Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18601 til 18620 af 52201
-
Nogle ideer til projekt
Forumindlæghej sidder lidt fast... har projektuge og mangler ideer til kreativt produkt. mit tema er Uddannelse... pls hjælp -
ENGELSK
ForumindlægHvordan oversættes dette til engelsk: Den unge pige er hellere ikke så moden. Hun er ikke i stand til tage sig af et barn. Dels fordi hun tager på pubben efter arbejde, og fordi hun ryger, selvom hun ved, at det vil skade barnet. -
Absorptions- og emissionsspektre - SRO - HJÆÆLP!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg er igang med at skrive en SRO i fysik/kemi, jeg har om fluorescens, og skal i min problemformulering, redegøre for absorptions- og emissiosspektre. Jeg har prøvet at søge alle steder, kigget i mine bøger, men har ikke kunne forstå det helt konkret, har brug for nogle de... -
navngivning
Forumindlæghttp://peecee.dk/upload/view/133130 Vil de navngive de her forbindelser, så jeg kan komme videre med min rapport? :) Jeg ved ikke rigtig hvad de hedder. Håber på hjælp. :) M... -
AT-eksamen kvindebevægelse
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med at lave synopsis til min AT-eksamen. Overemnet er kampen om det gode liv, og jeg har valgt at skrive i dansk og psykologi omkring 1970'ernes kvindebevægelse. Jeg ville høre om der var nogen, som havde ideer til hvordan jeg skal besvare mine delspørgsmål, eller... -
Det kommer ikke mig ved!!
ForumindlægPå engelsk! Hvordan vil det lyde?? -
Axis mundi
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan forklare mig hvad axis mundi begrebet betyder eller hvad man bruger det til i en analyse ? :) Tak på forhånd -
En sætning?? - hjælp
ForumindlægHan spiller moderne musik i sin udsendelser, knevrer løs i en vital stil, hvor han ikke kun nøjes med platte vittigheder - Hvordan ville I oversætte det? -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej. Jeg vil høre om i vil hjælpe og komme med gode råd omkring følgende eksamensspørgsmål, som jeg skal gennemgå imorgen: Vis sammenhængen mellem arealfunktionen og stamfunktionen. Du skal gøre rede for bestemmelse af areal af punktmængder afgrænset af to funktioner. Det første vil jeg lave bev... -
hvor mange pauser?
Forumindlæghej. taktart: 4/4 Når jeg starter med en ottedelsnode, hvor mange pauser, og hvilke skal der så være, for at den næste node rammer slaget 2-og? og hvilke nodeværdi, skal noden der rammer 2-og have for at udfylde de 4 slag? -
Hjæp til eksamen?
ForumindlægHej Jeg skal til ekamen om en uge, s jeg tænkte på om der er nogle der har nogle råd, eller hvordan jeg kan være godt forberedt? Tak på forhånd -
Mundtlig Dansk 9. Klasse
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart op i mundtlig dansk (9. klasse). Jeg har trukket det moderne gennembrud, og har på bagrund af det valgt at arbejde med "frøkenen" af Herman Bang. Jeg er i gang med at analysere den, men er gået lidt i stå. Jeg ville derfor høre, om der er nogle af jer, som har a... -
oversæt to ord.
ForumindlægHvordan oversætter jeg : nyde og yde ? Her tænker jeg på : Han vil nyde, men ikke yde! På forhånd tak :) -
Tema i "They can only hang you once" HASTER :)
ForumindlægHej jeg er meget i tidsnød og skal til eksamen om meget kort tid, så er jeg så heldig at der er en der har læst teksten og forstået den og kan sige mig hvad temaet er, jeg har hurtigt skimtet teksten og arbejdsark til teksten, men jeg forstår stadig ikke handlingen og temaet, så ville være vildt ... -
Privatejet virksomhed og selskabsejet virksomhed forskelle
ForumindlægHej jeg er kommet i et problem, jeg er ved at lave en Erhvervs Økonomi opgave. Der er så et spørgsmål der lyder: Forklar følgende forskelle på at opstille et regnskab for et selskab og privatejet virksomhed. - Ejers løn - Selskabsskat - Egenkapitalen og dens opbygning Er der måske nogle der ka... -
Begrebsliste til oldtidskundskab?
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med/ved hvor man finder en god begrebsliste indenfor oldtidskundskab? På forhånd tak :) -
Eksamen - Ansøgning om hjælpemidler
ForumindlægHej, Er der nogen her, der på sin videregående uddannelse har søgt om at bruge hjælpemidler til en eksamen, hvor det ikke var tilladt at anvende nogen form for hjælpemidler? Fik i i godkendelse eller afslag på jeres ansøgning. Hvad kan man have af acceptable grunde? Håber virkelig nogen kan hjæ... -
Skal op i IØ
ForumindlægHey, allesammen Jeg skal op i iø, B. mund..... har bruge for gode råd :D -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal op til mundtlig historie eksamen fredag, og har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke ved, hvad det går ud på. Har hørt noget om, at man kommer ind, og trækker et emne ud fra det, der er opgivet, og derefter får man 40 min til at forberede sig i og 20 min til at fremlægge det i. Vi har e... -
tungtopløseligt hjælp!!
ForumindlægHej, hvordan kan man vide om et stof er tungtopløseligt eller ej? tusindt tak på forhånd!
