Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18701 til 18720 af 48240
-
hjælp til matematik
Forumindlægfra og med 2005 regner man med, at elevtallet i 10. klasse vil falde med ca. 2% om året. elevtallet er 34428 min opgave lyder hvor mange elever vil så vælge 10. klasse i 2010 hvordan regner jeg dette -
Markedsføring
ForumindlægHej jeg står og mangler bogen : Principles and Practice of Marketing by David Jobber, 6th ed. – McGraw Hill, 2010. ISBN 978-0-07-712330-7. Er der nogle som har den til salg ? -
Nøgletal
Forumindlæg2009 2010 2011 Afkastningsgrad 22,22 23,47 24,29 Overskudsgrad 12,25 14,77 15,02 Aktivernes omsæ.. 1,46 1,38 1,60... -
HJÆÆÆLP
Forumindlæg2009 2010 2011 Afkastningsgrad 22,22 23,47 24,29 Overskudsgrad 12,25 14,77 15,02 Aktivernes omsæ.. 1,46 1,38 1,60 er det kun overskudsgraden der... -
Funktionsforskrift
ForumindlægJeg sidder med en FSA fra 2010, og er gået i stå ved opgave 2.7. Jeg skal lave en funktionsforskrift der viser sammenhængen mellem længden og massen af stendfyld i muren, nogle der kan hjælpe? har virkelig brugt for noget hjælp -
Dansk FSA Essay, Ret min stil
ForumindlægDansk skriftlig fremstilling FSA Maj 2010 Opgave 3, ''Skriv et essay med titlen: Samtaler i mørket.'' Har brug for at få den rettet -
Befolkning
ForumindlægI 2010 bor der i Færøernes hovedstad Tórshaven 12384 mennesker. Befolkningen vokser med 0,5% på et år. Bereng, hvor mange der bor i Tórshaven om et år. Befolkningen fortsætter med at vokse med 0,5% pr.år Hvordan er det man regne det ud? :) -
HJÆLP TIL FORTOLKNING AF GRAF
ForumindlægEr der nogen, der kunne hjælpe mig med at give en kommentar på, hvordan import og eksporten ændrer sig i løbet af 2010 - 2013. (udfra kurven) Også fortælle hvad vi kan se på kurven Evt. tage udgangspunkt i hvilke indflydelse væksten på kort sigt har for grafen? Kurven er vedhæftet -
Hurtig brug for akut hjælp til samfundsfag !!!
ForumindlægHej, Jeg skal argumentere ud fra en liberalistisk grundholdning FOR den nuværende VK-regerings skatteform 2010. Der er et billede vedhæftet omkring nogle statestikker. Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal starte. Please hjælp mig Tak på forhånd :) -
Beregn antallet af overlydsfly der skal til at forbruge et års produktion af petroleum.
ForumindlægJeg ved overhoved ikke hvilken formel der skal bruges i denne opgave. Kan jeg få formlerne? -
Supplering - Medicin
ForumindlægJeg er begyndt at overveje hvilken videregående uddannelse, jeg skal tage efter 3.g. Udfordringen ligger i, at jeg nu har fået en stor interesse for de naturvidenskabelig uddannelser, men har en sprolige linje med mat b - biologi c - fysisk c - natugeografi c. Dette vil altså betyde at jeg skal s... -
Olie produktion - Fællesfagligfokusområde
ForumindlægVi er en gruppe i 9.klasse som vil sætte pris på lidt hjælp til vores fremlæggelse om olie produktion, det er under overemnet 'Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget'. Vi har fokus på Syntetisk olie som erstatning. Vi har undersøgt kulkæder, olies sammensætning i sig selv... -
At være ingeniør :)
ForumindlægJeg skal starte på min videregående uddannelse næste år og har bestemt mig for at være ingeniør; enten kemi- eller miljøingeniør. Dog er det ekstremt vigtigt for mig at jeg har mulighed for at avancere i min karriere og få bedre stillinger jo mere viden jeg tilegner mig. Men, er det muligt inden... -
fagsupplering, medicin
ForumindlægHej jeg braender for at laese medicin efter 3.g, og evt starte paa vinterholdet, da jeg skal have suppleret 3 fag op, nemlig matematik fra b til a, fysik fra c til b og kemi fra c til b, tror i godt jeg vil kunne naa det paa et halvt aar, dvs efter sommeren nar jeg er faerdig med 3.g, og saa begy... -
I tvivl om valg af studie?
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at vælge en vidergående uddannelse og jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg skal vælge. Jeg har en gymnasial uddannelse, hvor jeg har haft matematk A, kemi B og fysik B på linjefag, samt engelsk A på tilvalg. Jeg vil gerne arbejde videre med de naturvidenskabelige fag... -
Ionforbindelser
ForumindlægHej derude! Er der nogle der ved hvilke ionforbindelser der plejer at være farvede? Og hvilke tungtopløselige salte som er ikke hvide? Og hvis man ikke lige ved det, hvor man eventuelt kunne finde noget om det? Det ville hjælpe mig rigtig meget til min kemi rapport, da jeg er lost p... -
Merit givende fag?
ForumindlægKære læsere. Jeg er en ung gut på 24 år, som er igang med at undersøge muligheden for, at gennemføre HF på 1½ via enkeltfagsvejen. Jeg afsluttede HG i sommers, og fik gennemført første del af den obligatoriske administrationsuddannelse. Jeg er pt. igang med enkeltfag i dansk A,... -
Pleaaase hjææælp :(:(
Forumindlæghvad mener min lærer, når han skriver at jeg skal gøre rede for kemiske forbindelsers tildeling af ox-tal? Det hører med under emnet "REDOXREAKTIONER" og ligeledes skal jeg gøre rede for afstemning af redoxreaktioner, (det forstår jeg godt), men når han skriver at jeg også skal give et ... -
islam,kristendom, buddisme
Forumindlæghej hvad skal man var god til kristendom og islam og buddisme som , jeg skal va forberedt til eksamen ? -
Nogen der er jurastuderende?
ForumindlægHej! Jeg synes at jura studiet lyder rigtig spændende, men jeg har bare et par spørgsmål som jeg gerne vil have svar på før jeg tager min beslutning. Jeg har hørt og læst at det er et RIGTIGT hordt studie og at man skal læse rigtig meget, det er jeg også sikker på at man skal på de andre studi...
