Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18541 til 18560 af 73643
-
Advarsel: Virus på et link i rum 4 (Ressourcerummet)
ForumindlægSom det fremgår af disse "Nørdede noter til AT ressourcerum 2010" er der virus på den side, som der linkes til under ”Gustav Klimts Salome” i Rum 4! -
Konfidensintervaller
ForumindlægNår man skriver et konfidensinterval op for μ, betyder ∈ så 'fører' eller 'tilhører'? Er lige blivet helt i tvivl og kan ikke finde det nogen steder i mine noter? -
Finde normalvektorer i rummet
ForumindlægHej. Kan nogle hjælpe her? Hvis I har overskud, kan i ikke skrive jeres svar ind i dokumentet, jeg har vedhæftet? For jeg vil bruge det til udarbejdning af noter til vektor i rummet. På forhånd tak. -
Henrik Ibsen biografi
ForumindlægHej med jer Nogle der ligger inde med nogle noter om Hentik Ibsen - jeg skal bruge en kort men god biografi, da han er en af de forfattere vi kan komme op i til eksamen..... c", ) På forhånd tak -
Odysseen sang 1
ForumindlægEr der nogen der har, en dybdegående resume og analyse af odyssen sang 1. Mine noter er blevet væk fra mig, så jeg ville hører om nogen kunne hjælpe bare en lille smule. Alt hjælp vil blive værsat :) -
palæstinaproblemet
ForumindlægEr i nogle derude der ligger inde med lidt noter eller en mindre opgave om palæstina problemet? Jeg mangeler et begyndelses sted og inspiration til en størrre omgang læsning omkring det. -
ordsprog
Forumindlæg"Happiness depends on what you can give and not what you can get" Hvad kan man sige til dette ordsprog, er der en der kan hilfe -
enzym inhibitor?
ForumindlægJeg fandt noget i mine noter, som jeg nu bliver i tvivl om! Man har et substrat --> der vha. et enzym bliver til et produkt. Hvis produktet eksempelvis er højt, virker enzymet som inhibitor??? er dette korrekt? -
koordinatsæt til retningspunkt
ForumindlægHej hvordan er det lige man aflæser koordinatsæt til retningspunkt. Det er længe siden jeg har haft om det og kan ikke finde noget om det i mine noter. Håber der er nogle venlige sjæle der kan forklare det :-) -
HJÆLP SØGES HURTIGST MULIGT
ForumindlægJeg sidder og laver nogle noter til matematik problemregning. Er der en venlig sjæl der kan forklare mig hvad sumfigur er? Og hvordan den slags "opgave" løses?! Please hjælp !!! -
Linenær algebra
ForumindlægNogen som har gode noter til determinanten tiden og matrix i forhold til at løse ligninger med 2,3 og n (uendelige ) ubekemdte , skal bruges til SRP. Just inspiration -
Nytte etik og pligt etik
ForumindlægJeg skal op i AT på torsdag i biologi og religion. Er der nogen som har nogle rigtig gode noter til nytte etik og pligt etik og meget gerne om stamceller, da det er mit emne tak -
Opløselighed
ForumindlægEr der en der har nogle gode noter eller tip til opgaver, der omhandler opløselighed? Eksempelvis hvad der kan argumenteres ud fra når man har at gøre med et letopløseligt stof eller omvendt et tungtopløseligt stof.. -
Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg forstår godt enhedscirklen, men forstår ikke hvornår man skal bruge cos eller sin mht opgaver. Og hvor kan jeg finde de forskellige formler, som jeg kan notere ned. Tak på forhånd. -
Sindelagsetik! ??
Forumindlæghej (: Jeg skal op til eksamen i religion og er kørt fast :/ Jeg forstår ikke hvad sindelagsetik går ud på?? Og er der evt. nogle der har gode noter til kristendommen, islam, buddhisme og religionskritik?? På forhånd tak (: -
Verdenshistorie 2
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder og læser til historie og er i tidsnød, så tænkte på om der var nogen der ligger inde med noter til verdenshistorien 2 s 11-50? ville være en kæmpe hjælp På forhånd tak Malene -
Statistik ., HJÆLP :(
ForumindlægGør for et grupperet observationssæt rede for intervalfrekvens, kumuleret frekvens, histogram, sumkurve og kvartilsæt. Du må gerne tage udgangspunkt i et eksempel. Er der ikk nogen der har gode noter om det? -
Fysik/kemi nørder
Forumindlæghej, er der nogle fysik (kemi) nørder online, som lige vil hjælpe med kort at kigge min noter til FSA igennem, og/eller måske lige snakke to sek. over msn? -
tyske emner til eksamen
Forumindlæghej alle... jeg skal snart tii tysk eksamen... og jeg har bruge for hjælp til at finde nogle hjemmesider eller noter som omhandler Immigration, DDR og liebe.. håber at i ville hjælpe mig.. -
FSA - Mundtlig samfundsfag...
ForumindlægJeg skal op på tirsdag, og har lige 'missed' vores spørgetid -.- Nogle der ved om man må have noter med ind til selve prøven? Man må da ihvertfald godt til de 40 min. forberedelse...
