Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 18821 til 18840 af 176853
  • y'+a(x)*y=g(x)

    Forumindlæg
    Bevis for denne mangler jeg! En eller anden der ved noget om den, please hjælp mig i min nød!
  • Bestem tallene a og b - rigtig resultat?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har denne opgave (opgaven er vedhæftet), og jeg skal bestemme tallene a og b. Jeg har fået a = 6, men det rigtige svar er 2. Hvad er det som, jeg gør forkert? Jeg anvender formlen a = y2 - y1/ x2 - x1 for at udregne a...
  • Reducér udtrykket: 3b – 4a – (2b + a).

    Forumindlæg
    Hvordan gør jeg det her? Reducér udtrykket: 3b – 4a – (2b + a).
  • hvordan kan jeg hæve mit snit?

    Forumindlæg
    hejsa, jeg har afsluttet stx med et snit på 7,2 efter at have ganget mit snit med 1,08. Problemet er at mit snit ikke er nok til den uddannelse jeg gerne vil ind på. jeg skal i et halvt år supplere matematik fra b til a og kemi fra 0 til b. gør dette en forskel på mit gennemsnit? hvad ville i fo...
  • Eksamen Matematik C 2017 maj

    Forumindlæg
    Det er min eksamen besvarelse. Måske er der nogen der kunne bruge den.
  • ENGELSK TERMINSPRØVE!!!

    Forumindlæg
    Hjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på???????
  • Hvilken formel skal benyttes for at finde vinkel A?

    Forumindlæg
    Hvilken formel skal jeg benytte hvis jeg kender alle 3 sider i en trekant og skal finde den føste vinkel, dvs. vinkel A?
  • Matematik A 24. maj 2011 opgave 14

    Forumindlæg
    Der skulle vel tilfældigvis ikke være nogen der ligger inde med opgave 14 fra matematik a eksamenssættet fra d. 24. maj 2011? Tak på forhånd!
  • Finde m i: H=968+9,25*m-4,33*a

    Forumindlæg
    Hej - jeg er i tvivl om hvordan jeg skal udregne følgende opgave. Jeg har regnet A, men har problemer med B. Det er selvfølgelig m jeg skal finde da jeg jo kender a(30), men hvordan gør jeg det? Er det som ligning, og hvordan gøres dette? Jeg kan selvfølgelig godt løse ligninger, men denne har je...
  • Hvordan finder jeg a og b? Lineær funktion

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg har denne opgavebeskrivelse, som kan ses på den vedhæftede fil... Hvordan finder jeg a og b? Skal jeg bruge topunktformlen eller er jeg helt glat på den?
  • bestem de tal a for hvilke ligningen ingen løsning har

    Forumindlæg
    jeg har en opgave der lyder "bestem de tal a for hvilke ligningen ingen løsning har når x2 +3x+a=0" skal jeg så regne med diskriminanten. og derefter udelukke hvilke tal der er det mindst / højst tillladte???
  • Noter til virksomhedsøkonomi HH niveau A 2. del

    Forumindlæg
    Jeg mangler noter til kap. 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21 og 22 i den blå bog, virksomhedsøkonomi hh niveau A 2. del.. er der nogen der kan hjælpe?
  • Dansk på stx

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år?
  • Eksamenssæt for 07,08,09 HHX Mat A søges facit!

    Forumindlæg
    Hey People, Nogen der har facit til eksamenssæt fra 07, 08 , 09 HHX Mat A ? På forhånd tak! Kchung.
  • Matematik a-niveau STX studentereksamen december 2008

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som sidder inde med en besvarelse af eksamenssættet matematik STX A-niveau d. 12 december 2008? På forhånd tak!
  • SRP - kræftceller - Matematik A/Biologi B

    Forumindlæg
    Hvad kan man skrive i matematik omkring kræftceller i sin SRP? Jeg skal have Biologi B og Matematik A
  • overskrift på a simple exchange of niceties

    Forumindlæg
    hej er der en der kan hjlpe mig med hvad overskriften "a simple exchange of nicceties" helt præcis betyder?
  • Did Martin Luther King make a difference

    Forumindlæg
    Did Martin Luther King make a difference gjord han en forskel med racismen
  • Engelsk A 14. december 2020 HTX - eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som har en eksempelbesvarelse på Engelsk A eksamenssættet fra 14. december 2020. Vil gerne se hvordan i har løst assignment 1-4. På forhånd tak.
  • SRP-emne i biologi A og filosofi C - HJÆLp

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen som hhar forslag til SRP-emner i fagene Biologi A og Filosofi C?