Søgning på: naturgeografi c eksamen. Resultater: 18461 til 18480 af 89325
-
Har et spørgsmål vedrørende årskarakter+eksamenskarakter.
ForumindlægMed hensyn til ens eksamensresultat har jeg et spørgsmål:Hvis man feks. har fået 6 til eksamen, men 9 i årskarakter.Hvad bliver selve eksamensresultatet så. Bliver det 7 eller 7,5..?? -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
Privat undervisning
ForumindlægNogen der tilbyder noget privatundervisning i tysk? Skal til 2.g eksamen på næste mandag så jeg har bruge for nogen for lige at snakke lidt med... -
matematik fsa 2012
Forumindlæghjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ? -
Gode råd?
Forumindlæghej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;) -
The green mile
ForumindlægHej min lærer har opgivet filmen, the green mile til eksamen, nogen der har nogen ideer om hvad spørgesmålet kunne være om/til den filmen?? ;) -
Omkostninger
ForumindlægHej skal til eksamen her snart og er meget dårlig eø på den matematiske del. Er der nogen der vil sende mig en liste over hvordan man regner det forskellige ud??? fx: VO, VE, SE osv. -
Hvad betyder tolkning
ForumindlægSidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah -
Perfectum, Imperfectum m.m.
ForumindlægJeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-) -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame.. -
Elektricitet
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag. Er der nogen der har en formel jeg kan skyde af til tavlen eller 2 i forhold til el . -
Ikke bestået STX
ForumindlægJeg har dumpet min eksamen med et snit under 6... hva gør jeg?? Kan jeg tage et havlt år på VUC?? -
Karaktergivningsgrundlag
ForumindlægKan det passe, at læreren skal give karakter på baggrund af det, som læreren tror, eleven ville få, hvis eleven skulle til eksamen ved karaktergivningen? -
9 klasse stilemner.
ForumindlægHej. Jeg går i niende klasse, og vil virkelig gerne vide hvilke stilemner man har at vælge imellem til eksamen. -
mundtlig matematik
Forumindlæghejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der. -
Linær regression?!
ForumindlægHej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak. -
Gode fif mod nervøsitet ? - fysik
ForumindlægHejsa :) Jeg skal til fysik-eksamen i morgen, og ville gerne have nogle gode fif om hvordan man kommer med en god fremlægning uden nervøsiteten. -
tvivl
ForumindlægHej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet?? -
Analyse af Tre slags Dorthe Nors
ForumindlægHej, har valgt denne norvelle tre slags af Dorthe Nors til eksammen. Er der nogen der har analyset norvellen, synes den er svær? :) -
Hjælpelære i fransk
ForumindlægJeg ska til eksamen i fransk i 2.g ville høre om der er nogle som ville undervise mig i fransk selvfølgelig med betaling mvh Laura Kornerup
