i matematik i årskarakter.. havde nok heller ikke regnet med at bestå. Nå, men sagen er den at jeg har fået 00 i både mundtlig og skriftlig, men jeg har fået 4 til eksamen i skriftlig og 02 til den mundtlig eksamen. Har jeg så bestået faget ell... -
Matematik på A+ eller A?
ForumindlægKære alle matemaitiske 1g, der står og skal vælge, om de vil have matematik på A niveu fra 2g, eller om de tager B-A vejen.Her er nogle råd til jer:Jeg selv valgte at tage A-A vejen hvilket jeg har fortrudt, da det betyder jeg får en ekstra mundtlig eksamen her i 3g, så jeg får 5 mundtlige i alt.... -
Hjælp til lidt rettelse af det jeg skal sige i morgen til eksamen, nu med ordentlig vedhæftet fil :)
ForumindlægHar fået skrevet det jeg vil sige i morgen til min eksamen kl 10:45. Ville være rart at få kigget det igennem for grammatik fejl, da jeg ikke lige er den bedste til den slagts. Jeg har vedhæftet min fremlæggelse som fil.. på forhånd tak for hjælpen :) -
Forslag til forsøg omkring Maxwells ligninger? Fysik B Eksamen
ForumindlægForslag til forsøg omkring Maxwells ligninger? Fysik B Eksamen -
Dumpet mat - hvad sker der?
ForumindlægJeg går i 2.g og dumpede min matematik B mundtlige eksamen. Jeg har fået 4 i mundtlig årskarakter og 7 skriftlig. Hvad sker der ved det? Skal jeg så læse mat B op eller har jeg så stadig min matematik B eksamen? -
Gennemsnit for jura
ForumindlægHej derude, Er det muligt for mig at blive optaget på jurastudiet, når mit snit ligger på de 8,5. Et andet spørgsmål - hvilket snit bliver det endelige resultat for min videregående uddannelse efter STX? Hvis jeg nu dumper i et fag, som jeg har på A-niveau, til eksamen, kan jeg så ikke blive op... -
Hvad må man have med til religions eksamen på C niveau? (hjælpemidler osv.)
ForumindlægSkal til eksamen her snart men er lidt usikker på hvilke former for hjælpemidler man må have med, ville blive meget glad hvis der er nogen der ville være så hjælpsomme at afklare nogle ting for mig :) Må jeg have computer med til ordbog, under forbedredelsen? Må man have noter med ind til se... -
Dansk skr. eksamens-opgaver 2011(STX)
ForumindlægHej folkens! Jeg efterlyser opgavesættene i Dansk A, STX fra eksamen sidste år (2011). Så vidt jeg ved er der 2-3 sæt og jeg er særligt interesseret i sygeeksamenssættet fra 2011, hvilket ofte er fra august. Håber virkeligt i kan hjælpe mig :) Johanne
