Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 18561 til 18580 af 33698
-
To kvadrater og en cirkel
ForumindlægHej jeg havde prøve idag i matematik:d jeg skulle svare på hvad arealernes forhold med en omskrevne kvadrat, hvor der er tegnet en indskrevne cirkel i er :d -
f´(x) med brøk
ForumindlægHej jeg skal i min matematik opgave finde f´(x) for men jeg kan ikke huske hvordan man finder f´(x) når der er en brøk i funktionen Håber i kan hjælpe mig med at forstå hvordan man gør -
Salg af TI-nspire CAS
ForumindlægHej sælger min lommeregner da jeg afsluttede matematik sidste år. Den er brugt relativt få gange og er i rigtig god stand. Skriv hvis i er interesseret Pris: 1000kr. -
Hvilket fag kommer man op i?
ForumindlægSkal til eksamen her i første g om et par måneder. Jeg slutter 3 c fag, musik, matematik og kemi. Ville lige høre om der nogle der ved hvordan der går til, om hvilket fag man kommer op i? -
Eksponentielle- og potens funktioner
ForumindlægHej portalen. Håber i kan hjælpe mig med lidt matematik... - Hvordan findes sammenhængen mellem procentvis ændring i x og i y for en potensfunktion - hvordan løses ligninger med hver af de to typer funktion På forhånd tak... -
find konstanerne a, b
Forumindlægfunktionen F(x) =b*a^x opfylder F(2) =2 f(4)=8 find konstanerne a og b jeg er så dårlig til matematik hjælp ville være godt -
GPS
ForumindlægHej. Jeg går på Silkeborg Gym, og til AT skal jeg skrive om GPS i historie og matematik. Jeg har ikke fundet en problemfomuering endnu...... Tænkte på om I havde nogle idéer...? -
AT - GPS!
ForumindlægHej. Jeg går på Silkeborg Gym, og til AT skal jeg skrive om GPS i historie og matematik. Jeg har ikke fundet en problemfomuering endnu...... Tænkte på om I havde nogle idéer...? -
Binomialfordeling
ForumindlægHej, jeg har et problem med opgave b i vedhæftet spørgsmål - hvordan løser man denne? (vi bruger ti-nspire i matematik, så hvis der er nogle komandoer man kan bruge hertil, ville det være en stor hjælp hvis i også ville skrive det:)) På forhånd tak for hjælpen :) -
4. miniland
Forumindlæger der maaske nogen der har lavet matematik problemloesning> Norske turister feriecenter sommerland miniland Jeg skal bruge hjaelp til den der hedder 4,3 vil bare vide om det skal maales irl eller ikke irl? kun til dem der har opgaven. -
Procent og rentesregning
ForumindlægHej :) Jeg starter imorgen med et projekt i matematik, hvor jeg har valgt at arbejde med procent og rentesregning. er der nogen der har noter omkring emnet, der vil dele dem med mig? kunne være en stor hjælp da det tæller som årskarakter. -
Differentialregning
Forumindlæg(Nspire filen er vedhæftet med svar til a,b og c) Jeg kludrer rundt i hvordan d og e skal laves og det er mere gætværk end faktisk matematik -
Vejledende opgaver
ForumindlægHej Er der nogen, som ved, hvor man kan finde vejledende kemi A opgavesæt? Jeg ved i matematik, at undervisningsministeriet har nogle vejledende eksamenssæt på deres hjemmeside, men har ikke kunne finde nogen i Kemi. Tak på forhånd -
Regn et regnestykke, lommeregner ødelagt
ForumindlægMin lommeregner er ødelagt og skal aflevere en matematik aflevering i næste uge! Nogen som kan hjælpe mig med at regne dette ud: (10-6) kvadratrod (5/8) Håber i vil hjælpe mig hurtigst muligt, tak! -
Symmetriakser ?
ForumindlægHej. Jeg har fået en matematik aflevering og i en af opgaverne står der at vi skal lave 3 symmetriakser ? Hvad er en symmetriakser og hvordan laver jeg 3 af dem inde i en cirkel ? På forhånd, tak! -
Hjælp til optagelsesprøven...
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf den 5 april så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. Og hvad må man ha med til prøven? -
Aflevering imorgen
ForumindlægUdfyld tabellen på svararket: Hvordan laver jeg højre side af tabellen? Please hjælp mig jeg skal aflevere denne her matematik aflevering imorgen. Der er en fil under med billede af tabellen. -
GSK eksamensbevis?
ForumindlægHej. Jeg var oppe i skriftlig Matematik sidste onsdag. Har i nogen ide om hvor længe der går før man for sin GSK eksamensbevis, så man kan skynde sig og få det sendt afsted til uni! -
Erhvervsøkonomi
ForumindlægHej. Jeg skal til at studere erhvervsøkonomi HA på RUC. Er der nogen der kender til hvordan uddannelsen er der? Er der en del matematik? Hvad synes I om skolen? -
AT-forløb fremtiden
ForumindlægHej! Jeg er i gang med et AT-forløb, men jeg mangler et emne. Jeg har om matematik og samfundsfag i fremtiden? Nogen som har nogle forslag til hvilke emner man kunne vælge ? Er på bar bund.
