Søgning på: Dansk. Resultater: 18561 til 18580 af 40954
-
Hvordan?
ForumindlægEn hårtørrer på 1500 W bruger 4 min. på at tørre en persons hår. Hvor meget energi i joule omsætter den?= 360.000 JEn anden hårtørrer på 2,0 kW bruger 3 min. på at tørre den samme persons hår. Hvor meget energi i kWh omsætter den?Hvordan udregnes denne? -
Kriminalbetjent
ForumindlægJeg har prøvet, at søge mig frem til noget information omkring kriminalbetjent uddannelsen og hvor/ hvordan man bliver optaget, men har haft svært ved, at finde en decideret uddannelsesbeskrivelse. Nogen der har erfaring med emnet eller ved hvor jeg kan finde svar på mit spørgsmål? -
Rettelse (Haster)
ForumindlægJeg har en tekst her jeg gerne vil vide om gir mening. Og om der er nogle store fejl jeg skal have rettet. Hvertfald de 2 sidste linier. Der skal stå noget lign; .. vores famile, vores venner, og selv mennesker vi ikke kender. Altså det er om at blive dømt af andre, når man er "anderledes&... -
vil du hjælpe
ForumindlægHej er der nogen herinde der vil hjælpe mig med en opgave.. -
Deruda Derinda?
ForumindlægJeg prøver at finde ud af hvad "Deruda Derinda" betyder, det lyder for mig som latin? Håber nogle kan være til hjælp! -
TI-89
ForumindlægHej, jeg søger en TI-89 til en rimlig pris. -
Eng grammatik help!
ForumindlægHej derude, jeg sidder med nogle grammatik opgaver jeg ikke kan gennemskue. Det drejer sig om 3 sætninger - hvad er fejlen i dem? (kunne være dejligt med en forklaring): 1.Derek begins to think more about that he has to sort things out with Karen 2. She seems to have a larger kno... -
Rettelse af spansk opgave
ForumindlægHar skrevet en tekst om stoffer ud fra nogle overskrifter og tænkte om der var nogen der ville være så hjælpsomme at se den igennem for mig, for de værste fejl . Es muy peligroso tomar drogas. Lo es el primero titular un prueba de. El primer titular dice que un drogadicto es muerta de un... -
hjælp
Forumindlæger der nogen kan hjælpe mig i matematik sprog? -
antivirus program
Forumindlæghvilke antivirus programmer er gode? -
Udregning af kvadratrødder
ForumindlægHej Min lommeregner er lige gået istykker, og jeg skal bruge en lommeregner der kan regne med kvadratrod. Er der nogle der kender en online lommeregner eller ved hvordan windows har gemt funktionen i standartlommeregneren? Jeg skal udregne kvadratrødderne med 3 cifre af: 29 18 66,41 90,005... -
Litteratur før 1900-tallet
ForumindlægJeg står og mangler et skønlitterært værk, hvor det eneste krav er, at det er skrevet før 1900-tallet. Det må gerne være udenlandsk. Genren er ligegyldig, det kan både være roman, novellesamling, digtsamling... Det må gerne være en forholdsvis kendt forfatter, men ikke nødvendigvis. Dog vil jeg h... -
metallo-enzymer
ForumindlægSidder lige med et del-spørgsmål, som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal håndtere. Er der nogen der kan hjælpe? Hvorfor ses som oftest overgangsmetal-ioner og kun meget sjældent hovedgruppemetal-ioner i metallo-enzymers aktive center? -
Meget Meget hurtig rettelse
ForumindlægHej har kun to meget korte spørgsmål: hva skal jeg skrive i stedet for mean i disse to sætninger.. det er min lærer der har rettet det, men ved ikke hva der ska stå i stedet.. " 1)Some people would mean that it’s bringing cultures 2)Other people mean that nature doesn’t benefit from the... -
Ølbrygning-teori
ForumindlægHeej guys :) Vi er nogle kneiter der skal lave en rapport om ølbrygning, og i den forbindelse ville forhøre os om der var nogle der lagde inde med et knaldgodt teoriafsnit om ølbrygning? - På forhånd tak. -
holdte/holdt
ForumindlægHej.. Jeg har ofte været i tvivl om det hedder holdte el. holdt? har set min lærer tit skriver holdt... -
Synopse til protrætartikel (mundtlig fsa 2012)
ForumindlægHej, jeg skal op til afgangsprøve her i juni, men skal aflevere min synopse allerede på onsdag (23/5) jeg trak emnet "artikel" hvilket til at starte med er uheldigt da jeg har været væk da vi havde om det i skolen. Bortset fra det har jeg så også været så uheldig at være syg i det s... -
KS eksamen? "Det gode liv i velfærdsstaten"
ForumindlægJeg sidder & skal afleverer en synopsis omkring "det gode liv i velfærdsstaten", er der nogen som sidder inde med nogle gode spørgsmål til min disposition? Er lidt blank selv. På forhånd tak :) -
Råd, tips osv!?
ForumindlægHej alle sammen jeg er igang med at skri´ve en stil om hvordan jeg vil have andre skal opfatte mig, men syntes ikke rigtig at jeg rammer emnet, selvom jeg blot har skrevet ½ side. Jeg sidder derfor i en vanskelig situation. Der rimelig stor sandsynlighed for at jeg skifter emne og derimod skriver... -
tid
Forumindlæghvordan siger man jeg deltog på tysk ? ich teilgenomte ?
