Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18641 til 18660 af 26355
-
korrekt form
ForumindlægIndsæt den korrekte form (adjektiv/adverbium) af ordet I parentes: 1.The young man shouted …. at the policeman (angry) 2.He stumbled …. towards the door (blind) 3.He bought a …. expensive car (real) 4.My uncle had worked awfully …. his whole life (hard) 5.His first novel was not a ….. success (co... -
HJÆP NG RAPPORT !!!!!!!!!!
ForumindlægHej, er der en flink person derude som har lyst til liiige at rette til og evt. kommentere på min korte besvarelser til spørgsmålene? 2) Da jorden blev tilstrækkelig stor ændrede overfladen udseende/temperatur. Hvordan og hvor¬le-des? Jorden var en flydende masse i 1,5 mia. år og på... -
Haster!
Forumindlæghej. jeg har nogle problemer med at forstå disse spørgsmål. håber der er nogen som vil hjælpe. - på forhånd tak 1) Dans la chambre de bonne il y a un locataire et non pas une bonne. Pourquoi ? 2) Décris au présent le travail d´Anne 3) Comment, à la fin du texte, Anne expliquet-elle le ref... -
Æneiden
ForumindlægHej, Er der nogle der ligger inde med nogle noter til 2. sang i Æneiden? :) -
krisen i Mellemøsten?
ForumindlægJeg sidder og læser til historie eksamen, og sidder lige i øjeblikket med emnet mellemøsten. Jeg vil gerne kunne fortælle lidt om hvad der sker i mellemøsten for tiden, men har ikke fulgt med i nyheder og kan ikke rigtig finde noget på nettet. Er der nogen der kort kan informere mig om dette, ell... -
Hjælp til fysik B søges!
ForumindlægNogle der ved hvad Messings varmekapacitet er? -
Noteteknik
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder som mange andre og læser til studentereksamen, og er færdig om 2 uger. Men jeg ønsker at høre jer: Hvordan er jeres noteteknik? For når jeg skriver noter, så kommer jeg meget til at skrive af, fordi jeg ikke lige kan finde den bedste formulering... -
English Gramma...
ForumindlægHej... jeg har brug for hjælp ... Ret fejlene og forklar på dansk dine rettelser... jeg kan ikke rette alle, da jeg ikke ka se nogle fejl i nogle sætninger. Der er én fejl i alle, men de ikke lige alle jeg har fundet ... jeg kan heller ikke forklare rettelserne på dansk. Håber at få noget hj... -
Materiale til SRP
ForumindlægJeg skriver om identitetsdannelse gennem sociale medier, og jeg mangler en novelle at kunne analysere. Er der nogle der kan anbefale en novelle, der handler om identitetsdannelse gennem sociale medier, og som vil være god at analysere? -
til imorgen! resten pronominer svært:(
Forumindlægååh! jeg forstår stadig ikke helt det med pronominer!! vil meget gerne have en rettelse af dette: Hvor er min taske? -din taske? den har jeg ikke set i mange dage, min er her, vil du låne den? ¿Dónde está mi bolso? ¿-tu bolso? No tengo el mira en muchos días, m... -
hjælp til eksamen...
Forumindlæghej jeg vil gerne spørge om jeres holdning til at få hjælp ude fra. I mange fag får man 24 timer til at udarbejde en synopsis om det emne man har trukket dagen i forvejen. men synes I det er okay at få hjælp i fx. tysk hvis man kender en der bare kan det shit? for en af mine venner fik 12 i bi... -
Hvornår får vi skriftlige karaktere?
ForumindlægJeg har søgt lidt på det, men synes der kommer lidt forskellige svar... er der nogen der ved hvornår de skriflig karaktere offentliggøres, altså for alm. gym. -
tysk hjælp oversættelse please kig igennem for fejl!!
Forumindlæghjælp!!! -
Hjælp:)
ForumindlægDu skal undersøge og diskutere en sag, hvor selviscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne teknologi spiller en væsentlig rolle. nogen der kan hjælpe:)? -
En der lige kunne hjælpe:-)?
ForumindlægDu skal undersøge og diskutere en sag, hvor selviscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne teknologi spiller en væsentlig rolle.? Men er helt blank hvilken fag jeg skal vælge, eller problemformulering... Håber nogen der gider at hjælpe) -
Kemi A eller B?
ForumindlægHej Studieportalen Er der nogle, som ved, hvor stor forskellen er mellem henholdsvis Fysik og Kemi A- og B-niveau? Da jeg overvejer at vælge linjen Mat A, Fys A, Kemi A. Fortsat god aften. -
Radio, film, avis.
ForumindlægHej, kan i lige smide nogle links til gode tyske radiostationer, aviser, og evt. film, som kan ses på nettet, altså på tysk naturligvis? :) Det ville være dejligt, hvis folk, som gjorde brug af det ville hjælpe os andre til at forbedre os sprogligt. -
ang. adgangskrav til uddannelsessteder
ForumindlægHej. Jeg vil bare høre om man ved de fleste uddannelsessteder skal have mindst et el. andet i gennemsnit? Altså adgangskvotient. For hvad hvis man har lidt under 8 i gennemsnit? Er der ikke nogle steder hvor man ikke optager ansøgere på baggrund af eksamensgennemsnittet? Jeg skal til at gå i 3... -
medicin? lægevidenskab
Forumindlæghi! jeg er en håbløs studerende, der søgte ind på medicin studiet - lægevidenskab- men til min skuffelse blev jeg afvist, da mit snit er ikke god nok :( det er min livs drøm at blive læge og er parrat til at læse det i udlandet, hvis det er det!! ved i, hvorhen man kan blive optaget til lægevid... -
Kendte gode bøger...
ForumindlægHejsa igen. Jeg vil bare høre om i har læst nogle rigtige gode bøger eller kender nogle rigtig gode nogle så må i gerne fortælle mig, Titel, genre og forfatter. Ikke nogle Klaus Rifbjerg har læst dem alle :)
