Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18561 til 18580 af 60879
-
Test
ForumindlægHey!Jeg skal snart op i en test i fysik. Jeg har a-niveau i 3.g. Testen omhandler mekanik. Jeg har prøvet ligesom at opsumere hvilke formler der evt. kunne fremkomme og hvad de skal bruges til, men jeg er ikke sikker på at jeg har det hele med på trods af en gennemgang. Så hvis nogen har nogle fo... -
Mangel på optimisme.
ForumindlægTil daglig er jeg en meget smilende pige, som er med til at gøre andre glade via mit smil. Men som mange andre, var jeg oppe til min allerførste eksamen i torsdags, læsning og diktat. Jeg plejer normalt at få 10-12, men jeg har en dårlig mavefornemmelse, at jeg har været nede over det de seneste ... -
Fra STX til IB
ForumindlægHej Går på STX 1g, med Engelsk A, Samfundsfag A, Matematik B. Jeg har tænkt lidt over at skifte til IB her efter sommerferien. Men jeg ved ikke om det ville være for svært at starte på 1ste år, uden at have haft en Pre-IB. I Engelsk fik jeg 7 mundlig - 10 skriftlig til eksamen i folkesko... -
SRP - WHAT??
ForumindlægHej guys, sad bare lige lidt og undrede mig over SRP. Da det står for Studieretnings projekt er det så en skriftlig aflevering og en mundtlig fremlæggelse? -
Droppe ud af gymnasiet - alternativer?
ForumindlægJeg er lige nu ca. halvvejs igennem 1.g. I starten af skoleåret gik det egentligt udemærket, men nu går det kun ned ad bakke. Som regelt dem der gerne vil droppe ud af gymnasiet, der har det noget at gøre med det sociale, og om at de ikke føler at de har nogen at støtte sig til, især i 1.g. Men d... -
2 ungdomsuddannelser på samme tid
ForumindlægHej. Kan man gå på 2 ungdomsuddannelser på samme tid? Jeg har ikke fået gode karakter ved nogle fag i 2.g, som er afsluttet, hvor jeg går nu på stx. Kan man tage dem om på VUC, mens man læser på stx? Har læst lidt forskelligt på nettet, men ikke præcist nok. Spørgsmål 2. Hvis jeg l... -
Hvordan foregår fysik/kemi eksamen? (Vigtigt, skal besvares så hurtigt som muligt)
ForumindlægHej alle I morgen skal jeg op I fysik/kemi eksamen, men jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Altså jeg ved at man skal trække et emne, som f.eks. Syre og Base. Skal man så fortælle om syre og base? Eller skal man bare lave forsøg, hvor man så fortæller hvad man gør? Tak på forhånd :-) -
Dumpe suppleringsfag?
ForumindlægJeg tror godt, at jeg kender svaret, men nu spørger jeg alligevel for at få det bekræftet herinde. Jeg læser HF på VUC og bliver student nu her. For at opfylde adgangskravet har jeg læst tysk B ved siden af på gsk, altså udenfor VUC regi. Hvis jeg nu skulle dumpe tysk, så skal jeg vel tage ... -
Matematik eksamen snart, en Der kan forklar mig hvad KEG skal på opgave a og b
ForumindlægKig vedhæftet dokument ? -
Hej. Jeg skal snart op til eksamen, og har brug for at få hjælp til disse opgaver på forhånd tak :)
ForumindlægEn kasse står på et skråplan med en hældning på 40° med vandre. Kassen vejer 20 kg. Gnidnigskoefficienten mellem kasse og overflade på skråplanet er μ=0,3. 1. Indtegn og beregn de kræfter der påvirker klodsen. (Der kan ses bort fra luftmodstand) 2. Beregn hastigheden når klodsen har bev... -
hjælp til binomialforsøg!
Forumindlæghej jeg skal til mundtlig matematik eksamen i overmorgen og jeg forstår ikke dette spørgsmål ordentligt, så om der er nogen der kan forklare de forskellige ting. Spørgsmålet lyder: Forklar hvad binomialforsøg går ud på. Beskriv binomialkoefficienter og sammenhængen mellem pascals trekant. præsent... -
vuc
Forumindlæghejsa jeg vil gerne vide om man kan får pengene tilbage hvis man har haft to fag og har bestået fagene... jeg har nemlig talt med kontordamerne og de siger at jeg ikke kan men det lyder bare ikke rigtigt... -
Kan jeg tage ungdomsuddanelse online?
ForumindlægHej, Jeg undrer mig over, om jeg kan tage hele min tre årige ungdomsuddannelse på STX eller HTX online? Hvor og hvordan ville det fungere? Nogle der har et link eller andet? -
Mundtligt dansk eksamen: Hvad er budskabet/budskaberne i denne artikel?
ForumindlægHej er der nogen der kender til og har læst denne artikel grundigt? : http://www.lmsnyt.dk/Files/sk%c3%a6re%20smerten%20v%c3%a6k%20EB_31032014.pdf (i et par sekunder er jeg glad). Det er den artikel jeg skal snakke om under min mundtligt dansk eksamen i næste uge, og har brug for ALT hvad i ved... -
Hjælp eksamen imorgen. 3spg jeg´ikk forstår!!!
ForumindlægHej jeg skal snart op til mdt mat eksamen og jeg har lavet 15 spg færdig men jeg sidder og stadig med 3 spg som jeg intet forstår af! beviserne er for svære, og i opg 2 forstår jeg overhovedet ikk hvad jeg skal komme ind på.? håber nogen kan hjælpe. :) 1. DIFFERENTIALREGNING. Der ønskes en gennem... -
Dansk mundtlig eksamen analyse og fortolkning af tekster
ForumindlægHej alle. :-) Jeg er blevet udtrukket til at skulle op til dansk mundtlig eksamen 2010, men jeg mangler nogle analyser og fortolkninger af nogle af de tekster, vi har gennemgået. Det ville derfor være til rigtig stor hjælp, hvis der var nogle, der havde mulighed for at hjælpe mig med følgende tek... -
Dansk mundtlig eksamen analyse og fortolkning af tekster
ForumindlægHej alle. :-) Jeg er blevet udtrukket til at skulle op til dansk mundtlig eksamen 2011, men jeg mangler nogle analyser og fortolkninger af nogle af de tekster, vi har gennemgået. Det ville derfor være til rigtig stor hjælp, hvis der var nogle, der havde mulighed for at hjælpe mig med følgende tek... -
Historie 24-timers eksamen - Opdagelserne, imperialisme og afkolonisering
ForumindlægHej Jeg skal op til historie eksamen i morgen og har i dag trukket emnet: Opdagelserne, imperialisme og afkolonisering Mit materiale er: 1. sir charles dilke om et større England, 1867 2. Cecil Rhodes om den hvide mands byrde, 1877 3. Englands udenrigshandle og renteindtægter, 1854-1901 4. E... -
Jeg er bange for..
ForumindlægJeg er bange for at få dårlig standpunktskarakter.I Dansk siger jeg meget. I skriftlig har jeg fået følgende: 8/9, godt, 8/9, godt, set, udsædvanlig godt, godt, godt arbejde, 7/9, I math siger jeg også meget. I skriftlig har jeg fået følgende :7,8,7,8,7,11, 10, I Fysik/Kemi siger jeg også meget. ... -
analyse af novelle
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse der har fået to-cifret karakter? Kunne godt bruge en til hælp i eksamen imorgen som insperation! Mvh
