Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 18841 til 18860 af 22366
-
Dialoger
ForumindlægJeg har lige 3 spørgsmål, når man skriver................Hvad svarer man typisk? Hvad betyder 1 og 2 helt konkret. 1.How do you do. 2.How are you doing. 3.Take care. -
SRP - Erfaring omkring emnet
ForumindlægHej. Jeg skal skrive min srp den 3 december i historie og engelsk, og har valgt ungdomsoprøret i USA. Jeg skal nu have læst omkring emnet og få en masse viden omkring det, så jeg jo til sidst kan få mit emne kredset ned. Jeg tænkte på om der ikke er nogle folk herinde, som før har skrevet om ung... -
Første verdenskrig England
ForumindlægHvad sker der i Engalnd efter første verdenskrig og under depressionen? -
2 order differential ligning med Z(x=5)=1 Hvordan bruges Z(x=5)=1?
ForumindlægTil a har jeg fået y=Ae^-0,08x+Be^-5,91x. Men hvad gør jeg med Z(x=1)=5? -
Engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal til 9. klasses eksamen om et halvt års tid. Men er lidt usikker på hvordan det foregår. Nogle som kort kan fortælle mig hvordan det foregår? Hvis man ikke forstår et eller flere af ordene i det sprøgsmål man trækker, trækker det så ned at spørge læreren og censoren om hvad det betyder? -
Hjælp til emnevalg i dansk/historieopgaven
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til at skrive dansk/historieopgave og skal derfor til at have lavet en problemformulering. Jeg har valgt at skrive i både dansk og historie men er endnu ikke helt sikker på mit emne. Indtil videre har jeg tænkt på moderne teknologi, apartheid i Sydafrika eller noget med udvi... -
USA kina - økonomisk og politisk magtfordeling
ForumindlægHej alle. Jeg skal diskutere finanskrisens betydning for den globale magtfordeling. Men er desværre gået i stå. Jeg har indtil videre skrevet om, hvorvidt USA trykker flere dollars, og på den måde hæver prisen på olie for at svække Kina. Kunne godt bruge nogle ideer/inspiration På forhånd tak. -
Bush tale 9/11 -2001
ForumindlægHej. Jeg skal finde Bush tale til nationen efter angrebene 9/11. Jeg ved ikke om jeg er helt skudt af, men kan simpelthen ikke finde den nogen steder. Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig? På forhånd tak -
Hvilken slags Fantasy er Harry Potter?
ForumindlægJeg vakler lidt mellem de forskellige undergenre, kan det passe at Harry Potter er en Urban-fantasy bogserie? På forhånd tak for hjælpen =) -
Find en fejl (udvidet tid?)
Forumindlæg"I hver af nedenstående sætninger er der en fejl. Ret fejlen og forklar din rettelse. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi." Ovenfor har jeg skrevet opgavebeskrivelsen og jeg forstår da også opgaven, jeg har bare én enkelt sætning som jeg ikke kan lave og vil derfor spørge efter... -
Werdern i præteritum
ForumindlægTid: præteritum Verb: Wandern Jeg har sætningen: Die Familie _________ einen ganzen Tag in den Bergen. Hvorfor skal verbets endelse kun være -te, så det bliver wanderte og ikke warderten? -
Nogle der kan hjælpe mig?
ForumindlægJeg skal skrive en fempunkts tekst i dansk. Jeg ved godt hvordan man gør, det er ikke det der er mit problem. Jeg har emnet kærlighed. Jeg tænkte i starten ; Hey, det er sq da et skide nemt emne! Men ja, det endte så ud i at jeg nu har jeg lavet ½ side & jeg er bare gået i stå. Er d... -
NH3 + NaOH - er den tilstrækkelig?
ForumindlægHej, Hvordan ved man, og en base er tilstrækkelig stærk til at reagere med en syre, hvis man blot har fået informeret pKa for syren? -
Engelskkarakterer
ForumindlægHej Jeg går på folkeskolen, i 9. klasse. Jeg er generelt okay til engelsk, både skriftligt og mundtligt, og jeg får for det meste 10 i mine afleveringer. Alligevel har jeg fået 4 i skriftlig og 02 i mundtlig engelsk på mine standpunktskarakterer. Dette har jeg svært ved at forstå. Hvor meget jeg ... -
Hvordan siger man må jeg gå på toilettet?
Forumindlægeller må jeg besøge toilettet -
Adverbialled
ForumindlægHej. Når jeg analyserer en dansk sætning jeg skal oversætte til tysk og jeg så har sat adverbialled under, skal artiklen til verbet så stå i genitiv eller akkusativ? -
Bedre til engelsk - any tips?
ForumindlægHej! Jeg er meget interesseret i at forbedre mig i engelsk, og få et større og bedre ordforråd. Dog er jeg en smule blank for idéer omkring, hvordan dette kan opnåes effektivt (og hurtigt, måske endda?). Måske jeg også lige bliver nødt til at pointere, at jeg ikke er helt dårlig til engelsk, j... -
Hjælp... Fremlæggelse
ForumindlægJeg er altså i tvivl om, hvad jeg skal vælge af emne til et engelsk fremlæggelse. Derfor har jeg brug for hjælp :) Som sagt jeg ved ikke hvilken emne jeg skal skrive om, er der nogen der kan hjælpe mig, og give mig nogen gode emner om hvad jeg skulle skrive ? Tak :) -
usepackage
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og skal bruge kommandoen "IEEEeqnarray", som jeg har fundet i LaTeX bogen. I bogen står der at, for at kunne bruge kommandoen skal jeg hente pakken og det er også fint, problemet er at den siger den ikke kan finde pakken. Jeg bruger kommandoen \usepackage[retainorgc... -
Kortlægning af genomer i AT - overvågning?
ForumindlægJeg har valgt kortlægning af genomer som emne til AT, biologi C og dansk A. Emnet med genom lå i ressourcerummet, men jeg er i tvivl om hvori overvågningsdelen (eventuelt selviscenesættelsen) består. Er der nogen der kan hjælpe?
