Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18581 til 18600 af 60879
  • Tæller afleveringer ind i mit snit?

    Forumindlæg
    Jeg går i 1.g lige pt, men jeg undrer mig over om mine afleveringer har nogen betydning for mit snit, eller om det kun er årskarakter og eksamen, der tæller
  • nogen der er sød og vil rette og bedømme min engelsk stil? skal afleveres imorgen. :D

    Forumindlæg
    hej filen er uploded :)
  • fs10

    Forumindlæg
    er der nogen der har fs10 dansk og engelsk fra 2009...?
  • Årsprøver og eksaminer

    Forumindlæg
    Er der et fast antal årsprøver + eksaminer man skal op i? Fx skal jeg til årsprøve i skr dansk, eng, bio og mat (pga. studieretning), mens andre kun skal op i dansk og eng. Betyder det så, at jeg skal op i færre mdt. årsprøver og eksaminer? Hvad så, hvis jeg kommer op i tre mdt. eksaminer, slipp...
  • Hjælp til valg af fag

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg drømmer om at komme ind på medicin, når jeg engang bliver færdig med gymnasiet (HF). Jeg har lige afsluttet matematik på C niveau med et 10 tal mundtligt og skriftligt. Jeg vil gerne hæve det op på B niveau, men er usikker på om det vil blive for meget pres da, jeg har 4 andre fag jeg...
  • Optagelse på hhx

    Forumindlæg
    Hej alle sammen!Nu går jeg på hg, men vil på hhx og har hørt at hvis man har gennemføret halv års erhvervsuddannelse kan man godt blive flyttet til hh...Hvad mener I om det? Tak på forhånd
  • Mangler en eksamenskarakter

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, jeg har lige fået mit eksamensbevis, men jeg synes der mangler en karakter. Jeg har altid haft den opfattelse at hvis man har 5 A fag skal man op til 13 eksamener og op til en skriftlig eksamen i alle sine A fag (undtaget historie), men jeg har 12 eksamenskarakterer og mangler...
  • hvor??

    Forumindlæg
    Hej jeg kunne godt på et tidspunkt tænke mig at øve på den mundlige eksame i engelsk. Så tænkte på, om der var nogen som kender et sted hvor man kan finde lytte tekster og læsetekster på internettet, på 10 klasse level?
  • Glemte at rette opgave 15 (Mat eksamen 29 Maj)

    Forumindlæg
    Hej. Ved Mat A eksamen den 29 Maj, var der en fejl i opgave 15. Vi blev bedt om at rette den. Dum som jeg er, glemte jeg det selvfølgelig. Jeg har derfor løst opgaven som den oprindeligt stod. Fuldstændig som den skulle løses, også hvis jeg havde f&a...
  • download wikipedia

    Forumindlæg
    heej alle. Nogle der ved hvordan man downloader wikipedia? vi fik afvide at det var godt at have til de skriftlige eksamer, nemlig . Eller evt. et andet godt encyclopedia?
  • Kan jeg klage over min årskarakter hvis jeg har fået en meget højere eksamenskarakter

    Forumindlæg
    Jeg har fået en årskarakter på 7 i skriftlig dansk men har altid følt at mine afleveringer var bedre end det. Uanset hvor meget jeg har spurgt min dansklærer om hvad jeg kan gøre og så faktisk gøre det er der tilsyneladende altid noget nyt. Til eksamen (som er den første stil der ikke er blevet v...
  • Dansk mundtligt eksamen. Undomskultur og Venskab, Udtrykt gennem en novelle

    Forumindlæg
    Hjælp til at finde en novelle der skal have udgangspunktet Undomskultur og Venskab. send evt. nogle links til min mail. [email protected] M.V.H Jamal Tak! =)
  • Eksamen - case om bl.a. AJ-maskiner, Ellen, Regitze, Daniel og Ulrik

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har eller har haft om casen om bl.a. AJ-Maskiner, Ulrik, Ellen, Regitze og Daniel som "udvikler" en måler der kan bruges inde for kirurgien?
  • Hjælp ønskes til tysk eksamen imorgen "Zum erstenmal in Westberlin"

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige været oppe og trække teksten "Zum erstenmal in Westberlin", og har 24 timer til forberedelse. Tænkte om nogen havde nogle noter eller noget omkring denne tekst? - Andreas
  • Fysik-Kemi Dispositioner 9 afg eksame ny prisma

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har nogle gode nemme dispositioner til fx Jordens salte det sure det salte, det basiske når feltet fornadres slægten alkohal
  • 24-timers eksamen i biologi - analyse og vurdering af vedlagte artiklers biologiske indhold

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder i 24-timers biologieksamen B og har trukket emnet kræft, mutationer og diagnosticering heraf. Jeg har fået til opgave at analyserer og vurderer vedlagte artiklers biologiske indhold, men det har vi ikke arbejdet med i timerne, så er lidt på bar bund omkring hvad der menes med en...
  • Valg af tekst om frihed dansk eksamen ( ved det grønne bord )

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig dansk jeg har trukket frihed men jeg ved ikke hvad for en tekst jeg skal tale om. Jeg ville gerne have en tekst angående slaver eller undertrykkelse af sorte? nogle bud??
  • Nogen der har nogen af opgavesættene fra sidste års matematik B eksamen? :)

    Forumindlæg
    Hvis nogen har opgavesæt fra matematik B eksamenen 2014, så må i meget gerne sende det her :)
  • Hvilke vigtige områder man kan risikere at støde til Matematik eksamen?(9.kl.)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har snart Terminsprøver, 9 klasse, hvorfor jeg gerne vil vide hvilke vigtige områder man skal have helt styr på i Matematik problemløsning. Tak på forhånd
  • hænger sammen med det skrftl?

    Forumindlæg
    Hej hej Jeg ville spørge folk, der ved noget om dette. Er det sådan det hænger sammen, at lærerer giver mundtlige karakterer ud fra skriftlige. Jeg spørger fordi, jeg siger mere end min sidekammerat, hun har fået 9, hvor jeg har fået 7- Men hendes stile er gode. Men er lam i timerne.. Hvad ske...