Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18661 til 18680 af 42938
-
Forberedelse til fysik/kemi
ForumindlægHej! Jeg skal snart til Fysik/Kemi eksamen. Hvordan forbereder i jer til fysik/kemi eksamen? HJÆLP! kh. -
Skrift. Frem. Råd
ForumindlægHej min klasse og jeg skal til eksamen næste uge. Har i nogle gode råd til dansk skrift. frem eksamen. -
dansk vægt?
Forumindlæghej ville lige spørge dansk a nieau vægtes den på 1 eller 2 -
Genre beskrivelse
ForumindlægNu har jeg fundet denne genreoversigt, men kan jeg ikke også finde en side, der beskriver, hvad fx, novelle, roman, lyrik osv. er...Har virkelig brug for sådan en guide. Er der nogle der ved hvor den kan findes, har søgt forgæves på nettet.Mange af genrene der skal beskrives må meget gerne være d... -
Hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide?
ForumindlægJa, titlen siger vel det hele... - hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide? Og kommer de bare ind på lectio? Mvh. -
Samfundsfag
ForumindlægHej! Jeg har lige et lille spørgsmål, som jeg længe har tænkt over:jeg har nemlig valgt samfundsfag på højt niveau... Men skal man egentlig have en rigtig stor og bred viden om en masse i forvejen? Og jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer til den skriftlig eksamen!hilsen helin -
Svær opgave
ForumindlægHej derude jeg har nu i 2 dage bøvlet med en opgave som jeg ikke er kommet ret langt med. Kan nogle hjælpe mig igang? Opgaven ligger på dette link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAB2%20V_vejl1.pdf Det er opagve 7. -
Optagelse som markedsøkonom problemer med matematik !
ForumindlægHej allesammen ! Så er snart tid til at søge ind på studie, og min ambition er at læse på erhvervsakademiet på lyngby som markedsøkonom. Har dog lige et lille problem og det er at det kræver matematik på B- niveau.Min sag er at jeg sidste sommer aflsuttede en studie retning der hed Matematik A og... -
Privat-Undervisning Søges
ForumindlægHejJeg er en 18 årig gymnasieelev fra Birkerød som søger noget hurtigt privat undervisning i matematik. Jeg har i dette år haft matematik på B-niveau. jeg skal desværre op i fuld pensum, og jeg er derfor sikker på at komme op i matematik både mundtligt og skriftligt.Nu er det desværre sådan at je... -
bestå eller dumpe? hjælp
ForumindlægNu mangler jeg kun 1 eksamen, og den eksamen tæller kun 0,75. Jeg ligger med et snit på 2,2 samlet. Mit spørgsmål er, om man skal bestå på både eksamens og årskarakter siden, eller om det kun drejer sig om det samlede gennemsnit? Har et snit på 2,3 af årskarakterer og 2,0 på eksamenskarakterene. ... -
Er det fair?
ForumindlægHej Jeg har brugt rigtig lang tid på at se en masse videoer på yt omhandlende beviser for forskellige sætninger, eftersom jeg synes, at min matematiklærer kører det hele alt for hurtigt igennem. Jeg har spurgt ham idag, om det er okay, at jeg beviser nogle af de sætninger på en anden måde, end ... -
Ændring af karakter?
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål angående ændring af karaktere.Vi fik jo alle vores afgørende årskarakter lige inden vi fik af vide hvilke fag vi skulle op i. Jeg var desværre så uheldig at blive trukket til at skulle op i spansk - mit forhold til min spansk lære er ikke just det bedste. Men så ske... -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places". Hvis ja så please skriv tilbage... På forhånd tak VH Sasha -
Studentereksamen
ForumindlægHej hvad betyder det helt konkret, at dumpe en studentereksamen? altså ved ik om det betyder, at du eksempelvis går hen og får 00 til en engelsk eksamen. Og kan derfor ikke bluve student -
Opgave 3 maj 2005
ForumindlægHar lidt problemer med sidste delopgave under opgave 3. Hvor man skal bestemme arealet af trekanten. Problemet er at mine krydsprodukter giver 0. Linket ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0581SF.pdf -
Haster- Hjælp!!
ForumindlægJeg studere medicin og skal op til 1. semester eksamen her nu på tirsdag d.07 aug 2007, og kan bare ikke finde ud af kemi, nogen der kender nogle der underviser i medicinsk kemi på 1. semester på medicin der kan hjælpe?? -
Hjælp til Systemudviklingeksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe eller ved hvor der kan findes hjælp til en eksamen i Systemudvikling. Med udgangspunkt i en case skal der laves: Klassediagrammer, ER-diagrammer, to SQL sætninger, aktør- og adfærdsmønster samt relationelle databasesskema. Mod betaling naturligvis. -
Iliaden
ForumindlægHejsa... Jeg sidder og er ved at læse old op til eksamen og synes egentlig at jeg har ret godt styr på det meste, men ville lige høre om nogen af Jer herinde har styr på Iliadens 23.+ 24.sang??På forhånd tak :) -
Analyse af glæden ved vin
ForumindlægHej Jeg ville lige høre om der er nogle som har en analyse af glæden ved vin af Klaus Rifbjerg, som jeg kunne få eftersom jeg har brug for noget inspiration. skal op til dansk eksamen om 3 dage så det kunne være dejligt med lidt inspiration. På forhånd tak Frederik -
Kunstnerisk fag...huuh??
ForumindlægHey!Tænkte på, om der er nogen herinde der ved, hvordan en billedkunst eksamen foregår?! Jeg har selv mediefag, som kunstnerisk fag, men kunne godt tænke mig, at vide, hvad man ellers gør i sådanne fag som billedkunst mht. gym.eksamen???...
