Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 18561 til 18580 af 35259
  • Her or she?

    Forumindlæg
    Meget simpelt! Jeg skal aflevere en stil i næste uge, og har efterhånden fået en hel diskussion op at stå. Siger man:"Her and her husband" eller "She and her husband"Jeg holder selv på den første, men hvad tror I?Knus Alex
  • 1.g., referat...

    Forumindlæg
    Hej, vi skal skrive et referat om Claras day af Penelope Lively. Det skal skrives i nutid.... nogle der har lyst til at give en kommentar?? The story is about a fifteen-year-old girl, Clara. She lives with her mother, and her mother’s boyfriend Stan. One day Clara strips off all her close in the ...
  • Ny gymnasiereform ?

    Forumindlæg
    Hej !Er her nogen der ved hvad den nye gymnasiereform kommer til at indeholde ?Jeg har nemlig ikke fået noget af vide på mine introer, og er en smule interesseret i det...Er det rigtigt at det bliver meget sværer at gå på gymnasiet ?Hilsen Kristina
  • er der ikke en der gider kigge..j skal op til prøve imorgen.

    Forumindlæg
    er der nogen der har læst "The slave auction" af Frances Harper??hvis der er vil i så ikke give en kort analyse..j ved slet ikke hvad jeg skal sige..
  • Studenter eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen som har nogle noter til: A. camus: L'étranger; V. Hugo: Les Misérables; P. Béarn: Les Enfants des Marches; N Dissing: DjenebaHåber der er nogen som kan hjælpe mig :o)
  • Hvad skal jeg vælge?

    Forumindlæg
    Er lidt forvirret! for jeg har fået vide at man skal have Latin på A-niveau på gymnasiet for at læse til medicin, men er det rigtigt eller er det bare en myte ? tak på forhånd :D
  • Der Fischer (Goethe)

    Forumindlæg
    Hejsa!Skulle høre, om der ikke er nogen, som ligger inde med nogle notater til J. W. Goethes digt "Der Fischer"...Alt kan bruges - både stor og småt ;)
  • Rosa Parks? - haster

    Forumindlæg
    Hej mennesker, Skal til at skrive om nord og sydstater, ville så lige høre om Rosa Parks boede i syd eller nord? (montgomery busboykotten) Ps. Nogen der ellers har forslag til hvor jeg kan finde noget om nord og sydstaterne. Haster en smule
  • Lidt hjælp til enzymet: lipolase

    Forumindlæg
    hej.. håber jeg kan få lidt hjælp til enzymet lipolase.. Fx hvilke stoffer det spalter og hvilken enzym-gruppe den tilhører??på forhånd tak.. hilsen maja
  • Sygdomme eller Extreme sport?

    Forumindlæg
    Jeg har overvejet at skrive om sygdomme (fugleinfluenza - sygdomme spredes hurtigt, bl.a. pga. globalisering eller malaria - folk rejser mere i dag) i sa/bi eller hi/bi. Hvad ville I sige? Jeg har også overvejet at skrive om extreme sport, bare sådan generelt - måske inddrage en artikel (nogen fo...
  • Infinitivmarkør

    Forumindlæg
    Hejsa :-) Hvad vil infinitivmarkør sige? Jo lettere og mere enkelt det bliver forklare, jo bedre :-) På forhånd, tak :-)
  • Hvordan gik jeres terminsprøver?

    Forumindlæg
    Hvordan gik det til jeres terminsprøver??? Hvad har i været oppe i?
  • Ødipus

    Forumindlæg
    Hey alle eksaminander...Jeg sidder lige igang med at læse Ødipus, og står i det dilemma, at jeg egentlig ikke lige har 'guld-notaterne' til gennemgang af verserne..Er der nogen der tilfældigvis har en hjemmeside/link, der kunne hjælpe mig på dette...:)?
  • Nettet

    Forumindlæg
    Heej .. Jeg har hørt om en hjemmeside, hvor man kan læse en masse. F.eks. i dansk , kan man læse : Billed analyse, om noveller, eventyr, digte .. Nu vil jeg gerne ind på siden. Men men, kan selvfølgelig ik huske hvad den hedder.Er der nogle der kender den, eller måske bare en hvor man kan læse li...
  • Haster!

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg har et spørgsmål angående en regnestykke med målestoksforhold: Thomas er 1,8 m. høj og Cestius pyramide er 36,75 m. høj. Altså (36,75/1,8) m. =20,42 Målestoksforholdet er dermed 1:20,42 ? right? Når jeg så vil skrive det ind i excel omskriver Excel automatisk 1:20,42 til 00:01:20...
  • Statistik

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved hvor man kan finde noget statistisk over mellemøstens økonomiske situation omkring 90erne og op? Håber at I kan hjælpe :)
  • AT6 - Spanglish, har brug for lidt hjælp :)

    Forumindlæg
    Heey, Jeg går på gymnasiet på andet år, og er kommet til AT6 projektet... Og mangler en defination på Molotov musik, men jeg kan simpelthen ikke finde det på nettet... Nogen der kan hjælpe? Det ville være super :) På forhånd tak! :)
  • Længer biled

    Forumindlæg
    Er der nogle der gider hjælpe mig med denne sætning:Da han af en eller anden grund ikke dukkede op igen, skyldtes det at han på denne skønne sommerdag var taget til stranden hvor han nød at være ude i naturen.Mit bud er:At this fine summer day, when he for some reason did not show up again it was...
  • AT9 - citater og referencer?

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og er i gang med min AT9-synopsis, og jeg tænkte pludselig på om man skal inddrage citater og referencer, når man svarer på sine problemstillinger? eller om det indgår som en del af analysen og derfor skal gemmes til fremlæggelsen? :) MVh. Nefer
  • Whom

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville bare spørger, om man kan skrive følgende sætning: It is the characters of ''Macbeth'' whom shares a lot of similarities with the characters of ''House of Cards''. ?