Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 18801 til 18820 af 63056
-
Tips. ??
ForumindlægJeg skal skrive en evaluering om de sidste to måneder fra dette skoleår. Men hvor meget skal man skrive og hvad er vigtigst at have med ?? -
Saturn = Solen
ForumindlægHej alle. Jeg er en pige på 12 snart 13, som har fået et spørgsmål som kræver matematik!! Jeg skulle finde hastighederne på en planet (saturn) og hastigheden på solen. Bagefter skulle jeg finde forskellen. Saturn = 34.697 km/t (omløb) Solen = 220 km/s (om mælkevejen) Jeg har fåe... -
mundtlig matematik
Forumindlæghejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der. -
HJÆLP SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE
ForumindlægSkal til 1.g skriftlig dansk årsprøve på mandag... Er der nogen der kan fortælle hvordan det forgår? Får man forskellige emner man kan skrive om eller ? Og er det essay, kronik og ? -
Bolsjevikker indsætter?
ForumindlægEr det en socialistisk eller en kommunistisk styreform bolsjevikkerne indfører? på forhånd tak -
Træningsopgave
ForumindlægNogle der kan hjælpe hvordan man laver A B og C -
Lenin og den russiske revolution
ForumindlægHej medstudenter :) Jeg sidder og sveder her over min DHO (Dansk historie opgave) hvor jeg har valgt at skrive om den russiske revolution, som i nok har gættet fra overskriften. Her kommer spørgsmålet så: På et tegnet billed fra 1917, ses Lenin stå i profil med sin karakteristiske hat, et rødt... -
hvornår bruger man
Forumindlægnogen der kan forklare mig i hvilket tilfælde man bruger "sin", "tan" og "cos" På forhånd TAK =) -
maa
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til en opgave "ved fodring af hunde med et bestemt foder er sammenhængen mellem hundens vægt x målt i kg og den anbefaldede daglige fordermængde f (x) målt i gram bestemt ved potensfunktionen" f(x) = 25 *√x a) hvor meget foder anbefales der til e... -
Gymnasie flytning?
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g, men går lidt og lejer med tanken om at flytte sammen med min kæreste. Han bor i København, så jeg ville derfor skulle flytte gymnasium. Jeg har engelsk og matematik på A, og har en ok gennemsnit. Har nogle af jer prøvet det? Eller synes I bare det lyder top godt, ell... -
STX Tysk A-niveau, fortsætter
ForumindlægHej alle. Jeg går på STX (2.g) og jeg har fire A fag. Samfundsfag, engelsk, dansk og historie. Jeg har tysk på B-niveau (fortsættersprog) Men jeg overvejer lidt at hæve det til A-niveau så jeg får 5 A fag. Så kan jeg jo gange mit snit med 1.03, hvilket ville være fantastisk. Jeg ligger på 7 både... -
Hjælp til AP - sætningsled
ForumindlægEr lige begyndt at sætte mig ind i de forskellige sætningsled i AP, og har en masse lektier for med syntaktisk analyse. F.eks. er der sætningen: Jeg kan ikke løfte kassen. Jeg er subjekt, kunne er verballed og kassen er direkte objekt, men hvad med "ikke" og "løfte" ? Jeg s... -
Dumme enheder :-(
ForumindlægEr der mon nogen som vil forklare skridt for skridt hvordan man når frem til at facit nederst skal opløftes i 2. Altså -
flytninger og indvandrer
Forumindlægjeg har skrivet et projektopgave om flytninger og indvadrer, og det er ca.6 side, men jeg vil sende til jer for at hjælpe mig med det, og give mig nogle gode idèer.Kan jeg gøre det?sig ja,hvis I hjælper mig med mit projektopgave.Jeg venter et svar. -
Hjælp
ForumindlægEn der vil kigge denne meget meget korte aflevering igennem og give lidt feedback? -
Projekt uge produkt
ForumindlægMig og min makker mangler et produkt til emnet overvågning jeg tænkte om i har nogle ideer til os? -
3 fag på høj niveau
ForumindlægPuha jeg har valgt (muligvis som den eneste i klassen :s) at have 3 fag på høj niveau næste år.Er der nogen, der har prøvet det og som evt vil fortælle om det?Er det 2.g om igen eller er det værre?Har været helt vildt meget i tvivl og er det stadig, da jeg er bange for, at jeg ikke kan klare det,... -
High School
ForumindlægHej Jeg ville rigtig gerne til USA i 5 måneder på high school. Samtidig går jeg i gymnasiet og vil rigtig gerne beholde min nuværende klasse. Er der nogle der ved om det kan lade sig gøre, at studere i USA og så studere videre i Danmark, så man undgår et helt spildår? Eller evt. kender... -
Hjælp til DIF
ForumindlægHej! Jeg har lige 3 opgaver, som jeg ikke kan komme videre med. Håber der er en, som gider at hjælpe mig! På forhånd tak! 1) En funktion f er bestemt ved f(x)= 3x3-24x2+48x a) Løs ligningen f(x)=0! Jeg har en formodning om, at man skal starte på følgende måde: x(3x2-24x+48) Men skal jeg så bruge ... -
Areal integralregning
ForumindlægSkal finde arealet af denne funktion "f1(x)=(√(x),0<x<9)" , men ved honestly ikke hvordan jeg skal gøre det når den ser sådan her ud
