Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 18701 til 18720 af 65601
-
Lektiehjælp i Matematik tilbydes
ForumindlægHej mit navn er Alfred og jeg er 41 år. Jeg er Gymnasielærer i Matematik med mere end 10 års erfaring med undervisning i Matematik. Hvis du mangler hjælp til opgaver, pensumforståelse på Gymnasie/HF og bor i Aalborg, så send mig en sms på 93-96-17-76. Så kan vi aftale et matematikhjælp forløb. v... -
Dumpet matematik A-niveau, bestået B-niveau?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har et spørgsmål. Altså min studieretning er Matematik A, Fysik B og Kemi B. Jeg tror at jeg ender med at dumpe Matematik A, men jeg skal bruge Matematik B for at komme ind på min ønskede uddannelse. Men er jeg så tvunget til at tage matematik B igen, eller hvad? Jeg har læst... -
Har man bestået matematik på C, hvis man dumper på B?
ForumindlægI 1.g havde jeg matematik på C niveau, hvor jeg opnåede et gennemsnit på 4,0. Desværre i 2.g er det gået ned af bakke, og jeg har nu et snit på 1,6 i matematik alene. Kan man på baggrund karakteren i 1.g betragte matematik C, som bestået? Og er det eventuelt noget videregående uddannelsesinstit... -
Matematik A studentereksamen 2009 December
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Start engelsk eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelsk A i morgen og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal starte. På Dansk vil jeg sige noget med " Jeg har trukket denne tekst ..." men hvordan siger jeg lige det på en ordentlig måde på engelsk?? -
hjælp til samfundsfag eksame imorgen vigtigt
ForumindlægEmme: Markroøkonomi og perspektiver på nationaløkonomi S og Sf`s 2020 plan Historisk efterlønsreform er på plads statsgælden steg 94 mia kr sidste er der nogen der ved npget om det her. hjælp mig -
Eksamen - dikussion og perspektivering
ForumindlægHvordan kan jeg diskutere og perspektivere her?? Mit emne er Unges identitet i det senmoderne samfund. Tak tak tak :o) -
Engelsk eksamen 2g
ForumindlægHjælp til engelsk notater...jeg skal op i engelsk tirs.d 7/6. Jeg har problemer med noget af mit pensum,så hvis nogen har nogle notater eller andet vil jeg meget gerne høre fra jer.Herunder er mit pensum:-Liam O'Flaherty:the sniper-Sylvia Haymon:Mr Kleinman's cat-Stephen King:The man who ... -
Dansk eksamen hjælp FP9 (essay)
ForumindlægHejsa alle sammen derude. Jeg har lidt problemer med den her analyse jeg er i gang med af et essay. Jeg har fundet en analysemodel som indeholder de her Essayistiske træk, men ved ikke hvad essayistike træk betyder, og har ingen ide om hvad jeg skal gøre med de ting der står under? Nogle der ka... -
NV og PU-eksamen - HTX
Forumindlæghej jeg er for et par måneder siden begyndt på en htx, og skal til at afslutte grundforløbbet med 2 eksamener. NV og PU. Jeg ved at eksamensordningen er ændret i forbindelse med den nye reform, men ville bare spørge de nye HTX- elever om de kan forklare ved, hvordan eksamenerne foregår da mine læ... -
Fysik C 24-timers eksamen
ForumindlægHej allesammen. Så har jeg været oppe og trække mit spørgsmål til min fysikeksamen imorgen. Jeg føler selv at jeg er rimelig godt med, men al slags hjælp er selvfølgelig dejligt. Spørgsmålet lyder: "Den nære omverden - Jorden - Solsysstemet - Universet I den præsentation skal de beskrive vor... -
Linær funktion eksamen
Forumindlæghej vil bare spørg om der var nogen af jer som kan bestmme diffrential kvotienten for en linær funktion -
Hjælp til Biologi C eksamen :)
Forumindlæg- Hvordan er en hel plante opbygget? (ikke planteceller, bare planten) - Foklar hvordan solens energi bindes til planten. - Hvilke abiotiske og biotiske faktorer kan have betydning for plantens vækst? -
hjælp til outline engelsk eksamen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvad jeg kan skrive i min outline skal nemlig aflevere den i morgen Min outline ser indtil videre således ud My topic: School shooting Why did I choose this topic? Why does something like this happen? - Hate to the society - Loneliness - Access to ... -
Kemi eksamen spørsmål hjælp
ForumindlægI øvelsen ’Kemiske reaktioners hastighed’ benyttes en 0,25 M HCl opløsning. Beskriv hvorledes en sådan opløsning kan fremstilles ud fra 0,5 L 4 M HCl opløsning. -
Er der en matematik studerende i århus der vil tjene lidt penge?
ForumindlægHeeej.... Jeg har lige i starten af bioteknologi studie brug for lidt hjælp i matematik og kemi.......Skal ligeee komme i gang, derfor vil jeg lige have lidttt hjælp..... Er selv studerende, og har ikke rådddd til at betale meget:(, men kan da give 120kr i timen, håber der er en der gider hjæl... -
lektiehjælp i matematik aalborg
ForumindlægJeg er meget interesseret i lidt lektiehjælp i matematik på A niveau. Jeg går i second year IB her i Aalborg. Kan du ikke skrive en mail til mig, så kan vi prøve at finde ud af noget. -
Matematik A HTX 2007
ForumindlægHey there. Nogen der tilfældigvis har afgangensprøven fra HTX matematik A 2007 til at ligge? :) Første opgave omhandler speedway, for lige at give et hint på hvad det er for en. På forhånd mange tak! Steffen. -
Diagrammer til matematik hajerne
ForumindlægHej studieportalen! Jeg har et spørgsmål til de skrappe matematik hajer! Hvornår bruges der pindediagram og hvornår bruges histogram (også hvornår et søjlediagram er et histogram). Tak på forhond<3 -
SRP Emner - Matematik/Historie
ForumindlægHej Jeg står og mangler et emne til SRP med fagene Matematik/Historie. Jeg har kigget lidt på emnet kryptologi og 2. verdenskrig, men er stadigvæk ikke helt sikker Har du nogle forslag? /Rouladen25
